עבור לתוכן
דף הבית פורומים
חפש ב
  • אפשרויות נוספות...
מצא תוצאות ש..
מצא תוצאות ב..

MitMan

מנהל המגזין
  • הודעות פעילות

    1,344
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    12
  • נקודות

    9 [ תרום ]

MitMan זכה בפעם האחרונה ב 25 באוקטובר

לMitMan היה את התוכן עם הכי פופלארי!

כמות מוניטין כללית

433 בחור טוב

7 עוקבים

אודות MitMan


  • יום הולדת 30/04/2001

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    מאור
  • על עצמי
    Consistently inconsistent
  • תוכנת דיבור מועדפת
    Discord

קישורים חברתיים

  • Discord
    MitMan#3221

כתבים

  • המוטו שלי לחיים
    אם החיים נותנים לך לימונים, אתה שיכור.
  • תחביבים
    משחקי MOBA וeSports
  1. סין ממשיכה ומרחיבה את המלחמה העיקשת שלה מול גיימינג בקרב קטינים, מה שלטענתם היא מלחמה בהתמכרות בקרב ילדים מתחת לגיל 18. ממשלת סין טוענת שלתופעת הגיימינג ומשחקי מחשב האונליין בפרט בקרב קטינים יש השפעה ישירה על הבריאות והלמידה של הקטינים ולכן צריך להגביל אותם. ממשלת סין שחררה מסמך ובו 6 תקנות שילקחו כנגד התופעה הזו. אחת התקנות היא "עוצר" ממשחקי מחשב לנערים מתחת לגיל 18 ואיסור מוחלט לשחק בין השעות עשר בלילה (22:00) לשמונה בבוקר שלמחרת (8:00), זאת בנוסף לאיסור משחק מעבר ל90 דקות (שעה וחצי) ביום חול ו-3 שעות בסופ"ש. יחד עם התקנות החדשות נוסף איסור המונע מנערים מתחת לגיל 16 לבזבז יותר מ-200 יואן (כ-100 שקל) או 400 יואן (כ-200 שקל) מנערים בגילאי 16-18. האכיפה של התקנות כרגע נמצאת בסימן השאלה הגדול ביותר כאן, סין טוענת שהיא עובדת על מערכת קבועה ומשותפת לכל המשחקים שבה המשתמש יצטרך להזין את הפרטים שלו (בין היתר מספר זהות ושם מלא) וכך להתחבר למשחק. אך כמובן השאלה הראשונה שעולה (ועלתה בהרבה רשתות חברתיות סיניות) היא שמה מונע מילד להשתמש בפרטים של ההורים שלו או של מישהו אחר אם הוא רוצה לשחק. בקיצור כרגע נראה שהמערכת הזו הולכת להיות פרוצה מאוד ועתידה לא ברור. (בתמונה: הסטודיו של ה-LPL בסין, צילום: סת' קינג) בלי להיכנס לפוליטיקה כדאי לחשוב מה הדבר הזה עושה לתעשיית הגיימינג הכל כך חשובה בסין, שנכון לשנת 2019 מעל ל-33.5 מיליארד דולר (כ-117 מיליארד שקלים) הושקעו שם בתעשיית הגיימינג. כשעושים צעד כזה דרסטי גם חשוב להסתכל על הגיימרים המקצוענים מסין, שרובם באמת צעירים. רק בשנה שעברה יו "JackeyLove" וון-בו, שחקן של Invictus Gaming הסינית, זכה באליפות העולם בLeague of Legends בפעם הראשונה לליגה הסינית והסב גאווה עצומה לסין כמעצמת גיימינג וכל זה עוד כ-10 ימים לפני יום ההולדת ה-18 שלו. כמובן זה עוד לפני שאני מתייחס לעשרות