עבור לתוכן

Time

כתבי מגזין
  • הודעות פעילות

    14
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

Time זכה בפעם האחרונה ב 2 במאי

לTime היה את התוכן עם הכי פופלארי!

אודות Time

  • יום הולדת 1 באפריל

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    Time
  • על עצמי
    #Lie-nus
  • מין
    זכר
  • משחקים אהובים
    osu!
  • תוכנת דיבור מועדפת
    Discord
  • מקצוע
    כתב ב-YourGame

קישורים חברתיים

  • Instagram
    time___yehonatan
  • Discord
    Time#4540

על עצמך

  • המוטו שלי לחיים
    אין דבר העומד בפני הרצון, אבל אם יש רצון וזה לא עומד ?
  • תחביבים
    נגינה בפסנתר, כתיבה, רובוטיקה וליקוק לאנשי צוות נבחרים. בנוסף אני מבלה הרבה זמן בדיסקורד, כי אין לי חיים (:

מבקרים אחרונים

371 צפיות בפרופיל

Time's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

2

כמות מוניטין כללית

  1. זכויות יוצרים דיגיטליות (או "DRM"), מהווה נקודת מאבק בלתי פוסקת בין יצרני וצרכני הקונסולות למיניהם, במיוחד מאז שיצרני הקונסולות החלו להחמיר בהתנהלותם בנושא במהלך העשור האחרון. התנהלותם הנוקשה של היצרנים החלה ברגע שהחברות הגדולות כמו "Sony" ו־"Microsoft" החלו לצבור לקוחות חדשים בשירותים דיגיטליים כגון, חנויות משחקים, פלטפורמות שידור, מנויים חודשיים ועוד. מהלך זה כבל את ידיהם של משתמשי הקונסולות, ומנע מהם את הזכות ליהנות ממשחקיהם שרכשו ביושר. במקרה של קונסולת המשחק "Xbox Series X", נראה כאילו זכויות היוצרים הדיגיטליות התחילו להשפיע גם שם, דבר שלא כל כך שימח את צרכני הקונסולה. האדם הראשון שנתקל בבעיה זו, חוץ מהיותו שחקן "Xbox', היה גם יוטיובר. ובזכות היותו יוטיובר היה יכול לחלוק את הבעיות שנתקל בהם לקהל רב של צופים, וכך לנתח את הבעיה עד מלואה. בזכות העזרה של צופיו, גילה שהבעיה העיקרית שניצבת לפני שחקני ה-"Xbox Series X" היא משחקים מקומיים (משחקים שלא דורשים חיבור אינטרנטי). בגלל זכויות היוצרים הדיגיטליות, שחקן שהוריד משחק לקונסולה שלו לא יכול לשחק במשחק, אלא אם כן הוא מחובר לשרתי ה-"Xbox", אפילו אם המשחק לא דורש חיבור אינטרנטי. כיום ככל הנראה, סוג המשחקים היחידים שלא נראה שנפגעו מן זכויות היוצרים הם משחקים שנועדו אך ורק לקונסולה מיועדת, לדוגמא, "Xbox Series X". אך למרות שכיום משחקים אלו אינם נפגעו, אנו לא יכולים לצפות למזל זה גם בהמשך. לפי מחקרי היוטיובר, כל המשחקים הצפויים לצאת בזמן הקרוב אל ה-"Xbox Series X", צפויים להיפגע מזכויות היוצרים, וכך שוב לפגוע ביכולות של שחקן ליהנות ממשחקים במלואם, בלי חיבור אינטרנטי זמין. כך שאם אתם שחקני קונסולות, אולי כדי לכם לחשוב טוב לפני שאתם קונים קונסולה חדשה בזמנים כאלו.
