עבור לתוכן
  • חדשות

    PUBG יוצאים בקמפיין חדש ומכירים בבאגים הקיימים בו

    קמפיין חדש בשם 'FIX-PUBG' יוצא לדרך במטרה להשיב את המשחק לגדולתו

    לאחר פתיחתה המוצלחת של הביטא הפתוחה של המשחק Player's Unknown Battlegrounds (או בקיצור PUBG) חווה המשחק כמעט שנה של תהילה מוחלטת יחד עם זכייה בעשרות פרסים שונים עוד טרם יציאתו הרשמית, עוד בזמן יציאתו הרשמית של המשחק החל לצמוח משחק נוסף החולק את אותו הז'אנר ומאיים על כיסא המלכות של PUBG והוא כמובן Fortnite.

    ככל שפורטנייט החל לצמוח יותר ויותר כך שחקנים נוספים עזבו את PUBG והחלו הרבה פעמים להאשים דווקא את PUBG על תחזוק לא נכון של המשחק שלהם כיוון שהיה מלא בבאגים ובעיות שרתים עקב מספרם הרב של השחקנים.

     

    לכן PUBG שמו מטרה ברורה, בשלושה חודשים לתקן את כל הבעיות הקיימות ולשפר את חווית המשתמש במשחק תוך שמירה על שקיפות מול השחקנים בכל המדובר על הבעיות הקיימות, לו"ז פתירתן, ואופן התקדמותן, כל זה תחת שם אחד והוא 'FIX PUBG'.

    מטרת הקמפיין ברורה, PUBG מבינים כי המשחק במגמת ירידה ועושה כל שביכולתה כדי לשנות את המצב, גם אם זה אומר שעליה להכיר בעובדה כי במשחק שלה יש לא מעט בעיות ולהשקיע את כל משאביה בתיקון בעיות אלו בהקדם האפשרי, פרוייקט זה בא ואומר לשחקנים "אנחנו מבינים אתכם והגיע הזמן לשינוי".

    כמו כן חשוב לציין כי בפרוייקט זה החברה אינה רואה צורך בתיקון באגים בלבד אלא שמה בחשיבות עליונה את שיפור התוכן הקיים וחווית המשתמש הכוללת.

     

    "צוות הפיתוח שלנו מתכונן למלחמה. המשימה: להשמיד את הבאגים,  להביא תכונות נחוצות המשפרות את איכות המשחק ולהביא את PUBG לעליית מדרגה על ידי הצגת שיפורי ביצועים חשובים. במהלך הקמפיין אנחנו נשתף במדויק על מה אנחנו עובדים והזמן המשוער שייקח לתקן את הבעיה"

    אין ספק שPUBG יוצאים כאן למלחמה והיא תהייה עקובה מדם, עליהם לנצח לא רק את הבאגים המרובים, אלא גם את יריבם הקשוח, Fortnite שרק לא מזמן הגיע ל125 מיליון שחקנים וממשיך לגדול על חשבון PUBG.

    • אהבתי 3
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    וואו, אני פעם אהבתי לשחק בפאבג'י.

    אני ינסה לשחק אחרי שהעדכון יצא, מקווה שזה ישפר את חווית המשחק

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...