השחקנים הצעירים האחרים בליגה הסינית שכבר מצליחים לכלכל את עצמם ולצבור מעריצים בגיל צעיר עוד ללא הצלחה עולמית. ועכשיו בנימה אישית: לגיימינג יש את הבעיות שלו, ואני נוטה להסכים שמשחק ללא הגבלה ופיקוח עלול לגרום לתוצאות הפוגעות בבריאות ובלימודים של אדם מסויים, במיוחד כשיש לא מעט תופעות (בעיקר במזרח) שאנשים מתמוטטים לאחר גיימינג ללא הפסקה. אבל, לאכוף דבר כזה בצורה כזו דרסטית הוא דבר לא נכון, במיוחד כשמנגנון האכיפה נשמע מלא חורים. האנשים שמתמכרים ופוגעים בעצמם הם בעיקר בסופו של יום מבוגרים, והגבלה כזו על קטינים עלולה לגרום לתופעה בלתי חוקית שעלולה להתפתח או אפילו לגרום לכך שכשהילדים יתבגרו הם ירשו לעצמם יותר. בסופו של יום גם חשוב לציין כמה סכום ענק זה 33.5 מיליארד דולר, שבמידה וסין ימנעו מאותם הקטינים לממש את הפוטנציאל שלהם כשחקנים מקצועיים או באופן כללי לשחק, התעשייה יכולה לקרוס בהרבה יותר קלות ממה שאנחנו יכולים לצפות.
  2. בהודעה מיוחדת וחסרת תקדים גוגל הודיעו על פיתוח מעבד קוונטי שלטענתם יכול לבצע חישובים שיקחו למחשב רגיל עשרות אלפי שנים בכמה דקות בודדות. גוגל הוסיפו לזה הכזרה על גוגל דופלקס, בינה מלאכותית שיכולה לעשות בשבילך שיחות ולהזמין מקומות במסעדה ועוד. אפל גם יצאו עם הכרזות משלהם והם ישיקו את הAirpods Pro, הדור הבא של האיירפודס בקרוב עם לא מעט פיצ'רים חדשים במחיר ראשוני של 250 דולר. גם קצת גיימינג נכנס לפודקאסט ומערכת המשחקים הידועה Faceit הוציאה מערכת לניתור קללות מבוססת בינה מלאכותית שלטענתם מפחיתה כבר למעלה מ20% מחווית המשחק הרעה בשרתיה. כמובן להסברים המלאים על הכל ולהקשבה לפרק החדש אתם מוזמנים ללחוץ כאן או לחפש Yourgame Podcast בSpotify.
  3. טלפון הגוגל פיקסל 4 הושק באופן רשמי והוכרז כבר שיצא בכמה צבעים יחד עם שתי מצלמות ומסך מרשים, טום ודניאל גם מרחיבים על הפיצ'רים הרבים שיהיו בו אבל על הביצוע הכולל שכרגע נראה מרושל. בהמשך הפודקאסט הם מתייחסים לפלייסטיישן 5 שהוכרז כ"דור הבא" בעולם הגיימינג כשהמרכז בשיווק של חברת סוני זה שיפור חוויית המשחק לשחקני קונסולות . כמובן שאי אפשר שלא להתייחס ללפטופ-טאבלט החדש של מייקרוסופט עם רדאר תנועה ושליטה כמעט מלאה ללא מגע במסך בעזרת חיישנים מיוחדים אבל כמה שלא בטוח שההשקעה של החברה תשתלם. בשביל לשמוע עוד על הדברים החמים והאקטואליים ביותר בעולם הטכנולוגיה אתם יותר ממוזמנים לשמוע את הפרק הראשון של הפודקאסט ולהישאר מעודכנים לפרקים הבאים שיצאו אחת לשבוע. בשביל להקשיב לפודקאסט להיות מעודכן לפרקים הבאים לחצו כאן.
