עבור לתוכן
  • אינטרנט וטכנולוגיה

    יציאתם של הגרסאות החדשות של שעוני Apple

    שעוני Apple ימשיכו להפתיע?

    בתאריך ה־14.9.2021 יצא האיוונט החדש של "Apple" ובו הושקו עדכונים ש־"Apple" מתכוונת להוציא וגם כמה מכשירים חכמים, החל מאייפד חדש ועד אייפון 13. באירוע ההשקה של "Apple" יצאו שני שעונים, השעון הראשון Apple Watch Series 7 והשעון השני Apple Watch SE. השעון Apple Watch Series 7 קיבל עדכונים ענקיים והמון שינויים שהם בעיקר בתצוגתו ויכולתיו בניגוד לגרסה הקודמת ה־Apple Watch 6. השעון מגיע בשני גדלים הגודל ראשון 41mm והגודל השני 45mm, לשעון יש מסך "OLED" העשוי מ־Retina. לראשונה, השעון בעל עמידות באבק ועמידות במים עד עומק של 50 מטרים, השעון מקבל העגלה בפינותיו והקטנה בקצוות המסך שמובילות להגדלה בתצוגתו ובניגוד לשעון הקודם, השעון יכול לשרוד 18 שעות פעילות בלי הטענה. באירוע ההשקה הודיעו על האצת טעינת השעון ב־33% בניגוד לדגם הקודם. בנוסף, השעון מגיע אלינו בכמה צבעים ירוק זית כהה, כחלחל, אדום עדין, לבן בהיר וכחול כהה.
    image.thumb.png.a57920093b956291c8834f7a717839cd.png

    השעון Apple Watch SE הוא שעון חדש תקציבי המגיע בשני גדלים, הגודל הראשון הוא 40mm והגודל השני הוא 44mm, השעון קיבל את אותו מסך Retina מיוחד וצדדים מאלומיניום כמו השעון Apple Watch Series 6, השעון קיבל את רוב היכולות שיש לשעון Apple Watch Series 6. לשעון יש חיישנים מיוחדים המשמשים להרבה פעולות בשעון כגון מדידת קצב לב, צלילה בעומק עד 50 מטרים, אפשרות לשיחות בלי הטלפון (בתנאי שמחובר "Sim Card" לשעון) ומצב SOS. לשעון יש קשר ישיר לטלפון באמצעות שליטה מרחוק וישנן כמה אפליקציות המשתמשות בכך כמו ישומון המצלמה ,ישומון תזכורות, לוח שנה ועוד. בנוסף, לשעון יש אפשרות לתקשר בהודעות קוליות עם Apple Watch אחר (בעל האפשרות בשעון) אפשרות זו נקראת "Walkie-Talkie".

    image.thumb.png.56d1cc873f1c8118c08c46e1f1cf72d8.png

    יתר על כן, העוזרת של "Apple" ששמה "Siri" עובדת בשני השעונים בצורה טובה ומשופרת, בשעון Apple Watch Series 7 יצאה אפשרות הקלדה חלקה שעוזרת למשתמשים בהקלדתם ומשפרת את חווית המשתמש.

    itamar12343

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    @-MK- מכיוון שבארה"ב השעונים יצאו רק בסתיו, יש להניח שהשעונים יגיעו לארץ לפחות עוד חודשיים.

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...