עבור לתוכן
  • חדשות

    כמה עצות שיעזרו לכם להעביר את הזמן בפורים!

    עם פורים שכבר אצלנו קשה למצוא משהו שיעביר זמן כל כך קצר, הנה מה שיש לנו להציע

    "משנכנס אדר מרבין בשמחה" שמחה זה דבר טוב אך איך אפשר להעביר כל כך הרבה שמחה בזמן קצר?

    בשביל רובכם כנראה שפורים בא בדיוק בזמן הנכון (אלא אם כן יש לכם עבודה לפורים או מבחן יום אחרי) זמן להירגע אחרי לחץ מטורף של חודש פברואר-מרץ,אם אתם בחופש פותחים את המחשב ולא יודעים מה לעשות הכתבה הזו בדיוק בשבילכם, עם אילו משחקים שווה להעביר את פורים בלי שתצטרכו להוציא הרבה כסף מהכיס.

     

    אנחנו מתחילים עם המשחק Slime Rancher שכרגע עם 33% הנחה, משחק חמוד בעל עיצוב פשוט ולא יותר מסובך, אם אתם בקטע של חמידות אבל בכל זאת משחקיות מאתגרת המשחק הוא בול בשבילכם, נהלו חווה של יצורים שונים, חקרו את העולם וגלו כמה רחוק תגיעו!

     

    בהמשך הרשימה יש לנו את No Man's Sky עם 40% הנחה, אחד מהמשחקים היותר שנויים במחלוקת בקהילת הגיימינג, הקהל אוהב? לא אוהב? עכשיו זו ההזדמנות שלכם לגלות, בלו בחופשת פורים בגלקסיות ובכוכבים שלעולם לא הכרתם בעבר, מי צריך את סבתא כשיש חייזרים?

     

    יש לנו גם את Dead By Daylight שגם הוא עם 40% הנחה, עבדו כצוות מול אדם אחד שמטרתו להרוג את כולכם, משחק שמשלב אקשן, אסטרטגיה וגרפיקה מעולה, רוצים משהו שיעלה לכם את האנדרנלין אבל בכל זאת שיאמץ את המחשבה? זה המשחק שלכם.

     

    Humble Bundle באים עם באנדל חדש שיחזיר אתכם הרבה מאוד שנים אחורה, אומנם לא לימי מגילת אסתר אבל בהחלט ללא מעט תקופות מעניינות אחרות בבאנדל אפשר למצוא את המשחקים Turmoil, Warhammer: End Times - Vermintide, 

    Legends of Eisenwald ועוד! אז כנסו וגלו.

     

    לאלו מכם שעדיין לא מעוניינים לשלם או "להתחייב" לאיזה משחק רק כי רציתם לשחק משהו בפורים יש שני פתרונות שבהחלט יעזרו לכם.

    Steep - משחק שמדבר על ספורט אקסטרים בכל מה שקשור להרים מושלגים, מחפשים ריגוש וספורט אבל בכל זאת לא רוצים לצאת מהבית? Steep יהיה זמין עד ה-13\3 אז מהרו להוריד ולשחק!

     

    המשחק Revelations לראשונה פותח את שעריו לקהל הרחב ונותן לכל מי שרוצה לשחק במשחק כי הוא נכנס לשלב הביטא הפתוחה, המשחק עבר 3 גירסאות של ביטא סגורה ועכשיו הוא נותן לכולם לשחק בחינם במשחק, אם אתם חובבים כל מה שקשור במשחקי RPG ובאפשרויות שהן מקנות מוזמנים לנסות את המשחק הזה.

    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...