  4. חג הסוכות נגמר ואיתו גם שלב הבתים ואין זמן טוב יותר להסתכל אחורה על האכזבות, ההצלחות וההפתעות שפגשנו במטא ובתוצאות של השלב האתגרי ביותר של אליפות העולם 2019. 1. נקמת הקוריאנים אחרי האכזבה של שנה שעברה כולנו ידענו שזה רק עניין של זמן עד שיחזרו הקבוצות מהזירה הקוריאנית כדי לקחת את מה שהיה תמיד שלהם, רק שרובנו לא חשבנו שזה יהיה כזה מהר. SKT וFaker הוכיחו שהם כוח בלתי ניתן לעצירה שאסור להתעסק איתו, ואם הם ישמרו על המומנטום בשלב הנוקקאוטס (שכבר ידענו שאי אפשר להתעסק איתם בכל הקשור לטוב מ-5) הם ישמרו טוב מאוד על המעמד של הפייבוריטים לקחת את הגביע. Griffin, שכבר שלוש עונות ברצף הצליחו לשמור על עצמם בראש הטבלה ועדיין לא הצליחו לנצח BO5 יצטרכו להגיע קצת יותר רחוק ממקום ראשון בבית שלהם כדי להוכיח את מה שהם לא הצליחו להוכיח עד עכשיו. וכמובן Damwon, התקווה הצעירה של הLCK, הם הצליחו לעלות רק בתחילת השנה וכבר גרפו תוצאות יפות בשתי העונות היחידות שבהם הם שיחקו, לעלות לאליפות העולם ולהשיג מקום ראשון בבית עם Team Liquid ועם אלופי העולם משנה שעברה Invictus Gaming. סה"כ עם תוצאה קולקטיבית בשלב הבתים של 16-3, הנקמה הקוריאנית הגיעה מהר יותר ממה שציפינו והקבוצות האחרות יצטרכו לעבוד מאוד קשה כדי לעבור אותם. 2. שנה חלשה לLPL קשה להתעלם מהעובדה שהLPL בשנה שעברה חיזקו את מעמדם בשנה שעברה כהליגה הכי טובה בעולם, טייטל שבמלחמה עליו תמיד הקוריאנים ניצחו. אבל אחרי שלב בתים כזה מאכזב, לא הייתי מופתע אם הם יאכזבו גם בשלב הנוקאאוטס. נתחיל מFPX, שלדעת רבים קיבלו בית חינמי שבו היו אמורים לקחת את המקום הראשון, התקשו קצת יותר ממה שהתוצאה הסופית משקפת, בתור קבוצה שהגיעה כפייבוריטית לגביע, אני אצטרך לראות ממנה הרבה יותר לפני שאני אצטרף להייפ. עכשיו נדבר על RNG, שחוץ מלהביא את LangX, הטופ ליינר האגדי של הLPL נראה שלא שינו הרבה במהלך ה-7 שנים האחרונות, נראה שהם כל הזמן מצפים שאם הם יתנו כל כך הרבה משאבים לUzi אז יהיה נס והם ינצחו (מה שעבד לא מעט פעמים) ורק התחזקה העובדה שלא משנה כמה הליינרים שלהם יהיו טובים, נראה שעד שלא יהיו להם אסטרטגיות שונות בשרוול, הריצה של RNG הולכת להיות מאכזבת כל שנה. Invictus Gaming הוכיחו פעם שנייה שאחרי ריצה מאכזבת בLPL כן אפשר להצליח באליפות העולם, ואמנם הריצה שלהם לא הייתה עד עכשיו כזו משכנעת, זכינו לראות את TheShy וRookie האמיתיים בשבוע השני, ובמידה והם ימשיכו ככה סביר מאוד שנוכל לראות אותם שוב בגמר מתחרים על הגביע. במבחן התוצאה רק שתי קבוצות יצאו משלב הבתים וRNG לא הצליחו להתחמק מבית המוות שאליו הם הוקרבו ויחסית לליגה שהתחרתה על המקום כטובה בעולם התוצאה ללא כל ספק מאכזבת. 