עבור לתוכן
  • חדשות

    פרטים חדשים נחשפו לגבי Life Is Strange 2

    אמש נחשפו פרטים חדשים לגבי 2 Life is strange וסיכמנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת

    אמש, SQUARE ENIX שחררו טריילר רשמי לLife is Strange 2 עם דף מידע שמסביר כל מה שצריך לדעת לגבי המשחק הבא בסדרה. אז מה הולך לצפות לכם בLife is Strange 2 ? והאם Life is Strange 2 הולך להיות קשור למשחק הראשון בסדרה? כל התשובות בהמשך הכתבה.

     

    הדמויות הראשיות במשחק הם האחים דניאל(9) ושון(16) דיאז שחיים את שגרת חייהם בסיאטל, וושינגטון עד שאירוע טרגי משנה את חייהם מקצה לקצה. עכשיו האחים מתחבאים מהמשטרה ובכל יום שעובר המצב נהייה מסוכן יותר לשני האחים. כתוצאה מכך שון מחליט לקחת את אחיו הקטן אל אחד מבתי המשפחה שלהם במקסיקו על מנת למצוא לו חיים יותר טובים, כשהאחים יוצאים לכיוון מקסיקו עליהם לעבור מסע מסוכן ומתיש, הם יעברו עשרות מכשולים בדרך שיבחנו את חוזק הקשר ביניהם. שתשחקו בתור שון תמצאו בפני החלטות קשות כפי שניתן לצפות ממשחק מהסוג הזה.

    המשחק הפעם יתבסס על כך שבזמן שאתה מדריך ומלווה את אחיך הקטן אתה עדיין לא מספיק בוגר לאחריות הזו, האישיות שלך ושל אחיך ישתנו במהלך המשחק בהתאם לבחירות שתקחו.

     

     

     

    למרות המידע הרב וקו העלילה המפורט שנחשף, עדיין חסר מספר רב של פרטים לגבי המשחק החדש כמו העובדה שאיננו יודעים איזה כוח על חדש מתווסף למשחק ועוד יותר חשוב - למי הוא מתווסף. בנוסף הגיימפליי המלא של המשחק עוד לא נחשף שזה כמובן למה שהמעריצים הכי משתוקקים לקראתו. דבר אחד שניתן עוד לראות שאכזב הרבה מעריצים הוא העובדה שהמשחק הזה כשני בסדרה לא מתקשר בכלל לקודמיו.

     

    אז מה דעתכם על Life Is Strange 2? ומה לדעתכם הולך להיות כוח העל החדש במשחק?

    שתפו אותנו בתגובות

    • אהבתי 1
    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    אין לי שום רעיון לכוח העל החדש אבל זה יהיה ממש מעניין!~

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...