עבור לתוכן
  • eSports

    שתי קבוצות חדשות חתמו בOverwatch league

    שתי קבוצות חדשות מקצוות העולם יצטרפו לעונת 2019 בליגה

    לאחר שנגמרה העונה הראשונה של ליגת האוברוואטץ' עם ניצחון מדהים לLondon Spitfire השמועות לא איחרו לבוא על ערים ואנשים המעוניינים להצטרף לליגה והיום זה קרה.

    Cox Enterprises, חברת מדיה ותקשורת, הגישה בקשה לפתוח קבוצה בעיר אטלנטה שבמדינת ג'ורג'יה ותנהל את הקבוצה בעיר זו ותצטרף למרבית הקבוצות בליגה הממוקמות בארה"ב.

    מהצד השני של הגלובוס, Nenking Group - ארגון פיננסי ובידורי האחראי בין היתר על קבוצת כדורסל סינית מהעיר גואנז'ו (Guangzhou Long-Lions) פותח גם קבוצה של ליגת האוברוואטץ' בעיר זו והיא תהייה הקבוצה הסינית השנייה בליגה אחרי הShanghai Dragons.

     

    מהליגה התייחסו טרם סיום העונה שהשאיפה שלהם מעונת 2019 היא לא פחות מ6 קבוצות חדשות ועם 2 קבוצות חדשות שמוכרזות מיד עם סיום העונה הראשונה נראה שלהשיג את מטרה זו לא תהייה משימה קשה, עם עשרות שחקנים הלוקחים חלק בליגה ועם 2 קבוצות חדשות לפחות שימצאו את מקומן שנה הבאה יהיה ניתן לחזות הרבה מאוד משחקים שלא נראו כמותם ויותר קבוצות אומר יותר סגנונות משחק.

     

    1E7BP97U0XAH1533227441212-compressor.thumb.jpg.0d9f878680d7cc740397f38b102867f3.jpg

     

    "תופעת הספורט האלקטרוני הופכת לגדולה יותר ויותר וליגת האוברוואטץ' מהווה את מרכז הריגוש" אומר דאלאס קלמנט מCox Enterprise, "באטלנטה נמצאים חלק מהמעריצים עם הכי הרבה תשוקה בעולם, ועכשיו אנחנו זוכים להביא את האנרגיה הזו לליגה. אנחנו מתרגשים לעזור להוביל את ההתפתחות של הספורט האלקטרוני ע"י בניית קבוצה בעיר בה ביתנו.

    מז'ונג נאישונג, יו"ר Nenking Group נמסר "אנחנו מתרגשים להביא קבוצת אוברוואטץ' מקצועית לגואנז'ו, לארגון יש שורשים עמוקים בעיר הזו ואנחנו לא יכולים לחכות לייצג את עירנו בבמה העולמית להפוך את המעריצים שלנו לגאים.

     

    מיתוג הקבוצות ושמותיהם עדיין לא נחשפו וכנראה ייחשפו רק לקראת תחילת טרום העונה.

    בסוף החודש יתקיימו אירועי נבחרות הכוכבים ואז תוכלו לראות איזו אזור מביא את השחקנים הטובים ביותר בליגה.

    • אהבתי 2
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...