עבור לתוכן
  • סרטים וסדרות

    עונה חדשה לבית הנייר!

    בית הנייר חוזר ובגדול!

    בית הנייר הנה הסדרה שמחזיקה בשיא כסדרה הלא אנגלית הכי נצפית ב־"Netflix" עם כ־65 מילון צפיות ברחבי העולם, באשר לחודש אוגוסט. לפני כמה חודשים עלה ביוטיוב של נטפליקס סרטון טריילר. בסרטון ראו את הכנופייה המככבת בסדרה נלחמת בתוך הבנק שבו נעצרה הסדרה בעונה 4, עם כוחות הביטחון של ספרד. בטריילר רואים מצד אחד את המאבק של הכנופיה והצלחתם בהישארות בחיים, אבל מצד שני רואים את חברי הכנופיה לאט לאט עם הבעת פנים של וויתור. ניגוד זה גורם לנו לחשוב שיש שתי אפשרויות לסיפור הזה, אפשרות אחת שהכנופייה שרדה ומצליחה להתקדם עם השוד, אבל מצד שני ישנה אופציה נוספת, שהיה להם קשה להיאבק ובסופו של דבר נתפסו כולם. שלדעתי ניגודיות זאת, וסקרון הצופה, הינו משהו שכל טריילר חייב.

    בתחילת אוגוסט יצא טריילר רשמי לעונה, כאשר בו שומעים את הדמות "טוקיו" מדברת על מה שהיה בעונה הקודמת ומספרת שהזמן שהם שהו בבנק זה כמו "מאה שנים". מראים את ה־"פרופסור" נתפס על ידי המפקחת החדשה "Alicia Sierra" ואת זה שהפרופסור קשור לכיסא בשרשראות ברזל. לאחר מכן רואים את המפקחת לשעבר שהצטרפה אל הכנופייה מנסה לתקשר עם הפרופסר, אך במקום הפרופסור המפקחת "Alicia Sierra" עונה.  קאט אל האוהל, אלוף משנה "Luis Tamayo" מורה על יחידות הצבא לפרוץ אל בניין הבנק ואומר "הם יצאו מנצחים או מתים". משם מעבר ליחידות הצבאיות העולות לגג הבניין ואת הפרופסור נזרק ונשאר תלוי משרשראות הברזל שהיו קשורות אליו. "טוקיו" אומרת משפט, "ללא אבא, ללא תכנית, ללא תקווה, כולנו נגד החבלים". מה שמשערים שמשפט זה אומר, הוא ללא הפרופסור מכיוון שנתפס, ואין מי שיפקד עליהם ויתן להם את התוכנית, ואין תקווה לצאת מהמקום הזה בחיים. אך מיד משפט אחרי זה המפקחת לשעבר אומרת "אבל אנחנו לא עומדים לסיים בחדר המתים" מה שנותן תקווה לזה שהם יוכלו לצאת משם. לאחר מכן יש קטע קצר מתוך מלחמה בין שני הצדדים והטריילר נגמר במילים "תמיד תלחמו אף פעם תכנעו".

    הסדרה תחולק ל־2 חלקים, החלק הראשון שיצא ב־3 לספטמבר והחלק השני שיצא ב־3 לדצמבר. היוצרים של הסדרה בהחלט ידעו איך לעשות טריילרים שלא יתנו את הסיפור ישר אלא יתנו לנו לחשוב על איך הוא ימשיך, דבר שלא יזיק אם יופיע יותר בסדרות נוספות.

    David1

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...