עבור לתוכן
  • אינטרנט וטכנולוגיה

    האיחוד האירופי הכריז - מהיום USB C ישמש כמטען כללי

    האם חברת Apple בבעיות?

    ב־23 לספטמבר הכריז האיחוד האירופי על חוק חדש שיאלץ את יצרניות הסמארטפונים ויצרניות האלקטרוניקה אחרות לצייד את מכשיריהן ביציאת טעינה "USB C". החקיקה נועדה להפחית פסולת ולהקל על החיים לצרכנים שיוכלו להשתמש במטען אחד לספר מכשירים. החברה שהחקיקה הזאת הכי משפיעה עליה זאת החברה "Apple", החברה עדיין משתמשת במטען ה־"USB Lightning" לטעינת מכשירי ה־Iphone שלה. דובר חברת "Apple" מסר בתגובה שהחברה "מייצגת חדשנות ודואגת מאוד לחוויית הלקוח. אנו חולקים את ההתחייבות של הנציבות האירופית להגן על הסביבה וכבר אנו ניטרליים בפחמן לכל פליטת התאגידים שלנו ברחבי העולם", מסרו. מצד שני החברה כן מודאגת ומחפשת דרכים איך למצוא פתרון המגן על אינטרס הצרכנים כמו גם על היכולת של התעשייה לחדש ולהביא טכנולוגיה חדשה למשתמשים.

    image.png.046a4059f99d30c85c7771c1ad6ddc9d.png

    החברות המתחרות כמו "Samsung" ו־"Huawie" שכבר מייצרים את הטלפונים החדשים שלהם עם כניסת "USB C" בעוד שהמכשירים היותר ישנים עדיין משתמשים ביציאות "Micro USB". על פי החקיקה "USB C" יהפוך גם ליציאה הסטנדרטית לכל הסמארטפונים, הטאבלטים, המצלמות, האוזניות, הרמקולים הניידים וקונסולות המשחק. האיחוד האירופי מסר גם, שעל החברות הטכנולוגיות להפסיק למכור מטענים יחד עם המכשירים שלהם. סמנכ"לית הנציבות האירופית, "Margrethe Vestager" אמרה "הצרכנים האירופאים היו מתוסכלים מספיק זמן בגלל מטענים לא תואמים שנערמים במגירות שלהם. נתנו לתעשייה מספיק זמן להמציא פתרונות משלהם, ועכשיו הגיע הזמן לפעול חקיקה למטען משותף. זהו ניצחון חשוב עבור הצרכנים והסביבה שלנו ובהתאם לשאיפות הירוקות והדיגיטליות שלנו".

    image.png.c9493e5c52aa17588efcaf44f0a4dd70.png

    מכיוון שהמטען החדש הוא "USB C" אז עם הזמן ככל שחברות ייצרו יותר מטענים של "USB C" ייצור המטענים האחרים ("Micro USB" ו־"USB Lightning") ילך ויפחת, מה שיגרום למטענים אלו להיות נדירים. כאשר צרכן אשר משתמש ב־"Iphone" רוצה לקנות מטען חדש יהיה לו יותר קשה למצוא את המטען.

    David1

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...