  2. מאז יציאת ה־"PlayStation" הראשון בשנת 1994, צרכנים אשר רצו לקנות את הקונסולה נאלצו להתמודד עם דילמה רצינית לפני רכישתה. כבר זמן מה שלשחקני ה־"PlayStation" לא הייתה דרך ליצור עם שחקני מחשב אינטראקציה בעזרת הקונסולה, ולהפך. אבל לפי ההצהרה שחברת "Sony" פרסמה, יכול להיות שבעיה זו תיפתר בעתיד. לפי חברת "PlayStation", ממש ברגעים אלו, מתרחש שיתוף פעולה עם "Discord" במטרה להביא את התוכנה הפופולארית אל הקונסולה האחרונה של החברה, ובהמשך הדרך גם אל שאר הקונסולות הצפויות להופיע בעתיד. אך בשלב זה ידוע לנו מעט מאוד, והדבר היחיד שידוע לנו בוודאות הוא ששתי החברות עובדות קשה בשביל לגרום לשיתוף פעולה זה לעבוד, ויש להן סיבה טובה. במקרה ששיתוף פעולה זה יצליח, החברות צפויות להניב רווחים נאים, עקב כמות השחקנים המחפשים את הפתרון שהחברות יספקו. למרות שכרגע אנו לא סגורים באיזו דרך דיסקורד יופץ אל ה-"PlayStation". בנוסף, כחלק משיתוף הפעולה החדש, חברת "Sony" משקיעה כמות כסף שהשתיקה יפה לה בחברת "Discord". אפשר להניח שההשקעה מהווה מהלך אסטרטגי בתוכניות של "Sony", במטרה למנוע מ־"Microsoft" לקנות את החברה, וכך לסכל את האפשרות שהתוכנה תעבור אל ידיה של הקונסולה המתחרה הגדולה ביותר שלהם, "Xbox". מידע יותר מפורט על שיתוף הפעולה בין "Discord" ל-"Sony" צפוי להגיע לקראת תחילת שנת 2022. עד אז נוכל רק לנחש מה עומד לקרות בהמשך הדרך של היוצרות הגדולות ביחד.
  3. כבר כמה שנים טובות שחברת "YouTube" מתחרה נגד "Twitch" בעולם השידורים החיים, אך בינתיים ללא הצלחה. רבים מהסטרימרים הגדולים בעולם מעדיפים את פלטפורמת השידור של "Twitch" מסיבה עיקרית, הממשק העשיר בהרבה של חברת "Twitch" מאשר ממשקה של חברת "YouTube". אך עם הפיצ'רים החדשים שעומדים להתווסף לפלטפורמה של יוטיוב, סטרימרים נוספים צפויים לעבור לשדר ב-"YouTube". הפיצ'ר החדש ביותר, אשר החל להופיע כאפשרות אצל סטרימרים נבחרים, נקרא "sub only"-"לרשומים בלבד". פיצ'ר זה נותן לסטרימר את האופציה לשנות את ההרשאות של הצופים בצ'אט, כך שאם הוא רוצה הוא יכול לתת למשתמשים רשומים, כולם או רק לחברי מועדון בערוצו, את היכולת להתכתב בצ'אט. פיצ'ר זה (אשר כבר נמצא ב"Twitch") עד עכשיו היה פיצ'ר מבוקש מאוד, ועם הוספתו לאחרונה, נראה כאילו "YouTube" מתקדמת בכיוון הנכון אל הגדלת קהילת הסטרימרים שלהם, וכך גם כמות צופיהם. נכון לעכשיו, פיצ'ר זה הוא הראשון מבין רשימת תוספים חדשים האמורים לעודד סטרימרים נוספים לעבור אל "YouTube", ואולי אפילו בעתיד תעלה כמות הפיצ'רים והתוספים בצורה כה משמעותית, שחברת "YouTube" תוכל להגיע אל מצב שבו היא מציבה תחרות אמיתית לפלטפורמות שידור אחרות, ובעיקר "Twitch". אך מעריצי "YouTube" שבינינו לא צריכים למהר לשמוח, מכיוון שצריך לזכור שחברת "Twitch" היא חברה מנוסה וותיקה בתחום, ובהתחשב בעובדה ש-"YouTube" מתקדמת, יש להניח ש-"Twitch" עובדת על דברים חדשים שיעלו את רמת השידור שלה לרמה חדשה שלא ראינו עד היום.
