עבור לתוכן
  • ביקורות

    סרטים שהיו אמורים להיות סדרות: Bird Box

    הסטנדרט המאכזב של סרטי האימה

    הסרט Bird Box הוא סרט אימה סטנדרטי ביותר מז'אנר סרטי האימה. יצא בתאריך 21.12.2018 מבית Netflix. הסרט מתרחש בין שני זמנים. העבר והווה. הסרט Bird Box מתחיל בסצנה מאוד קריטית. מאלרורי ושני הילדים יוצאים למסע שיט בנהר כדי להגיע למושבה ששם חיים הניצולים ששרדו. נשמע קל? תנסו בעיניים עצומות.
     


    בעבר מאלורי בהריון, ונוסעת לבית החולים לבדיקה שגרתית. בינתיים נשמע בחדשות שהמון אנשים ברחבי העולם מתאבדים ללא סיבה ובלי שום הסבר. לאחר כמה שניות המגפה מגיעה גם אליהן, ומאות אנשים מחוץ למכונית הורגים את עצמם. המגפה מביאה איתה אנשים מהעבר שלך שקוראים לך שלא תוכל להתנגד. רק שזה מביא אותך אל קצה המוות. הדרך היחידה להינצל, לא להסתכל. הפוטנציאל של העלילה והסרט כל כך מטורפים שמאוד חבל שיצא מזה סרט סטדנרטי ולא סדרה. הסרט מאוד מושך את העין אם זה מבחינת השחקנים המוכשרים מאוד ואם זה מבחינת האפקטים והעריכה המרשימה למדיי יש לומר. כמו כל סרט אימה צריך להיות סיפור רקע, התחלה, בעיה, ואז, הפחד. בסרט Bird Box יצא לצופים לראות איך בדיוק  לא יוצרים סרט אימה אורגינל. ופה מגיעה האכזבה. 

    image.png.bad825c8723ddf25b93f9d2324b1860d.png

    הסרט Bird Box מראה לנו איך התמודדות קשה של ילדים ומבוגרים במצבי קיצון סך הכל נראית אותו דבר. פחד, חששה וחוסר וודאות. זה מה שמלווה את הדמויות לכל אורך הסרט. אבל חייבת להיות דמות אחת נוקשה, שלא משנה מה לא מראה פחד, כדי להגן. מאלורי לקחה את התפקיד הזה ובענק. הסרט Bird Box לא נותן לנו המון תשובות לשאלות הרבות שעולות במוחינו. התסריטאים עשו עבודה יותר ממעולה וגרמו לצופים לחוש את הפחד מבפנים, ולפחד שזה יקרה גם לנו. העלילה יכלה להיות יותר מפורטת ויותר מושכת אם היו נותנים יותר זמן מסך, למשל, בסדרה. אבל כנראה שהמטרה פה הייתה סרט, יחסית קצר, המראה לנו בזמן מועט מהו קשר חזק. במהלך הסרט תיתקלו בסצנה שבה מאלורי אמורה לשלוח למותם של אחד מהילדים. בנקודה זו אפשר להבחין איך היא מתמודדת עם זה, להרגיש את החששות שלה ואת הפחדים, את הזכרונות מהעבר ואת המטרה שלשמה אמורה לבחור. הסרט הוא אחד מסרטי האימה היותר מאכזבים בשנים האחרונות, אבל נחמד לצפות עם חברים. 

    • אהבתי 1
    AxlRose1

    תחביבים: Guitar
    המוטו שלי לחיים: תמשיכו לנשום

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...