סרטון חדש של ג'ף קפלן שיצא בערוץ של המשחק מאמת את השינויים שיצאו לאחרונה לשרת הPTR ומבטיח את הורדת הסיכויים לכפילויות בחפצים ועוד עדכון מפתיע במיוחד.

מערכת ההיילייטים, האחת ששומרת את הרגעים הטובים שלכם במשחק כדי שתוכלו לצפות בו אחר כך עבדה עד עכשיו בשיטה מאוד ספציפית, אתה עושה משהו יפה במשחק והמערכת מזהה אותו כמשהו מרשים, בסוף המשחק תראה בצד כרטיסיה ששמה "Highlights" ושם יהיו שמורים כל ההיילייטים שהיו לך מאז שפתחת את המשחק עד שסגרת אותו.

הבעיה: אי אפשר לעשות איתם כלום ללא תוכנת צילום ולפעמים המערכת גם לא מזהה את מה שרצית לראות אחר כך.

 

עכשיו הם עלו על הבעיה והציעו פתרון די משמעותי, אפשרות להקליט חלקים מהמשחק ע"י לחיצה על כפתור ואפשרות לשמור כקובץ במחשב את ההילייטים שהמשחק קלט ואת מה שצילמת.

צפו בסרטון.

 

 

מערכת ההיילייטים החדשה תהיה דומה לקודמת עם עוד כמה תוספות חדשות ומרעננות.

יתווסף כפתור "סימניה" שיאפשר לך לסמן חלקים במשחק שאהבת ואתה תרצה לשמור והם יופיעו גם תחת הקטגוריה של ההיילייטים יחד עם מה שהמערכת תפסה.

המכסה המקסימלית של כל ההיילייטים שהמערכת תפסה ביום אחד היא חמישה לעומת ההיילייטים שאתה יכול לשמור לבד שהמכסה היא 32.

 

מה אתה עושה אם אתה מגיע למספר המקסימלי?

אתה יכול להוריד את הקבצים לקובץ וידאו (לא חייב להגיע למכסה בשביל זה) והחדשות הכי טובות הן, האיכות של הסרטון לא תלויה באיכות של המשחק שלך, גם אנשים עם מחשב שהוא לא מריץ את המשחק על האיכות הגבוהה ביותר יוכלו להוריד את ההיילייט על איכות גבוהה מאוד, ככל שהאיכות שבחרת גבוהה יותר כך יקח לסרטון יותר זמן לעלות.

 

עם הקופסאות הם עשו דבר מעניין, הם ביטלו כמעט לחלוטין את הסיכוי לכפילויות (קבלת פריט שכבר יש לך) והגדילו את כמות הכסף שתקבל מכפילויות ואת כמות הכסף שאתה תקבל בדרופ אחד (לפעמים ניתן לקבל כסף כפריט) ככה שלטענתם "נדאג שכמות הכסף שתקבלו יהיו שווים לפחות לכמות הכסף שהייתם מקבלים אם לא יותר".

בסך הכל הם יאזנו את המשוואה, כמובן שהם לא יכולים להבטיח שלא יהיו כפילויות כיוון שאין להם אינסוף פריטים וצריך לקחת את זה בחשבון.


צפה בכתבה המלאה

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים