עבור לתוכן
  • XBOX

    חזרה ענקית של משחקים ל־Xbox Game Pass ושמועות רבות

    משחקים חוזרים, באים, ואפילו מנויים חדשים מצטרפים?!

    בזמן האחרון Microsoft עשתה הרבה מאוד עסקאות על מנת להפוך את Xbox Game Pass, מנוי שכולל מעל 100 משחקים שניתן לשחק בחינם, לעסקה משתלמת לכל שחקן. החברה מנסה למשוך עוד יותר תשומת לב למנוי בכך שהיא מחזירה משחקים שיצאו מהמנוי בעבר. הפתיחה של 2021 עשתה המון רעש אצל קהילת הגיימינג ששאלה איזה מהמשחקים הגדולים יחזרו למנוי. 

    פורסמו המון מיילים שקריים ומזויפים על חזרותיהם של משחקים שהוציאו בעבר ועל מה שאוהדים יכולים לצפות מהמנוי. אחד מהמיילים פורסם בטוויטר הרשמי של Xbox Game Pass. המייל היה של "Melissa McGamepass" שבו כלל מה שהאוהדים יכולים לצפות מהמנוי ועל החזרה של משחק מסויים למנוי. אי אפשר לאשר כרגע שום מילה מההודעה, בגלל שעוד לא קיבלנו אישור משום חשבון טוויטר רשמי של עובד Microsoft, ובגלל שההודעה נוגעת רק בהמשך החודש, כל מה שנותר זה לחכות. המייל גם מדבר על התוכניות של המנוי לינואר 2021. חלק מהתוכניות הן על הכניסה למנוי של המשחק אימה "The Medium" שיגיע למנוי ב־28 בינואר אחרי שיושק המשחק יהיה גם המשחק הראשון שבלעדי ל‏־Xbox Series X. 


    יש עוד המון השערות על איזה משחקים יכנסו למנוי וחלק מההשערות הם על המשחקים הגדולים כמו Grand Theft Auto V, Red Dead Redemption 2 ,Fallout 4 ועוד. כרגע אנחנו לא יודעים מתי המשחקים יצאו. Microsoft הולכת להמשיך להכניס משחקים חדשים למנוי כל חודש. 
     

    עלו עוד המון שמועות, אבל האחת שבלטה היא שכנראה שמשחקי Ubisoft יגיעו ל־Game Pass. על פי מדליפי Microsoft, טוענים שחלק מסדרת Assassin's Creed תשתלב בין Ubisoft+ ל־Game Pass, זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו רואים דבר כזה. לאחרונה Microsoft משלבת המון מנויים כמו EA Play בתוך ה־Xbox Ultimate Game Pass. נודע לנו ש־Microsoft מחפשת שותפויות עם עוד חברות ומנויים, עוד שיתופי פעולה דומים יכוליפ להביא להנחות כמו שישת החודשים של Spotify Premium החינמיים, שניתנו לקוני ה־Xbox Ultimate Game Pass לפני כחצי שנה, אבל גם אם לא יהיו הנחות כאלו, אנחנו נשמע עוד הרבה על ה־Xbox Ultimate Game Pass.
    image.png.c581426d5454973da469a532c85a26da.png

    ELIAV2652

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...