עבור לתוכן
  • חדשות

    אילון מאסק נכנס אל עולם הגיימינג.

    בעוד כחודש יושתלו כEaster eggs מיטב הקלאסיקות מבית Atari

    אילון מאסק, היוצר של המכונית החשמלית המוכרת ״Tesla״ ואחד האנשים הגדולים ביותר בעולם הטכנולוגיה כיום, הודיע לפני כמה ימים בטויטר במילים ספורות על כך שבעוד ארבעה שבועות (החל מ1 באוגוסט)  יוטמעו ברכב ה - Tesla כמה מהקלאסיקות הגדולות ביותר של חברת המשחקים "Atari״ בצורת Easter eggs, כלומר יוסתרו במערכת הדיגטלית של הרכב. אילון מאסק לא שכח לתת קרדיט ובסוף הציוץ הודה לחברת המשחקים הגדולה Atari.

    כמובן שלאחר ההודעה הזאת אנשים לא הפסיקו לנחש אילו משחקים יושתלו לתוך מכונית ה - Tesla מאחר וAtari הוציאה לא מעט משחקים בעלי היסטוריה חשובה בעולם הגיימינג.  היו גם לא מעט ניחושים אך הבולטים ביניהם היו Pac Man וBreakout.

     

     

       

     

    Atari הגיבה גם היא בטויטר שלה וכתבה ״Exciting stuff happening at Atari!״ כלומר: דברים מרגשים קורים פה בAtari.

    לאחר יום (כלומר היום) אילון מאסק צייץ בטויטר שלו: אם אתם קשורים לעולם הפיתוח של משחקי המחשב ושוקלים להצטרף ל Tesla, אנחנו רוצים להכין משחקים ממש כיפים אצלנו במסך מגע, בטלפון, ובמערכת הדיגטלית של הרכב. ולאחר כמה דקות הוסיף בציוץ נוסף, בו ביקש לשלוח עבודה קודמת כהוכחה לנסיון בפיתוח משחקי מחשב. כמו כן הוסיף שהוא מחפש מקסימום יצירתיות ומקסימום השקעה. 

     

     

    כשוחשבים על זה, אם באמת הולכת לצאת קונסולה נוספת לשוק אין בן אדם יותר מתאים להיות אחראי עליה מאשר אילון מאסק,  אליל הטכנולוגיה ואחד האנשים היצירתיים ביותר בעולם המודרני וכמובן שלא חסר לו כסף. שלושת אלה הם המרכיבים המושלמים לחברת גיימינג נוספת והבונוס הוא שכאשר אילון מאסק מנהל את העניינים,  זאת לא תהיה עוד סתם חברת גיימינג.  אילון יצטרך לחשוב איך לשווק את החברה הזאת באופן יחודי כך שתצטרף כחלק מקולקציית הטכנולוגיה והחדשנות המאפיינת אותו.

     

    אז מה אתם חושבים, שאילון מאסק מנסה להיכנס אל עולם הגיימינג בעזרת מכונית ה Tesla? או שהוא בכלל מתכנן להקים קונסולה משל עצמו?

    שתפו אותנו בתגובות

    • אהבתי 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...