עבור לתוכן
  • ספורט

    סיכום שמועות חלון ההעברות 21.6

    פוגבה, ניימאר, אמבפה וכל השמועות והעדכונים שידועים לנו עד כה!

    חלון ההעברות של קיץ 2019 עוד לא התחיל ונראה שהוא יהיה חם מהרגיל. כמו בכל קיץ, גם הפעם המון שמועות מסתובבת סביב השחקנים החמים של חלון ההעברות אך השנה נראה שאלו לא יהיו סתם שמועות. אז מה יש לנו עד כה?

     

    הקשר הצרפתי, פול פוגבה לא מרוצה ממנצ'סטר יונייטד ומעוניין לעבור לקבוצה אחרת. באחד מהראיונות האחרונים שלו רמז על מעברו לריאל מדריד ואמר "לשחק בריאל זה חלום של כולם". אך למרוץ על הצרפתי המוכשר הצטרפה גם הגברת הזקנה יובנטוס שמביע התעניינות להחזיר את פוגבה לקדנציה שנייה בטורינו. כזכור, פוגבה שוחרר בחינם בעבר ליובנטוס מיונייטד ועבר בקיץ 2016 תמורת 105 מיליון אירו חזרה אל השדים האדומים. יונייטד מנסה לגרום לו להישאר עם חוזה מפתה בו ירוויח ככל הנראה 500 אלף ליש"ט בשבוע אך נראה שפוגבה סירב להצעה. ככל הנראה, בעונה הבאה פוגבה ישחק בריאל מדריד או ביובנטוס. 

    Image result for pogba

     

     

    אחרי שתי עונות בכדורגל הצרפתי, לניימאר נמאס והוא מעוניין לעזוב את פ.ס.ז לטובת קבוצה אחרת. הוא התבטא בפני נשיא המועדון, נאסר אל חליפי, שהוא לא מעוניין להמשיך במועדון. גם בחלון ההעברות שעבר ובעונה שעברה היו דיבורים על מעברו של ניימאר חזרה לליגה הספרדית. כעת, לאחר שנקנה לפני שנתיים ב- 222 מליון יורו מברצלונה וקבע את שיא השחקן היקר בהיסטוריה הוא נחוש בדעתו לחזור אל הקאטלונים. על פי השמועות נראה שסביר שיגיע לריאל מדריד. הקבוצה מהבירה מוכנה לשלם עליו 130 מיליון יורו בנוסף לגארת' בייל או חאמס רודריגז שלא כלולים בתוכניות בניית הסגל החדש.

    Image result for NEYMAR

     

    קיליאן אמבפה נחשב להבטחה הכי גדולה בכדורגל האירופאי, הצעיר בן ה- 20 שכבר בגיל 19 בלבד זכה במונדיאל(תואר שגם מסי וגם רונאלדו לא זכו בו עדיין) ושם זכה בתואר השחקן הצעיר המצטיין. קיליאן הוא השחקן המצטיין של פריז ושוויו עומד כרגע על 252 מיליון יורו מה שאומר שבמידה ויעבור לקבוצה אחרת, כנראה ישבור את השיא שהציב ניימאר. לפני כחודש וחצי, הכריז כי לא יעזוב את פריז עד שיזכה איתה בליגת האלופות אך מאז עבר הרבה זמן. בזמן הזה הוא הספיק להסתכסך עם המועדון כאשר ביקש כי לא יגיע מאמן כושר ברזילאי(וגם חבר טוב של ניימאר) אך המועדון הביא אותו בכל זאת. זה גרם לערעור מעמדו בקבוצה ונראה שהוא מתחיל לגבש תוכנית עזיבה. בראיון שנשאל נאסר אל חליפי(נשיא המועדון) לפני כשבוע הביע עמדה ברורה לגבי השמועות על ניימאר ואמבפה ואמר: "הדלת פתוחה, צ'או."

     

    Image result for MBAPPE

     

     

    דה ליכט, בלמה והקפטן של אייאקס בגיל 19 בלבד מתכנן לעזוב. הבלם ההולנדי מבוקש בהמון מועדוני פאר וביניהם ברצלונה, יובנטוס, יונייטד, וגם פ.ס.ז. כידוע, בחלון העברות שעבר חתם חברו של הבלם, דה יונג בברצלונה והוא מעוניין שחברו יצטרף אליו אל שורת הקאטלונים. בנוסף, בארסה חייבת שחקן נוסף בעמדת הבלם ונראה שדה ליכט הוא האופצייה הטובה ביותר. אך כל זה ירד לטמיון כאשר דחה הצעה של 75 מיליון יורו מברצלונה(שהייתה ההצעה הנמוכה ביותר שקיבל) וככל הנראה שפניו פונות אל הצרפתים של אל חליפי.

     

    Image result for de ligt

     

    מרקוס יורנטה, קשרה הצעיר של הבלאנקוס עזב היום את המועדון וחצה את הכביש אל היריבה העירונית אתלטיקו מדריד תמורת 40 מיליון יורו. הקשר, חתם לחמש עונות באתלטיקו מכיוון שהוא מעוניין ביותר דקות משחק שאותן הוא לא קיבל בבלאנקוס, יורנטה שידוע גם שיכול לשחק כמגן, מקווה להוכיח את עצמו ולהיות בשורת ה-11 של הקולצ'ונרוס.

     

    Image result for llorente

     

     

    החלוץ החם ביותר כנראה, אנטואן גריזמן עוזב את הקולצ'נרוס אחרי 5 שנים במדים האדומים לבנים ופניו כנראה מועדות אל הקבוצה הקאטלונית ברצלונה שככל הנראה כבר סוכם המעבר.הנשיא של אתלטיקו כבר הודיע שהוא יודע מחודש מרץ איפה גריזמן ישחק בעונה הבאה וזה הולך להיות בברצלונה. האם זה באמת יקרה? נותר לנו רק לחכות.

     

    Image result for griezmann

     

    מה דעתכם על השמועות? איזה שחקן תרצו שיעבור לקבוצה האהובה עליכם?

    נשמח לשמוע בתגובות!

    • אהבתי 4
    Cactus

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    כתבה מעניינת תדה על ההסבר!

    בנוגע לניימאר שום דבר לא סגור, ניימאר מעדיף לחזור לברצלונה ולפי מה שקראתי גם שלח לכמה מחבריו שיעשה הכל בכדי לחזור לקבוצה.

     

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...