3. גביע אירופאי? אני אצטרך לראות כמה משחקים לפני שאוכל לענות על השאלה הזו ברצינות, כמובן שאי אפשר להתעלם מההישג המרשים שלראשונה באליפות העולם יש 3 קבוצות אירופאיות בשלב הנוקקאוטס אבל כשכולם יצאו מקום שני נראה שעלול להיות רף שיהיה קשה לעבור. G2, אלופי הMSI הגיעו כתקווה האירופית לצאת משלב הבתים במקום הראשון ולהניף את הגביע, כמה שאני חושב שהתקווה הזו עדיין חייה ונושמת, קשה להתעלם מהמשחקים הגרועים שהיו לG2 בשבוע השני של שלב הבתים ולאור העובדה שכנראה הם יצטרכו לעבור לפחות 2 קבוצות קוריאניות כדי להגיע לגמר, הם יצטרכו לעבוד הרבה יותר קשה. בקשר לFnatic נראה שהם הוכיחו יפה מאוד שהם לא היו תקועים בבית המוות אלא היו תקועים איתם, הם העיפו את RNG (שמעולם לא עפו לפני שלב הנוקאאוטס) ושריינו לעצמם מקום ברבע הגמר מול FPX מקרטעת, אני מאמין שהדרך שלהם בהמשך הטורניר עוד אפשרית ואולי נראה הפתעה פחות צפוייה בגמר. Splyce השתבצו בבית עם FPX ולאחר השבוע הראשון העניינים נראו לא בטוחים שם כל כך אך בשבוע השני הם הוכיחו שהם יכולים להתגבר על הבעיות שהיו להם בעיקר באמצע המשחק ואפילו הובילו את FPX לשובר שוויון על המקום הראשון. הקבוצות האירופיות עשו בהחלט ריצה יפה בינתיים בשלב הבתים אך השלב האמיתי עוד לפנינו, כדי שאחת מהם תרים את הגביע הן צריכות להתגבר על הרבה טעויות שהתרחשו בשלב הבתים לפני שיהיה אפשר להתלהב מגביע אירופי (חוץ מSplyce שיהיו נגד SKT ברבע הגמר ולא סביר שהם יקחו את זה). 4. האמריקאים מאכזבים יותר מבדרך כלל הLCS הצליחו לעשות משהו שהם לא הצליחו לעשות מאז 2015, להפיל את כל הקבוצות שלהן עוד בשלב הבתים. אי אפשר להתעלם שהאצבע המאשימה הגדולה ביותר מופנית כלפי Team Liquid, עוד בתחילת השנה הקבוצה הזו סווגה כאחת עם הסיכוי הגבוה ביותר להצלחה בינלאומית עם 2 שחקנים קוריאנים, מיד ליינר אירופאי ו2 השחקנים האמריקאים עם הכי הרבה גביעים בליגה אבל בשבוע 2 הם פשוט לא הצליחו להיות הקבוצה היותר טובה (אחרי הצגה כמעט מרשימה בשבוע הראשון) וסיימו את דרכם בשלב הבתים. כמו כל אליפות, העיניים תמיד נשואות לCloud 9, שלא משנה באיזה בית שמים אותם, הם תמיד מצליחים לצאת החוצה, טוב... זה לא הפעם. פרט למספר הופעות אינדיבידואליות טובות של השחקנים שם הם לא הצליחו לנצח מעבר לקבוצה הגרועה ביותר בבית וגם הם סיימו את הטורניר בתוצאה מאכזבת. באשר לClutch Gaming, הם לפחות ניסו. 5. להתראות לLMS לאנשים הפחות מעודכנים, הLMS זו הליגה שמאחדת את האיזורים טאיוואן, הונג קונג ומקאו, אותה הליגה שהביאה את TPA לקחת את האליפות העולם ב2012 ונתנה לאזור מאז את הטייטל של "אזור ראשי", רק שנראה שמאז הם בירידה משמעותית. מאז 2012 נראה שהאיזור הזה היה פחות או יותר הFlash Wolves וכל השאר, שכן בכמה שנים האחרונות הליגה לא הצליחה להשיג הישג משמעותי עם אף אחת מקבוצותיה. בשנה שעברה הם סיימו את שלב הבתים עם רקורד של 3-15 כשהקבוצה מהמקום הראשון אצלם (Flash Wolves) סיימה עם רקורד של 3-3 והשתיים האחרות סיימו עם 0-6. נשמע לכם מוכר? גם השנה הקבוצה במקום הראשון (JTeam) סיימה עם רקורד של 3-3, והשאר? 