עבור לתוכן

#3 Minecraft Server Changelog

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

יוצר/ת האשכול kokoloko
  • תומר
  • 28
  • 193 הודעות

שלום לכולם,

אחרי עבודה קשה שלי ושל נבו עדכנו כמה דברים בשרת:

1. כל שבוע יתאפס העולם של ה End כך שתוכלו להרוג את הדרקון כמה פעמים ולהרוויח את הביצה שלו גם במידה ולא עשיתם זאת פעם קודמת.

2. כל שבועיים יתאפס העולם של ה Nether כך שתוכלו למצוא Fortress בקלות רבה יותר וחדשים ובנוסף להרוויח יותר דברים שקיימים רק ב Nether.

3. כעת ניתן להצביע לשרת ע"י הפקודה /vote ולקבל מפתח שבעזרתו תוכלו לפתוח את התיבה הנמצאת בספאון בה תקבלו באופן רנדומלי דבר שווה ביותר, ניתן להצביע לשרת פעם ביום אך ניתן כל יום להצביע בשלושה אתרים שונים.

4. הוספנו פקודה הנקראית Strip בשרת, במידה ונחשוב שאתם משתמשים באיזשהו צ'יט בשרת הלבוש ירד מכם מבלי הודעה מוקדמת על מנת שנוכל להקל על האנשים האחרים בשרת עד למצב בו נוכל להיות בטוחים במאה אחוז אם השתמשתם בצ'יטים או לא.

5. הוספנו פקודה הנקראית Freeze בשרת, פקודה זו תתבצע ע"י חבר צוות בעת הצורך.

6. כעת ניתן לכתוב בצ'אט לכולם/לפקשיין שלכם/לחברים של הפקשיין שלכם וכו'... שינוי מצב הכתיבה מתבצע ע"י כתיבת הפקודה fchat/ באופן כללי. או fchat p/ בשביל לכתוב לכולם, fchat f/ בשביל לכתוב לפקשיין שלכם, fchat a/ בשביל לכתוב ל "Ally" של הפקשיין שלכם, ו fchat t/ בשביל לכתוב ל "Truce" של הפקשיין שלכם לדוגמה:

r3EqXoJ.png

7. כעת מעל הראש ובTab יופיע הדרגה של השחקן בשרת, ומעל הראש בלבד יופיע כמות החיים של השחקן, אך ניתן לראות זאת רק ממרחק קרוב לאותו השחקן לדוגמה:

5e842cc1d1c0ed4d9fd1d9fcf8d68037.png

8. כעת בצ'אט יופיעו כמה דברים חדשים, קודם כל הפקשיין בו אתם נמצאים עם סמל מסויים, הסמל מסמל את הדרגה של הבן אדם בפקשיין כאשר ♚ - עבור יוצר הפקשיין (Leader),✯ - למנהלי הפקשיין(Officer),✔ - שחקן רגיל בפקשיין (Member),® - מגוייס חדש לפקשיין (Recruit), לאחר מכן יופיע הדרגה של הבן אדם בשרת, השם שלו וההודעה שלו, לדוגמה:

RF2dY6v.png

 

בנוסף היה כמה תיקוני באגים בשרת.

האייפי של השרת - YourGame.mchosting.pro

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • Nevo pinned this אשכול
Whracing
  • חגי
  • 178
  • 537 הודעות

כל הכבוד על העבודה וההשקעה !

מודים גאוניים :D

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • Nevo unpinned this אשכול

התחבר או הרשם על מנת להגיב.

עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

צור חשבון

צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

רישום חשבון חדש

התחבר

משתמש קיים? התחבר.

התחבר עכשיו

מנהלי הפורום

אולי יעניין אותך גם

×
×
  • צור חדש...