עבור לתוכן
  • חדשות

    המשך פיתוח המשחק יום שישי ה13 בוטל 

    פיתוח המשחק נעצר עקב מחלוקת משפטית על זכויות היוצרים של הסדרה 

    יום שישי ה13 הוא בין סרטי האימה המוכרים ביותר בעולם האימה, אין חובב שאימה לא מכיר את הרוצח חובש המסיכה ג'ייסון. אז עם ההכרזה על המשחק החדש שנותן לך לשחק כג'ייסון צמחה התרגשות והתלהבות רבה. המשחק חילק את השחקנים ל2 קבוצות בצורה אקראית - הנערים, שמטתרתם לשרוד בעזרת מספר דרכים שונות שדורשות עבודת צוות בין כל חבריי הקבוצה.  והרוצח שיכול להיות ג'ייסון מכל גרסא ומכל הסרטים, מטרתו היא לרצוח את כל הנערים לפניי שהם בורחים או שמגיע השחר. המשחק כלל מערכת התקדמות שאיפשרה לפתוח דמויות ונשקים חדשים שמשפיעים על המשחק.

     

    המשחק עצמו היה די מהנה בשביל לשחק עם חברים, אך כלל המון בעיות ובאגים שלקחו מחויית המשחק, הוא הראה הרבה פוטנציאל לקראת עדכונים עתידיים אך כיום אושר כי פיתוח המשחק לא יוכל להמשיך עקב תביעת זכויות יוצרים מיוצרי הסרט המקורי. הבעיה נוצרה ממחלוקת משפטית שהעלתה את השאלה: "מי הם הבעלים של הסדרה?". הקרב המשפטי מנע מצוות המפתחים הוספה של תוכן חדש למשחק מה שגרם להפסקה ענקית בתהליך פיתוח המשחק, כרגע לא ניתן לשער את תאריך סיכום המחלוקת ולכן התוצאה לא הייתה מפתיעה כאשר Gun Media הודיעו כיום כי המשך פיתוח המשחק בוטל רשמית.

     

     

    מנהל החברה המפתחת "Gun Media" אומר: "שאלו אותנו רבות האם יש סיכוי שתוכן חדש יתווסף למשחק במקרה ותהיה החלטה משפטית בעתיד הקרוב?. התשובה היא לא." הוא ממשיך ומסביר כי "פיתוח משחק לא יכול לעצור לזמן לא מוגבל ופשוט להמשיך כאילו כלום לא קרה, זה לא עובד ככה. במיוחד לא כאשר אתה לא יודע מתי תוכל להמשיך להוציא תוכן חדש." הוא מסכם ואומר "אני יודע שזה לא החדשות שציפתם לשמוע והלוואי והמקרה היה שונה, אך זה היא האמת הכואבת" 

    בגלל שהמחלוקת עדיין פעילה החברה לא תוכל להוסיף שום תוכן חדש אפילו אם התוכן לא מתקשר אל הסדרה המקורית, לכן הם מתרכזים כרגע בתחזוק השרתים ותיקון באגים. כרגע רק ניתן לקוות כי החברה לא תפסיק את התמיכה והתחזוק הנדרש להחזקת השרתים .

    האם שיחקתם במשחק?, מה אתם חושבים עליו? ספרו לנו בתגובות

    • אהבתי 2
    Rainer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    באסה

    למשחק היה עתיד ונאבד בגלל ריב משפטי

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...