0-6. בדיוק לפני תחילת האליפות יצאה ההכרזה לפירוקה של הליגה והיא תתמזג יחד עם ליגת הLST שממוקמת בצפון מזרח אסיה ואולי באמת הגיע הזמן אחרי דעיכה כה משמעותית לרדת דרגה. (Fnatic נגד SKT, צילום: lolesports) 6. Faker כבר לא מה שהוא היה פעם כל קשר בין הפייקר שאנחנו רואים היום לאותו אחד של פעם נראה כרגע מקרי בהחלט, בעוד שהפייקר הישן התמקד בלנצח לגמרי את הליין ולהיות עם קבוצה שלמה שמכניסה לו משאבים ומשחקת רק סביבו, הפייקר החדש יודע איך לנצח את הליין ולדאוג שגם שאר הליינים ישחקו איתו גם ללא כמות המשאבים הגבוהה כמו שהייתה פעם. אז תגידו מה שאתם רוצים, הפייקר החדש נראה הרבה יותר מפחיד ועם ההרכב החדש של SKT לא נראה כאילו דבר יכול לעצור אותם בדרך לגביע. 7. Mages בבוט ליין? לא תודה טרנד שהתחיל עוד בשנה שעברה כשהוציאו נרפים שנויים במחלוקת לADC אבל גדל עוד יותר אחרי המעבר של Perkz לבוט ליין וההופעה המשכנעת מאוד שלו בMSI הוכיח בינתיים שאולי עדיף להתרכז בבחירות "המסורתיות" בכל המדובר בבוט ליין. עם Mages שם כרגע עם רקורד של 1-13 כשהבחירות המובילות הן בעיקר Syndra וHeimerdinger כדאי שהרבה מאוד קבוצות יחשבו אם אחרי רקורד כזה זה סיכון ששווה לקחת. כל הנתונים האלה אפילו לא כוללים את האסטרטגיות החלופיות כמו Sona-Tahm Kench שראינו את Cloud9 מנסים ואת Garen-Yuumi שהרבה קבוצות ניסו ונכשלו. אפילו פנאטיק כבר הבינו בשבוע השני שאולי כדאי להיצמד לבחירות רגילות יותר והם הצליחו לגרוף רקורד של 3-0 איתן. בינתיים הבחירות הלא מסורתיות הן כישלון חרוץ ואני אצטרך יותר מניצחון אחד בנוקאאוטס בשביל להאמין שוב שזה דבר. 8. מחשבות אחרונות אין ספק שאליפות העולם השנה תהייה מאוד מעניינת, השנה יש הרבה מאוד סיפורים שונים שיכולים להתממש כפי שכבר ציינתי למעלה וכרגע ובהתחשב במטא הנוכחית, אני מאמין שהמנצח לא יהיה ברור עד שהוא יניף את הגביע. זה נכון שSKT נראים חזקים אבל זה לא הפריע לפנאטיק לנצח אותם. זה נכון שגריפין ניצחו את G2 וסיימו מקום ראשון בבית שלהם אבל אי אפשר להתעלם מהעובדה שברגעי הלחץ הם תמיד נפלו. הגענו למצב שכל קבוצה בשלב הזה נושאת מאחוריה סיפור מיוחד והוכחה למה להם מגיע להרים את הגביע, והמעקב אחרי הסיפורים האלה יחד עם המשחקים יעשו אפילו את המשחק של SKT נגד Splyce למיוחד מאוד. לכן אני מאמין שגם אם אנחנו רוצים שקבוצה תנצח על פני אחרת, האליפות השנה תהייה מיוחדת לא משנה מי ירים את הגביע.
  5. MitMan

