עבור לתוכן
  • סרטים וסדרות

    העונה ה־4 של קוברה קאי מגיעה ובגדול!

    האם העונה החדשה תפתיע לטובה או לרעה?

     הסדרה "Cobra Kai" היא סדרת המשך לסרטי "Karate Kid" הקלאסיים משנות השמונים, חברת "Netflix" הכריזה על עונה 4 לסדרה. למי שלא מכיר "Cobra Kai" מראה את חיי שחקני הסרטים לאחר 30 שנה.
    תאריך יציאת העונה החדשה צפוי להיות ה31 לדצמבר 2021, הסדרה תעלה לחברת "Netflix" וצפויות לה עשרה פרקים, כל הפרקים אמורים לעלות באותו יום, אך זה עדיין לא אושר רשמית.
    העונה ה־5 של הסדרה אושרה גם כן  על ידי היוצרים של הסדרה והיא תגיע לחברת "Netflix" בעתיד, העונה ה־5 צפויה להגיע בסוף שנת 2022.
     עלילת העונה ה־4 של הסדרה "Cobra Kai" מתחילה בטריילר לעונה והוא שוחרר רשמית ב9.12.2021, הטריילר החדש ממשיך הסיפור מעונה 3.
    העונה ממשיכה את הסיפור של העונה הקודמת ומתחילה מסופה, בסיפור רקע היו ויהיו יחסי האהבה ושנאה בין דניאל וג'וני והם ממשיכים גם בעונה זאת. אבל, בסוף העונה ה־3 הם מחליטים לאחד את כוחותם מול ג'ון קריז (מרטין קוב). טורניר ה"All Valley" באופק והוא הזדמנות מעולה להוכחה שהשיתוף פעולה ביניהם יהיה אדיר כפי שהמעריצים טוענים, בעונה מצטרפת דמות חדשה המוכרת בסרטי ה"Karate Kid", טרי סילבר (תומס איאן גריפית) וחוזרת לדוג'ו "Cobra Kai" בכדי לעמוד עם ג'ון קריז, שוב.
    רובי (טאנר ביוקנן) מחויב לדוג'ו "Cobra Kai",  בעוד שהדוג'ו של "miyagi do" ו־"eagle fang"  מתאחדים כדי לעמוד באופוזיציה.

    עלילת הסרט "Karate Kid" שיצא בשנת 1984 מחוברת לעלילת העונה.
    דניאל לרוסו (ראלף מאצ'יו) עובר לעיר "reseda" שבקליפורניה. הילד החדש מכיר חברים חדשים, אך תוך כדי כך מושך את תשומת הלב של ג'וני לורנס. לאחר שהוכה על ידי ג'וני וחבריו, דניאל פונה למר מיאגי לעזרה בעקבות שיאו של מר מיאגי בהתמודדות באליפות הקראטה בכל העמק. הסרט  מספק רקע נוסף על הדמויות הראשיות בסדרה "Cobra Kai".
    לאחר יציאת הסרט הראשון, הסרט זכה לאהדה גדולה מצד הצופים והוחלט להוציא סרט המשך בשנת 1986.
    הסרט השני עוקב אחר העמקת מערכת היחסים של דניאל לרוסו ומר מיאגי. השניים חוזרים ליפן מתי שאביו של מר מיאגי גוסס למוות. בעזרת הגעתם ליפן אנו לומדים יותר על ההיסטוריה של מר מיאגי. בהגעתם מוצגת דמות בשם  "kumiko", שמושכת את תשומת ליבו של דניאל לרוסו. חלק נכבד מהסרט  בא לידי ביטוי בעונה ה־3 של "Cobra Kai".

    taliasw2s

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...