עבור לתוכן
  • ביקורות

    ביקורת לסרט "Spider-Man: No Way Home"

    ספוילרים ספולרים ועוד ספוילרים! הסרט הכי טוב של Marvel? הכל בביקורת אחת!

    הסרט "SpiderMan: No Way Home" יצא להקרנים בתאריך 15.12.2021 מבית "Sony" בשיתוף עם "Marvel Studio". הסרט הראשון המבוסס על סדרת הקומיקס "SpiderMan" (ספיידרמן המופלא) יצא להקרנים בשנת 2012. הסרט "SpiderMan: No Way Home" מספר על נער בשם "Peter Parker" שננשך על ידי עכביש וקיבל כוחות שהפכו אותו בעצם למי שהוא היום, הדמות -"SpiderMan". יש המון מה להגיד על סרט כזה, ובלי ספויילרים, במילה אחת מטורף!
    נקודת ההתחלה של הסרט ממשיכה את הסוף לסרט הקודם שיצא ב-2019 ("Spider-Man far from home). זהותו האמיתית של ספיידרמן נחשפת בפני עולם שלם בסרט זה, חשיפה זאת מסבכת את חייהם של הקרובים אליו. כדי למנוע את ידיעת העולם ש-"Peter Parker” הוא בעצם "SpiderMan".  ״Peter Parker”  פונה אל "Doctor Strange'" ומבקש ממנו להטיל כישוף שכולם ישכחו מעצם שהיותו "SpiderMan", ומשם העלילה של סרט מתחילה. בעקבות הטלת כישוף השכחה  הגיעו נבלים מכל המימדים השנים במטרה להרוג את "Spider-Man" ולנקום את נקמתם על מעשיו.

    אפשר להגיד ש״Marvel", מתעלה על עצמה כל פעם מחדש, וגורמת לנו הצופים להישאר על הכיסא עם ריכוז גבוה ובלי תזוזה. האפקטים בהשוואה לסרטים הקודמים פשוט מטורפים! האפקטים היו ממש מושקעים וחדשניים לעולם הקולנועי כיום. בסרט היית תחושה מסוימת של שאיבה אל תוך העולם של "SpiderMan" ולרצות להמשיך לצפות. סרט טוב חייב לכלול עלילה מנצחת, אחרת איך נישאר לצפות? בסרט "SpiderMan: No Way Home" עשו זאת שוב. וגרמו לנו לריגוש, להרפתקאות, לבכי ולדפיקות לב מואצות. העלילה כל כך מספקת וכתובה טוב שאין דבר רע שניתן להגיד עליה. רעיונות על כוחות על חדשניים ומקומות ויזואלים המעוצבים בצורה שרק בסרטי "Marvel" תוכלו לקבל.

    אחת הבחירות הכי גדולות ומשמעותיות בסרט זה ההריגה של  מיי. הדודה המאוד חשובה ל "Peter Parker". אבל "עם כח גדול מגיעה אחריות גדולה". בלי הרבה ספויילרים, למרות שזה כואב, זהו רגע מאוד חשוב בסרט שנותן לנו הצופים הבחנה הרבה יותר טובה על חיו האישיים וכה רגועים של "Peter Parker". מוות של איש קרוב מגיע עם כעס לאדם שרצח אותו, ועם כעס מגיעה נקמה. בנקודה הזאת, מה שניסו ללמד את הצופים שנקמה לא מחזירה חיים. ושזוהי דרך מעניינת לראות כיצד בסרטים של גיבורי על נותנים לצופים איזשהי אמפתיה לחיים הרגילים, ומנסים ללמד אותנו משהו מאוד חשוב.

    לסרט "Spider-Man: No Way Home" יש מגוון רחב של אפשרויות צפייה, הכוללות,  IMAX- שמשדר לצופים מסך ענק, 4DX- נותן הרגשה של להיות בתוך הסרט משום שהכיסאות זזים ויש כל מיני אפקטים אווויריים וכמובן מסך רגיל. בתור צופה הדוקה של "Marvel" ממליצה לכם ללכת לראות את הסרט.

    AxlRose1

    תחביבים: Guitar
    המוטו שלי לחיים: תמשיכו לנשום

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...