    שלום

    תראו תראו מי נזכר להתעורר
  6. אתמול (יום שלישי) חגגו ריוט גיימס את יום השנה העשירי ל-League Of Legends (בקיצור LOL) ולכבוד יום השנה המיוחד הזה הם יצאו בסטרים של כארבע שעות שבסופו יצאו במספר הכרזות לא רגילות לכבוד המאורע המיוחד הזה. לראשונה הם יעשו צדק ל-S בשמם ויוציאו ארבעה משחקים חדשים יחד עם סדרת אנימציה בעולם של Runeterra ואפליקציות לנייד של LOL ו-TFT. Legends of Runeterra עוד לפני כשלוש שנים ראו במקרה שריוט שמו זכויות יוצרים על השם הזה אך לאחר הרבה זמן של תהיות התברר לנו כי מדובר במשחק קלפים חדש ומיוחד שיכלול בתוכו את הדמויות שאנחנו מכירים מהמשחק ועוד מספר דמויות חדשות מהעולם של Runeterra (העולם שבו מתרחש הסיפור של LOL). כל חברה שניסתה להיכנס לשוק משחקי הקלפים הדיגיטליים תמיד הייתה צריכה להביא טוויסט משלהם למה שמקובל בדרך כלל בשאר המשחקים, והמשחק הזה לא שונה בכלל. כפי שכבר ציינתי, המשחק יהיה בסגנון של LOL מכל הבחינות, זאת אומרת שכל קלף יהיה שייך לאזור אחר בRuneterra ולכל איזור יהיה סגנון משחק ייחוד משלו וכן ניתן לשלב בין אזורים. המפתחים ציינו מספר פעמים במהלך הסרטון שהם מנסים במספר דרכים לא לגרום לאנשים שהם חייבים להכניס כסף למשחק כדי לנצח אך האפשרות הזו קיימת. כרגע ניתן להירשם לביטא הסגורה של המשחק כאן והוא יצא בתחילת 2020. Project L שם זמני למשחק מכות סגנון Tekken בתהליכי פיתוח ראשוניים יחסית וככל הנראה לא יצא בעתיד הקרוב, בטריילר מופיעים Ahri, Katarina, Darius ו-Jinx כדמויות במשחק. Project F שם זמני למשחק MMO בתהליכי פיתוח ראשוניים, ניתן לראות בטריילר את Blitzcrank וLux נלחמים בדמויות אחרות בעולם של Runeterra והמפתחים אומרים שהם רוצים במשחק הזה להעביר את ההרגשה של איך זה להסתובב בעולם הזה. Project A אולי ההכרזה הכי חשובה והכי מעניינת באירוע הזה, ריוט גיימס משחררים משחק יריות מגוף ראשון (עם שם זמני כמובן) שלא יהיה קשור לעולם של Runeterra ודווקא יזכיר יותר Overwatch, לפי מה שמופיע בטריילר ניתן לראות ששחקנים צריכים להרוג אחד את השני וכל אחד מחזיק איתו סט של יכולות ייחודיות כדי להגיע למטרה שלו. כל שידוע לנו כרגע זה שהמשחק מוחזק בעולם "בעתיד הקרוב" ושעוד פרטים על המשחק ייחשפו במהלך 2020. Arcane לאחר כל המשחקים שהוכרזו נשארנו מופתעים לא פחות עם הכרזה על סדרת אנימציה בעולם של Runeterra עם סיפור מסתורי. מה שניתן להבין מהטריילר הוא שהסדרה ככל הנראה מתרחשת באיזורים PIltover & Zaun ותכלול בתוכה את סיפור המקור של שתי דמויות מרכזיות מהמשחק. League of Legends: WIld Rift אם אתם רוצים לשחק LOL אבל אין לכם יותר מדי זמן על המחשב, ריוט גיימס הכריזו על משחק לטלפון הנייד שאמור לחקות כמעט בדיוק את משחק המחשב ולהעניק ממשק נוח לטלפון הנייד