עבור לתוכן
  • ביקורות

    ביקורת לפטופ גיימינג A51

    שמתי את ידיי על לפטופ הגיימינג A51, ומאוד קשה להפסיק לשחק עליו.

    Alienware, מותג הגיימינג פרימיום של דל נתנו לנו לבדיקה את הA51 ואנחנו לא רצינו לעזוב אותו לרגע.

    הA51  הוא בין מחשבי הגיימינג לפטופ החזקים שנמצאים בשוק היום. הוא עוצמתי, עיצוב מרשים, מקלדת נוחה מאוד ויכול בקלות להחליף כמעט כל מחשב גיימינג שולחני ממוצע. 

    לעומת הלפטופ הקודם שסיקרנו, הGS5500 (להוסיף קישור), הA51 הוא מחשב בעל מאסיביות שהופך כל שולחן לשולחן גיימינג מקצועי ברגע שהוא מונח עליו. העיצוב הלבן עם מקלדת ה-RGB הצבעונית בהחלט נראים טוב ביחד וביליתי יותר זמן ממה שאני מוכן להודות בלשחק עם הצבעים של המקלדת בחדר חשוך. 
    המחשב לא זול, בלשון המעטה, אבל צריך לזכור שהוא בא להחליף מחשב גיימינג שולחני לגיימרים ברמה הגבוהה ביותר. 

    אז מבלי להכביר במילים, מתחת למנוע: 

    מעבד: Intel Core i9-9900K

    כרטיס גרפי: Nvidia GeForce RTX 2080

    מסך: 17.3-inch Full HD (1,920 x 1,080) IPS, 144Hz, G-Sync

    זיכרון: 256 SSD

     חיבורים נוספים: 

     3 x USB 3.1 Gen2, 1 x Thunderbolt 3 (USB-C), mini DisplayPort, HDMI-out, Gigabit Ethernet, 1 x Alienware Graphics Amplifier, 1 x Mic-in, 1 x Headphone-out
    image.thumb.png.792d790f8dcb3cbe9f939e4ca4cac175.png

    עיצוב המחשב הוא נקי וחלק, הבחירה בצבע הלבן היא לא מקרית והיא באמת משדרת תחושה של חדש ונקי כל פעם שמסתכלים על המחשב. גם המאווררים הגדולים שהוסיפו למחשב משתלבים בעיצוב החלק והעתידני של המחשב. כמו תמיד במחשבים של AW, האורות המקיפים את המחשב ואת ראש החייזר המפורסם ניתנים לשינוי ולהגדרות מחדש על מנת לתת תחושה אישית למחשב. 

    שלד המחשב עשוי מתרכובת מגנזיום קלה מאוד וחזקה שמאפשרת יותר מקום בגוף המחשב ומשקל קל יותר. שינוי נוסף אפשר לראות בעיצוב מחדש של מסגרת המסך שהיא דקה במיוחד ונותנת תחושה חלקה וגדולה יותר למסך. 
     

     באופן מפתיע, אחד הדברים הטובים בA51  הוא המקלדת הנוחה שלו. לא רק שהיא מקלדת מלאה, יש גם שורת כפתורי מקרו מצד שמאל של המקלדת שאפשר להגדיר למשחקים ואפליקציות שונות. כמובן, המיקום "המבודד" של הכפתורים מבטיח שהם לא ילחצו בטעות בזמן עבודה או משחקים אחרים. 

    המקלדת שטוחה עם הבדלים כמעט בלתי מורגשים בגבהים של המקשים מה שמאפשר "ריחוף" על המקשים וכתיבה מהירה ונוחה עם מינימום "תקופת הסתגלות". המקלדת גם שקטה, אז אם אתם חיות לילה וצריכים לשמור על עוד קצת שקט - זה יתרון נוסף בשבילכם. 

    משטח המגע, שכמובן גם את הצבעים שלו אפשר לשנות, ממוקם בצורה נוחה ובעל הגדרות מהירות נוחות שמאפשרות למצוא בקלות את ההגדרות המתאימות לכל אחד ולא מושפע ממגע לא מכוון של היד. 
    image.thumb.png.8d75b1ceb9571c4caf1bf1b19a6ab249.png

     עם כוח גדול, צריך עוצמה גדולה; אחד החסרונות הבולטים של המחשב הוא שהוא דורש שני ספקי כוח. כן, שניים. בהחלט אפשר להסתדר עם ספק אחד, אבל לפני כל הפעלה של המחשב תופיע אזהרה שבשביל להנות מהחוויה המלאה של המחשב מומלץ להשתמש בשני הספקים. 

    כדי לעמוד בביצועים עם כל העוצמה הזאת, קיימים מאווררים שאי אפשר לפספס אותם בחלק האחורי של המחשב, אשר מתחילים לעבוד כשהמחשב נדרש לכך. זה צפוי שמחשב עם כזה מפרט יצטרך אוורור בגלל המקום הקטן שכל החלקים "דחוסים" בו, ולכן חשוב שהמאווררים יעבדו בצורה המיטבית ולאורך זמן. 
     

    המחשב הריץ בקלות את כל המשחקים שניסיתי עליו, כולל משחקי VR. המשחקים רצו על אולטרא והביצועים נשארו ברמה הגבוהה ביותר. החומרה המעולה, כמו גם האפשרות להחליף חלקים בצורה פשוטה, מבטיחים שהA51  יהיה רלוונטי וימשיך להריץ את המשחקים החדשים ביותר על הרמות הגבוהות ביותר בלי דאגה. 
    עוד אחת מההפתעות הנעימות של המחשב היו הרמקולים שלו, הם סיפקו צליל חד, חזק וברור. 
    המסך, כמו שכבר ציינתי, הוא בעל מסגרת דקה שנותנת לו תחושה גדולה יותר ודואגת שהוא יהיה קל יותר. המסך יציב מאוד ואפשר לפתוח ולסגור את המחשב עם יד אחת בלי מאמץ כלל. המסך הוא Full HD IPS ומגיע ל-144 FPS ברוב המשחקים בלי מאמץ כמעט. ואחרי כמה משחקים על המסך, קשה לחזור אחורה. כל הסרטים, התמונות והמשחקים שניסינו על המסך פשוט נראו מדהים ויותר מערב אחד שקעתי בבינג' יוטיוב על המסך החד והנוח בלי כאבי עיניים בכלל. 
    image.thumb.png.ca10cf044eb5a0f3282af5862ec9b110.png
    לסיכום, ה-A51 הוא לא מחשב לכל אחד. הוא מחשב לגיימרים ברמה הגבוהה ביותר, כאלו שרוצים מידה מסויימת של ניידות, אבל לא כל יום (או כל שבוע אפילו). ה-A51 מספק את החוויה המלאה של מחשב גיימינג שולחני והוא מפלצת משחקים שתחזיק לעוד הרבה שנים קדימה.

     

    EyalEZ

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...