עבור לתוכן
  • ספורט

    מי השחקן הטוב בעולם מבחינה מדעית?

    מדענים באוניברסיטה בבלגיה המציאו נוסחה בכדי לחשב מי הוא השחקן הטוב בעולם

    חבורת מדענים מאוניברסיט  KU Leuven בבלגיה רצו לשים סוף לשאלת השאלות, מי יותר טוב? מסי או רונאלדו? הם הצליחו להמציא נוסחה שבעצם בודקת מי מהשניים יותר טוב מבחינה מדעית. הם השתמשו במחשב סופר חזק שקובע את הויכוח בין השניים מבחינה מדעית ועובדתית.

     

    זה לא פעם שאנחנו שומעים הרבה חוות דעת על השניים, שני הכוכבים הגדולים בכדורגל ובספרוט בכלל, שני השחקנים המדוברים ביותר, שניים שכל אחד מהם זכה בחמישה פרסי Ballon d'Or, עומדים עכשיו למבחן מבחינה מדעית, מי השחקן שיצא עם ידו על העליונה? אז בואו נגלה עכשיו...

     

    1026281_I.jpg.0af0b2e743caceaa35d9d3044ea45d2b.jpg

     

    המדענים מבלגיה בעצם המציאו נוסחה מאוד ספציפית שמכריעה את היריבות בין השניים, הם אספו נתונים משנות השיא של רונאלדו ומסי, בין עונת 2013/2014 ועד עונת 2017/2018, וזוהי בעצם העונה שרונאלדו עזב את ריאל מדריד ליובנטוס. בשיטה נכללו הרבה פרמטרים ולא רק שערים, גם מהפן ההגנתי גם מהפן ההתקפי, הם שקללו - בעיטות, מסירות, דריבלים וגם תיקולים, הם שיקללו הכול ביחד והגיעו לתשובה.

    בטח אתם עכשיו מנסים לנחש מי ניצח נכון? אז יש תשובות מאוד מאוד ברורות, השחקן שמבחינה מדעית הוכתר לשחקן היותר טוב הוא ליאונל מסי, מסי סיום עם תוצאה של הערכת פעולות בתוך המגרש בציון-1.21 למשחק ורונאלדו אך ורק עם 0.61 למשחק, הסטודנטים הגיבו לממצאים: "בעונות הראשונות שני השחקנים היו מאוד צמודים בניקוד שלנו, אך מעונת 2015/2016 מסי פתח פער וניצח בהפרש גדול".

     

    אז הנה לכם התשובה מבחינה מדעית, מסי הוא הגדול ביותר, אתם חושבים שהמדענים צודקים ומסי הוא אכן הגדול ביותר, או שבעצם רונאלדו הוא זה שאמור לצאת כאשר ידו על העליונה?

    שתפו בתגובות!

    Cactus

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    פשוט זכינו לראות את שניים משלושת השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המשחק,מה זה משנה מי יותר טוב ? תהנו כי עוד מעט הם פשוט יפרשו וה"שחקנים" הטובים בעולם יהיו פאקינג אמבפה פליקס וסנצו...

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    וואלה זה לא דרך לקבוע אבל צודקים בסופו של דבר

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...