יחד עם זמני משחק קצרים יותר (15-20) ללא ירידה באיכות המשחק. ככל הנראה הרעיון הזה בה מתוך צורך להתחבר לקהל הסיני גם בין היתר כיוון שתעשיית הגיימינג בטלפונים הניידים היא החזקה ביותר שם. המשחק יהיה זמין כנראה בתחילת 2020 והוא כבר זמין בביטא סגורה. TFT Mobile גם Teamfight Tactics יוצא לטלפון הנייד אך כיוון שהממשק אמור להיות מותאם יותר לטלפון הנייד ניתן לבצע Cross-Play ולשחק מהטלפון הנייד עם אנשים ממחשב ולהפך. גם האפליקצייה הזו אמורה להנגיש את המשחק לאנשים שיש להם פחות זמן על המחשב ולהתחבר יותר גם עם הקהל הסיני. למי שמעניינות אותו ההכרזות אבל אין לו כוח לראות סרטון של 50 דקות, הנה גרסה מקוצרת של אותו הסרטון.
  7. היום (יום שבת) נחשפנו לכתבה באתרם של מותג האופנה הידוע לואי ויטון ובאתר המשחק League of Legends על שיתוף הפעולה המתוכנן בין החברות לקראת אליפות העולם (Worlds 2019) שתתקיים השנה באירופה. אך למרבה ההפתעה לא עבר הרבה זמן ושתי הכתבות (בעוד שהן עדיין ניתנות למציאה בגוגל) ירדו מהאינטרנט במה שהתברר ככנראה טעות בהעלאה. "לגמר האליפות בפריז ב-10 בנובמבר 2019, לואי ויטון יוצרים, יחד עם ריוט [גיימס], תיק נסיעות יחיד מסוגו שיחזיק את הSummoners Cup (שם הכינוי לגביע בו זוכה המנצחת באליפות)" כותבים לואי ויטון באתרם. "בנוסף לתיק הגביע", מוסיף הכותב "לואי ויטון עיצבו סקינים ייחודיים וסט קופסאות שעוצבו על ידי ניקולאס ג'קשייר, המנהל האומנתי של עיצובי הנשים, יחד עם עוד מספר תוספים דיגיטלים למשחק". אז כל מי שהתרגש מאליפות העולם שתתרחש בעוד כשבועיים קיבל כרגע סיבה להתרגש יותר, מותג אופנה מוביל כמו לואי ויטון שמשתף פעולה עם אירוע ספורט אלקטרוני כזה גדול הוא לא מחזה שרואים כל יום ובהחלט נותן אור חיובי להמשך הקיום של הספורט ותרבות הגיימינג למרות הביקורות הגדולות שספגה הקהילה העולמית במשך השנה. לבסוף, אי אפשר להתעלם מהעובדה שלמשחק הולכים להתווסף תוספים דיגיטלים ובעיקר סקינים ייחודיים שיהיו מעוצבים על ידי המותג, אז אם לא מצאנו מספיק סיבות להוציא את הכסף שלנו, אני בטוח שעכשיו קיבלנו אחת. הפוסט המקורי כנראה יהיה זמין ב-23/09 וכרגע אתם מוזמנים לקרוא את הפוסט באתר המראה שרק בו כרגע הוא זמין (תודה למשתמש /u/trulymadlymaybe ברדיט).
  8. אני כבר אסמיק, השנה אני הופך באופן רשמי לבוגר של התכנית וזה אחד הדברים המדכאים שקרו לי, הכרתי כל כך הרבה חברים ברובוטיקה ועבדתי כל כך קשה בתור הקפטן של הקבוצה שלי כדי שהשנה תהייה קבוצה ואני לא מתחרט על אף רגע, אני לא מכיר אף פרוייקט אחר שתלמידים נאבקים בשביל לעשות לילה לבן בבית הספר. אם מישהו רוצה לדעת עוד פרטים או שצריך עזרה בקשר לתכנית או משהו אני תמיד מוכן לעזור.
  9. נודר בוכה כאן מהתרגשות
  10. לך תביא להראל מיונז

×
×
  • צור חדש...