עבור לתוכן
  • חדשות

    אלו הם המשחקים לחודש ספטמבר למנויי Playstation + וXbox Live Gold

    החודש, כמו כל חודש סיכמנו עבורכם את כל המשחקים שיצאו החודש ללקוחות Playstation + ו Xbox live gold

    החודש, המשחקים שXbox Live Gold וPlaystation + הולכים להוציא נראים מיוחדים ומעניינים במיוחד.  בשביל להמשיך את המסורת,  גם החודש נסכם עבורכם את המשחקים שהולכים לצאת החודש בXbox Live Gold ובPlayStation + .

     

    Xbox Live Gold

     

    המשחק הראשון שלנו ברשימה הוא Prison Architect משחק מז׳אנר הסימולציה, שמבוסס על דווקא על כלא, אותו אתם בונים, מעצבים, שוכרים סוהרים, ולאחר שעברת את כל השלבים ההכרחיים והקמת לעצמך כלא לתפארת,  אתה מתחיל לנהל את הכלא ולדאוג ששום דבר לא ישתבש. 

     

     

    המשחק השני ברשימה הוא Livelock, משחק יריות מגוף שלישי , בו אתם יכולים לבחור מתוך שלוש דמויות אפשריות את הדמות איתה תעברו את כל המשחק. אתם השריד האחרון של המין האנושי, לאחר שצבא ענק של מכונות הכחיד את האנושות כולה. אתם נשלחים להילחם בצבאות הענק של המכונות כדי לנסות ולהציל את השליטה האנושית על פני הכוכב.

     

     

    סוגר את הרשימה Lego Star Wars III: The Clone War, משחק מסדרת הלגו המוכרת, המשלב את סדרת הסרטים "star wars" ומשחק לגו מצויין .

     

     

    PlayStation Plus

     

    ראשון ברשימה נמצא destiny 2, משחק יריות אקשן מגוף ראשון ואחד מהכותרים המצליחים ביותר מבית Activision. המשחק עורר סערה רבה לאחר יציאתו, מפני שקודמו בסדרה נחל כישלון,  וקיבל ביקורות רעות מכל מקום אפשרי . המשחק הפעם משלב מולטיפלייר מוצלח עם סיפור עקבי במיוחד, מה שיוצר מתכון מעולה למשחק מצליח וחוויה מתקנת. 

     


    המשחק השני ברשימה הוא God of War® III Remastered  משחק פנטזיה נוסף מסדרת God Of War, שכמו כל משחק God Of War זכה לביקורות טובות. הדבר לא מפתיע, כי הפעם מדובר במשחק המצליח ביותר בPlayStation 3.

     

     

    המשחק השלישי ברשימה הוא Knowledge is Power, משחק משותף עם פלטפורמות נוספות כגון טלפון, אייפד,וכו׳ (playLink), אשר ניתן לשחק עם כמה חברים, ובו כולכם תבחנו במשחק שופע בהומור מי בעל הידע הכללי הרחב ביותר.

     

     

    אחרון ברשימה נמצא משחק לPlayStation VR בשם Here They Lie, שמציג סיפור אימה בו המוות אינו מחסום, ולהפך -  זאת סיבה לגאווה.

    המשחק עצמו חסר משחקיות או אינטראקטיביות מיוחדת וברובו תמצאו את עצמכם חלק מסיפור מפחיד במיוחד.

     

     

    אז מה דעתכם לגבי רשימת המשחקים של החודש? והאם אתם חושבים שחבילות ההרחבה האלה יעילות?

    שתפו אותנו בתגובות

    • וואו 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...