עבור לתוכן
  • אינטרנט וטכנולוגיה

    שינוי תדמית או סתם גימיק, חברת Facebook משנה את שמה

    כל הפרטים על שינוי השם של Facebook ומה הסיבה.

    לאחר אירוע "Facebook connect", חברת Facebook הודיעה על מספר שינויים, אך השינוי הגדול ביותר שהיה הוא שינוי השם של החברה לשם Meta.
    image.png.3d362bb4d8e5a78197496c1df0253ff5.png

    בחודש אוקטובר התרחש אירוע "Facebook connect" שבמהלכו הוכרזו מספר דברים, כמו הוספת ערכה במשקפי המציאות המדומה־"Quest 2" בשם "Active Pack".  ערכת ה־"Active Pack" תכיל תוספים שיעזרו למשתמשים להשתמש בתוכנות אימונים פיזיים, שבתוכם יהיו זוג שלטים חדשים וסביבה נוחה יותר לשימוש באפליקציות. בנוסף לכך, נוספו אפליקציות רבות מבית Facebook ל־"Quest 2" , למשל האפליקציה הטלפונית "Messenger", התעניק יכולת להתקשר דרך המשקפיים אל אנשים, בדיוק כמו בטלפון החכם.

    בניגוד לכל שאר השינויים המזעריים, היה שינוי גדול מאוד שקרה באירוע, שינוי השם של החברה מ־Facebook לשם Meta (קיצור של Metaverse- שזאת אומרת עולם המשלב את הטכנולוגיות של העולם האינטרנטי עם העולם הפיזי). לדוגמה, שילוב של טכנולוגיות מציאות מדומה עם העולם האמיתי ויצירת עולם משולב שעל פי Meta ייתן לצרכן לשתף חוויות עם אנשים בדרך הכי קרובה שניתן, כאשר אנו לא נוכל להיפגש באופן פיזי, אלא דיגיטלי בלבד. החברה הראתה בכך את מערך יצירת דמויות האווטאר שמטרתה היא להפוך את האווטאר להיות ממש אנחנו, וכך לגרום לחוויה של המשתמש להיות מציאותית אף יותר.

    • אהבתי 1
    RedScarf

    תחביבים: תכנות, לשחק במשחקי מחשב, לדבר בדיסקורד, כתיבה ועוד.
    המוטו שלי לחיים: Appear weak when you are strong, and strong when you are weak.

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...