  4. בספטמבר 2018, חברת "Amazon Game Studios" הכריזה שהיא מתחילה לעבוד על משחק מרובה משתתפים המבוסס על סדרת הסרטים האהובה, "The Lord of The Rings". לפי פרסומי החברה, המשחק היה אמור להיכנס תחת קטגוריית "Massively Multiplayer Online" (משחק רשת מרובה משתתפים), ז'אנר המאפשר לשחקנים להתחרות אחד בשני, או לקחת חלק בשיתוף פעולה, בקנה מידה גדול. ז'אנר שעד כה עדיין לא הופיע במשחק המבוסס על סדרת הסרטים "The Lord of The Rings". ולכן עצם העובדה שאמזון ביטלה את העבודה על משחק זה לאחר 3 שנים של עבודה, סקרנה גיימרים ואנשי טכנולוגיה מרחבי העולם. לפי הדובר של חברת "Amazon Game Studios", הסיבה שהחברה הפסיקה לעבוד על המשחק נטועה במחלוקת עם חברת בת של חברת "Tencent", שהשתתפה ביחד עם "Amazon game studios" בתכנות המשחק, והקמתו לחיים. ולכן כאשר נוצרו מחלוקות בין 2 החברות המרכזיות שעסקו בתהליך בניית המשחק, תהליך בניית המשחק נאלץ להיעצר לחלוטין. מה שגרם לחברת "Amazon game studios", להכריז על עצירת העבודה על המשחק, בעתיד הנראה לעין. ביטול של משחק זה היא ללא ספק מכה גדולה בשביל חברת "Amazon Game Studios", החיסלה להם את ההזדמנות ליצור משחק שאולי לשם שינוי היה מצליח, וככל הנראה היה מסובב חלק נכבד של ראשים בעולם הגיימינג, עם עלילתו היצירתית והמסקרנת. למרות שבשלב זה, אפילו לאחר 3 שנים של עבודה, ניתן היה לצפות בצורה מסויימת את הצטרפותו של כותר זה לרשימה (הארוכה באופן מפתיע) של כישלונות החברה, ומשחקי החברה שלא ראו את אור היום. מה אתם חושבים? כתבו לנו בתגובות!!
  5. במרץ 2017, חברת "Nintendo" הוציאה לשוק קונסולת משחק חדשה, "Nintendo Switch". כאשר הגיעה הקונסולה לשוק הצרכנים עם עיצובה הייחודי וחידושיה הרבים בעולם קונסולות המשחק, השאירה אחריה רושם טוב, ובצדק. בגלל השקתה הטובה של הקונסולה, ויכולתה המרשימה לשמור על נתח שוק גדול מעולם קונסולות המשחק (אפילו כיום לאחר כמעט 4 שנים), מעריצים לא ציפו לשמוע דבר בשנים הקרובות על קונסולה חדשה התכנס לסדרה, אך הקונסולה הבאה כבר בקרוב תהיה על המדפים. לפי שמועות המסתובבות בעולם קונסולות המשחק, הקונסולה שעומדת לצאת אל השוק בשנה הקרובה ("Nintendo Switch Pro"), עומדת להיות הרבה יותר חזקה משתי הקונסולות הקודמות בסדרה ("Nintendo switch" ו־"Nintendo Switch Lite"), ואף תהיה מסוגלת להתמודד בכבוד עם קונסולות הדגל של שתי החברות המובילות "Microsoft" ו־"Sony". בהתחשב בעובדה שהקונסולה "Nintendo Switch Pro", עומדת להיות קטנה בהרבה משתי הקונסולות השולטות בשוק, האפשרות שהקונסולה תוכל להתמודד עם כותרים כבדים הדורשים הרבה, היא מרשימה ביותר. בהנחה שקונסולה זאת תעמוד בדרישות הכותרים הפופולאריים כיום, בגלל יתרונותיה השונים שכנראה יעברו מה־Nintendo Switch אליה, כל מה שנשאר לנו לעשות, זה לשבת ולחכות להשתלטותה של קונסולה זאת על נתח רחב בשוק, אף יותר מקודמיה בסדרה.
×
×
  • צור חדש...