עבור לתוכן
  • ספורט

    שלום רובן

    עוד אגדה פורשת, אחרי שלפני כמה שבועות שמענו על פרישתו של לא אחר מפרננדו טורס, גם רובן החליט לסיים את דרכו בתור כדורגלן מקצוען.

    רובן בן ה-35, החליט לסיים את הקריירה הספורטיבית שלו בתור כדורגלן, לאחר שהיו שמועות שיחזור לשחק בהולנד בעונה הבאה, אתמול (חמישי) הודיע רובן על פרישה מכדורגל פעיל. רובן רשם כ 547 הופעות בתור שחקן מקצוען כאשר 96 מהן היו במדי האוראנג' (נבחרת הולנד), את תחילת דרכו החל רובן בחרונינגן ההולנדית , שם הוא שיחק למשך שנתיים ואחר כך עבר לפ.ס.ו איינדהובן שם שיחק לשנתיים נוספות.

     

     

    את עונת 2004/5 התחיל רובן בלא אחרת מאשר הבלוז מהליגה האנגלית בה שיחק למשך 4 שנים ושם הפך לכדורגלן ענק, היכולות של השחקן המוכשר נראו בפני כל העולם כאשר בשנת 2007, רק שלוש שנים לאחר ששיחק בצ'לסי, הבלאנקוס הגדולים קנו אותו בסכום של 36.5 מיליון יורו ובאותו הזמן רובן הפך לשחקן הרביעי היקר בתולדות המועדון, רובן חתם לחמש שנים אצל הלבנים אבל שיחק רק עד שנת 2009 כאשר ב2009 חתם רובן לארבע עונות אצל הבאברים מגרמניה בסכון של 25 מיליון יורו, רובן שיחק עוד סוף הקריירה שלו אצל הבאברים לצד חברו הטוב שאיתו הגיע למועדון הגרמני הגדול, פרנק ריברי, רובן היה לאחד מהשחקנים הכי גדולים שהכדורגל העולמי ראה, הגול הבלתי נשכח שלו מול דורטמונד שסידר לו ב2013 ולקבוצתו באיירן את גביע ליגת האלופות, התאור לו כולם חושקים.

     

    1558684983_649467_1558685151_noticia_normal.jpg

     

    רובן נחשב לאחד השחקנים ההולנדים הכי גדולים בהיסטוריה ולאחד מהכדורגלנים הגדולים במאה ה21, את הכישרון שלו לא יהיה אפשר לשחז כי הוא היה יחיד במינו, הכדור פשוט לא השתחרר לו מהרגל לעולם, עד שהגיע לשער הכדור היה אך ורק אצלו, הקיצוני, החליט לסיים את דרכו בתור כדורגלן בגיל 35 עם קריירה מפוארת מלאת זכיות ואליפויות.

    לרובן יש כ 29 גביעים ביניהם, 8 זכיות בליגה הגרמנית עם באיירן וגביע ליגת אלופות אחד בשנת 2013 גם עם הבאברים מגול של רובן בדקה ה89 שסידר לבאיירן את הגביע הנחשק בעולם.

     

    מה אתם חושבים על פרישתו של עוד אגדה ענקית?

    שתפו!

    Cactus

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    שחקן פצצה!

    הדור מיתחלף שחקנים פורשים/עוברים לליגות גרועות,יש את הדור החדש של שחקנים כמו אמבפה ראשפורד ועוד.

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים

    השקעה מטורפת בכתבה!

    תודה על הפרסום!

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...