עבור לתוכן
  • PC

    סטים מפתחת פלטפורמת סטרימינג חדשה

    יורים לכל הכיוונים במטרה לכבוש את השוק פעם נוספת

    כבר לפני פחות מחודש נחשף העיצוב החדש של סטים (Steam) שעל פי ההערכות נועד כדי להתאים את פלטפורמת המשחקים הגדולה ביותר לרוח המודרנית ולהעניק חידוש במטרה להתחרות כמובן גם בדיסקורד (Discord) שהולך וצומח, אבל האם זה כל מה שסטים רוצה?

    ככל הנראה לא. היום בהצצה מיוחדת שסטים לא רצתה שנראה נחשף אתר חדש בכתובת steam.tv בסטרים של DOTA 2 שהיה אמור להיות לניסיון בלבד אך נחשף לקהל הרחב, האתר אינו זמין ברגעים אלו אך האייקון שלו שייך לסטים.

     

    336240372_DOTA2steam_tv.thumb.jpg.dca8a842caceb681ad3d8edc807d06a9.jpg

    (התמונה לקוחה מCNET)

     

    לאלה שקצת יותר בקיאים בתחום, לסטים הייתה פלטפורמת סטרימינג מאז ומעולם באתר ובתוכנה עצמה, ואפשרה למשתמשיה לשדר משחקים בלייב לחברים שלהם ולכל בעלי הקישור, שירות זה ממגוון סיבות לא הצליח וזו כנראה אחת הסיבות שהובילה ליצירתה של הפלטפורמה הזו.

    באתר יהיה ניתן להתחבר דרך חשבון הסטים שלך ולשתף חברים בסטרימים מעניינים, לשוחח איתם בחדרי צ'אט פרטיים וכמובן שהם טרחו אפילו להוסיף פיצ'ר משלהם וזה תקשורת קולית בין מספר אנשים בצפייה בסטרים (שיהיה קיים בדפדפן כרום בלבד).

     

    מספר אנשים מValve כבר הודו כי האתר הזה הולך בהחלט לשמש כפלטפורמת סטרימינג וכי לא היינו אמורים להיחשף אליו אך הם חשפו בנוסף שהאתר פותח בדרך לטורניר הדוטא 2 הבינלאומי הקרוב ועל פי ההערכות שם גם תהייה הופעת הבחורה של האתר הזה.

    steam.tv כפלטפורמת סטרימינג מצטרפת לשורה של פלטפורמות דומות בזירה רווית תחרות, האם היא תצליח להתפתח? ספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים.

    • אהבתי 1
    MitMan

    תחביבים: משחקי MOBA וeSports
    המוטו שלי לחיים: אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...