עבור לתוכן
  • חדשות

    המשחק Red Dead Redemption 2 יצא למחשב האישי?

    לאחר שהמפתחים שמרו על שקט זמן רב הודלפה התשובה

    המשחק 2 Red Dead Redemption הוכרז באוקטובר בשנת 2016 והוא יגיע אלינו באוקטובר של 2018, הבדל של כ-8 שנים מיציאת המשחק הראשון. המשחק הוכרז במקור אך ורק לקונסולות ה- Xbox One והפלייסטיישן 4, ומעריצי הסדרה רצו לדעת אם תהיה גרסא למחשב או לא.

     

     

    המפתחת Rockstar הייתה שקטה במשך זמן רב לגבי האם המשחק המבוקש Red Dead Redemption 2 יגיע למחשב האישי, אך למזלנו, מפתח אחד בטעות נתן לזה להחליק בפרופיל ה- LinkedIn שלו.

    המפתח (שאת שמו נשאיר חסוי) בעבר עבד על משחקים כמו Grand Theft Auto V הידוע בתור GTA V וגם על L.A. Noire, אך הפרופיל שלו גם כן ציין את Red Dead Redemption 2 לפלטפורמות ה- Xbox One, פלייסטיישן 4 וגם המחשב האישי. הנה תמונה (הפרופיל נערך זמן קצר לאחר שהודלפו החדשות):

     

    red-dead-redemption-2-pc-577x600.png

    (פרופיל ה- LinkedIn של המפתח)

     

    בעבר Rockstar שחררה את GTA V בסוף עידן הקונסולות הקודמות (פלייסטיישן 3, Xbox 360) ללא שום אזכור לגרסא למחשב האישי, הגרסא למחשב האישי יצאה רק כשהוציאו את הדור החדש של הקונסולות (פלייסטיישן 4, Xbox One) והמפתחת שחררה גרסא משופרת ומשודרגת. שיטה זו ממש עזרה למפתחת והיא מכרה הרבה יותר עותקים כתוצאה מכך. אנחנו לא נהיה מופתעים עם שיטה זו משומשת פה שוב.

     

    מה אתם חושבים? האם אתם תקנו את 2 Red Dead Redemption כשיצא? ספרו לנו בתגובות!

    • אהבתי 1
    Dong

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...