עבור לתוכן
  • PC

    פלאריום משיקה את "Raid: Shadow Legends"

    משחק הטלפון כולל אנימציית לכידת תנועה ויותר מ-300 דמויות אספנות לשדרוג

    פלאריום (Plarium), מהחברות המובילות בעולם בפיתוח משחקים למובייל, לרשתות החברתיות ולדפדפני האינטרנט, עם למעלה מ-250 מיליון משתמשים בכל העולם, הודיעה היום על השקת משחק מסוג Collection RPG. המשחק "Raid: Shadow Legends",אשר זמין להורדה ב-iOS  ובאנדרואיד מזמין שחקנים להילחם ולכבוש עולם פנטזיה אפל עם למעלה מ-300 דמויות אספנות על פני 16 פלגים שונים. המשחק כולל דמויות בעלות אופי אישי וייחודי, טקטיקות עמוקות, התאמת מיומנויות וקלאנים המעודדים שיתוף פעולה בין השחקנים.

     

    RAID_RedGuardian_1920x1080.jpg

     

    Raid מתרחש בממלכת טלריה (Teleria), ממלכה שקוללה על ידי הלורד האפל Siroth. השחקנים מאמצים את תפקידם כלוחמים עתיקים של הממלכה שהוחזרו לחיים על ידי שומר אלמוות על מנת להביס את הלורד Siroth ולהחזיר את השלום לממלכה. במהלך המסע, השחקנים נדרשים לאסוף Shards המכילים את נשמותיהם של לוחמי עבר כדי להרכיב צבא ולהילחם על גבי טירות, מדברים, מבוכים ומקדשים עתיקים ששמורים על ידי אויבים ובעלי ברית פוטנציאליים. התקדמות במשחק מאפשרת לשחקנים לגלות את השכבות שמאחורי האיום על טלריה.

     

    Dragon_LoadingScreen_1920x1080.jpg

     

    Raid כולל מצב משחק רחב המבוסס-סיפור לשחקן בודד (PvE) עם 12 משימות, שכל אחת מהן כוללת שבעה שלבים ושלוש רמות קושי. הסיפור של המשחק נכתב ע"י פול סי. אר. מונק (Paul C.R. Monk) השייך לאגודת הסופרים של אמריקה שאחראי גם על המשחק  Assassin's Creed: Syndicate, וכולל דיבוב של ותיקי התעשייה ממשחקים כמו Mass Effect ו-Witcher 3 The. מצב המשחק מקושר עם רכיב מרובה שחקנים (PvP) כדי לקבוע את מערכת הדירוג ומציע את אחת החוויות המשחק המאוחדות ביותר בז'אנר ה-Collection RPG. כל אחת מה-300+ דמויות אספנות, הן בעלות אנימציה בלכידת תנועה ייחודית המיוצרת באופן בלעדי בסטודיו של Plarium כדי ליצור דמויות בעלות תכונות אופי ייחודי ואישיות. 

     

    Arena_LoadingScreen_1920x1080.jpg

     

    "Raid הוא השילוב האולטימטיבי של פנטזיית RPG ואוסף של קרבות במובייל, ומעניק לשחקנים עומק חסר תקדים של משחק, התאמה אישית של דמויות, ואלפי שעות משחק. במהלך החיפוש שלהם הם ילחמו באלפי בוסים מאתגרים ושחקנים אחרים, בעולם שנראה כבעל תוכן אינסופי", אומר ניק דיי, מנהל הקריאייטיב בחברת Plarium. "אפשרויות השחקן הם לב ליבה של חווית Raid, ושאפנו ליצור מסגרת ייחודית שבה ניתן לחקור, להתנסות ולנצח".

     

    נקודות מפתח במשחק Raid: Shadow Legends:

     

    • מעל 300 דמויות אספנות: שחקנים יכולים לאסוף מאות לוחמים טובים, רעים או ניטרליים מ-16 פלגים שונים. להרכיב את הקבוצות הטובות ביותר של Barbarians, Skinwalkers, Undead, אבירים, אלפים, ועוד כדי להביס אויבים ולגייס אותם לצבא שלהם.

     

    •  מעל מיליון אפשרויות לבניית דמויות: ניתן ליהנות מהתאמת מיומנויות RPG אישיות ולחקור אלפי שילובים של מיומנויות, חפצים ונתיבי שליטה כדי לתת לדמות מיליוני אפשרויות בבנייתו.

     

    • מפת קמפיין PvE מאסיבית: ניתן להתנסות בפנטזיה הקודרת ב-12 משימות מרהיבות הפזורות במהלך הסיפור המסופר בדיבוב מלא במסגרת המשחק. אירועים מיוחדים המוגבלים בזמן מתגמלים את השחקנים עם פריטים נדירים וחפצים לדמויות שלהם.

     

    • ירת PVP & דירוגים: אפשרות ללכת ראש בראש עם שחקנים אחרים כדי להשיג ציוד מיוחד ולטפס בדירוג בקרבות הזירה האינטנסיביים. ככל שהדירוג גבוה יותר, הסיכוי עולה לקבלת ציוד ופריטים נדירים.

     

    • משחק אסטרטגי עמוק: להצליח על ידי שילוב של ידע ומיומנות. לאמן את הקבוצות הנכונות של דמויות עבור האתגרים הנכונים, וללמד אותם מיומנויות הרסניות מיוחדות, התקפות AOE, וכוחות ריפוי. שחררו את הקבוצות שאימנתם בקרבות זירה, מבוכים, קרבות בוס, ומשימות של הסיפור.

     

    •  חוויה קבוצתית מלאה: תשחקו לצד החברים שלכם בזמן שתטפסו בדירוג הקבוצתי. ניתן להרוויח בונוסים על פעילות הקבוצה, ולשתף פעולה במבוכים נגד הבוסים (Bosses) הגדולים.

     

    Raid: Shadow Legends זמין כעת למשתמשים ברחבי העולם בסינית (פשוטה ומסורתית), אנגלית, צרפתית, גרמנית, איטלקית, יפנית, קוריאנית, פורטוגזית (ברזיל), רוסית, ספרדית, אוקראינית וטורקית.

    • אהבתי 1
    Steve

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    בדקתי את המשחק ולדעתי זה בין המשחקים הכי טובים שיצאו למובייל בזמן האחרון

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...