לאחרונה הנהלת האתר שמה לב שמשתמשים מרשים לעצמם להתנהג איך שהם רוצים בפורום זה.

שימו לב למספר הבהרות;

 

  • אין להגיב באשכול על-מנת להקפיץ אם לא עברו 24 שעות. 

הצוות לא רובוטים ולא על המחשב 24 שעות ביממה, לכן אם תמתינו 24+-, לא יקרה כלום. במידה והתלונה דחופה, ניתן לפנות לצוות בהודעה פרטית ו\או בדיסקורד ובאופציות נוספות. 

  • אין לפתוח המון אשכולות באותו זמן על תלונות ודיווחים, ניתן לערוך את האשכול ולצרף עוד דיווחים ותלונות, במידה ופתיחת האשכולות עשויה לקרות באותן הדקות ובאף באותה השעה.

פתיחת האשכולות מרובה על-ידי אותו משתמש יוצרת בלגן בפורום ויותר נוח עבור הצוות שכל הטפסים יכתבו באשכול אחד, כך הטיפול ייעשה מהר יותר. 

  • אין להשתמש בשפה בוטה באשכולות ובייחוד בכותרת האשכול, בנוסף אין להשתמש בסימני קריאה\שאלה בצורה מרובה, לדוגמה: "כנסו כבר!!!!!!!!!!!!!?????"

גם אם תכתבו 2 סימני קריאה, זה יהיה מספק ומספיק. אין צורך במיליון כאלה.

  • אין צורך לתייג את כל אנשי הצוות של השרתים והנהלת Yourgame עצמה, מספיק לתייג 2 אנשי צוות אם זה מהפורום ואם זה מהנהלת השרת (2 מספיק).

כפי שנכתב, אנשי הצוות לא 24 שעות על המחשב, לכן אין צורך לתייג עשרות אנשי צוות בשביל תגובה מהירה. אם זה דחוף, זה בסדר (ניתן גם לפנות בדיסקורד\טימספיק בין היתר) אם לא, אין צורך.

  • אין להגיב באשכולות שלא שלכם - אנו לא רוצים להטעות את הגולשים, לכן רק מנהלי שרת ומעלה מורשים להגיב באשכול שלא נפתח על-ידכם. 

רוצים להגיב באשכול שלא שלכם? *בקשו על כך אישור מאיש צוות. שימו לב כי מעתה (22.7) יחולקו אזהרות חמורות והגבלות הגבה באתר עצמו ואף יורחקו משתמשים!

 

בברכה,

הנהלת השרתים והאתר Yourgame.co.il. 

 

תודה ל- @Joni על תוכן האשכול

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים