עבור לתוכן
  • חדשות

    משום מקום: הסרטון החדש של League of Legends הוא הטוב ביותר שיצא

    Awaken הוא שם הסרטון והשיר החדש מבית Riot Games

    League of Legends, או ה- Fortnite של שנת 2012, נשאר פופולארי מאוד, על אף שהוא נחשב בעיני מבקרים ככותר שהפסיד הכי הרבה שחקנים כתוצאה משחרורו של Fortnite: Battle Royale בנובמבר 2017, ולמרות שלחברת Riot Games המפתחת את המשחק אין כותרים נוספים, החברה נשארת רלוונטית וחזקה גם לאחר עשור של פעילות.

     

    https___blogs-images.forbes.com_insertcoin_files_2019_01_league-of-legends1.jpg

     

    החברה שחררה אתמול טריילר חדש לעונת 2019 של League of Legends, והוא, ללא ספק, הטוב ביותר ששוחרר למשחק אי פעם (והמשחק כבר קיבל כמה טריילרים מצוינים בעבר). לסרטון אין "עלילה" של ממש בניגוד לסרטונים של כותרים כמו Overwatch, אך הוא מציג כמה דמויות מוכרות היטב מהמשחק בקרבות עם אנימציה מצוינת, שכמוה נדיר לראות בטריילרים של משחקים.

     

    צפו בעצמכם בסרטון כאן, המציג את Draven, Riven, Irelia, Akali, Kennen ודמויות אייקוניות נוספות של League:

     

    הסרטון, שבעיניי הכתב הזה מבטא שלמות ופרפקציוניזם ונאמנות לעולם המשחק שכמעט ואין שני לה, הוא לצערנו תזכורת נוספת לכשלון המוחלט של League of Legends להפיק את התועלת המירבית מהפופולאריות העצומה לה הוא זכה ב-10 השנים האחרונות מעבר לסתם פיתוח המשחק הבסיסי עם עוד דמויות ושיפורים גרפיים (וכמובן סצנת הספורט האלקטרוני שלו, שהיא הגדולה בעולם, אך לא רווחית במיוחד בעבור Riot). ישנן יותר מ-100 דמויות אייקוניות וייחודיות ב- League, כל אחת עם סיפור רקע משלה, עלילה ואינטרקאציה עם הדמויות האחרות, בעולם משחק עשיר ומפותח שמזכיר את העבודה שנעשית במשחקים כמו World of Warcraft למשל, וכל זאת מבלי שתהיה לזה חשיבות אמיתית למשחקיות עצמה. לצערנו, כל העולם העשיר הזה נשאר חבוי ונחשף רק בקומיקסים, סרטונים (מדהימים ככל שיהיו) כמו זה שיצא כעת, ואירועים פנים-משחקיים ארעיים. לא ראינו, למשל, סדרות טלוויזיה או סרטים (אנימציה או live-action) שיכולים בהחלט להשתמש בחומר מקור עשיר. גם לא ראינו משחקים נוספים, אולי בז'אנרים אחרים, שנוטלים חלק באותו עולם. אותו דבר קורה גם ב- Overwatch, כאשר דמויות מעניינות עם סיפורי רקע עשירים ועולם צבעוני לא יוצאות מחוץ לזירות הקרב מרובות-המשתתפות הרגעיות, אך העולם של League הרבה יותר מפותח ובעל הרבה פוטנציאל למימוש.

     

    ולמרות זאת, כיף לצפות בסרטונים הללו גם אם לא מכירים את כל הדמויות ואת המשחק - Riot Games מוכיחים פעם נוספת את היכולת שלהם ליצור סרטונים מדהימים ומושקעים עם עין חדה לפרטים הקטנים. זה יוצר תאווה לכותר MMORPG המבוסס על העולם של League, אך אפשר להסתפק גם בסדרת אנימציה בנטפליקס... כך או כך, סביר יותר שבשנה הבאה לא נראה הכרזות על כותרים כאלו, אלא פשוט עוד סרטון מצוין מבית Riot Games. 

     

    https___blogs-images.forbes.com_insertcoin_files_2019_01_league-of-legends2.jpg

    • אהבתי 1
    Berickon

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    וואי תודה על הכתבה המושקעת! מצפה ממש לכתבה הבאה שלך

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    כתבה מאוד מושקעת! אני עוקב אחרי האתר כבר הרבה זמן ולא ראיתי כתבה כזאת מעניינת (כמעט כל הכתבות טובות) 

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    על איזה כישלון מדובר? הסצינה התחרותית של ליג מאוד חזקה ומתקדמת והקבוצות הטובות בעולם נחשבות לזיכיון מאוד יוקרתי וכרגע בארה״ב מי שקנה את רוב הזיכיונות הם קבוצות NBA ובקוריאה חברות התקשורת הגדולות.

    אולי הכתב רואה את רמת הפופולאריות אצל בני הנוער כמדד להצלחה או כישלון אבל ליג הוא מותג סופר מצליח ורווחי בכל העולם וממש לא כישלון.

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    זה גרוע רצחחחחחחחחחחחחח

     

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...