עבור לתוכן

סיקור על אוריסה

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

יוצר/ת האשכול iVampire1
  • רוני
  • 47
  • 859 הודעות
(נערך)

מה קורה חברים

היום אני הולך לסקר לכם על הדמות אוריסה

ת×צ×ת ת××× × ×¢××ר âªorisa overwatchâ¬â

 

Orisa

נולדה ב - ברזיל

בת - חודש

נמצאת במחלקת ה - Tanks

הגיבורה ה - 3 מבין הראשונים
 

הנשקים של - אוריסה
1. התותחן האוטומטי של אוריסה מספק נזק מתמיד אבל מאט את תנועתה בזמן שהיא יורה בו.

2. אוריסה מפחיתה באופן זמני את הנזק שהיא לוקחת ולא יכול להיות מושפע על ידי תופעות לקוי פעולה.

3. אוריסה משיקה מטען כבד שהיא יכולה לפוצץ להאט את האויבים הסמוכים ולמשוך אותם לעבר הפיצוץ.

4. אוריסה זורקת מחסום נייח שיכול להגן עליה ועל בנות בריתה מהאויב.

5. אוריסה פורסת מכשיר להגדלת הנזק שנגרם על ידי בעלות הברית בקו הראייה שלה.


סיפור החיים של השחקן (אנגלית)

Built from parts of one of Numbani's short-lived OR15 defense robots, Orisa is the city's newest protector, though she still has much to learn.

Originally put into service before the Omnic Crisis, the OR14 "Idina" line of security robots was built in Nigeria's massive manufacturing omnium. After the war, they were taken out of production, along with many of the other models used during the crisis. Twenty years later, Numbani revived and recommissioned the OR14 program to protect the city from external threats. These new OR15s were deployed for a short time before they were destroyed in an attack by Doomfist.

Following the attack, the program was scrapped, and the civic government sold off the remaining OR15 inventory. Some parts were purchased by eleven-year-old Efi Oladele, a brilliant girl whose early accomplishments in robotics and artificial intelligence had already earned her the Adawe Foundation's "genius grant."

With the approval of her understanding and open-minded parents, Efi spent the bulk of her grant money to acquire one of the decommissioned OR15 bots. She believed that Numbani needed a protector and that an upgraded OR15 could do just that. Efi repaired and reconfigured the robot and installed a personality core that she had designed herself.

She named Numbani's newest hero Orisa.

Orisa has shown that she can be of service to the city, but she is still working toward finding her optimal protocols. The omnic's inexperience can cause her to be an occasional liability. Fortunately, between Efi's willingness to make the necessary modifications and Orisa's adaptive artificial intelligence, both robot and creator have always been able to set things right.

As Orisa starts her career as a guardian, she has much to learn about the world and her functionality. But as long as she is guided by Efi's boundless optimism and her own growing sense of honor and duty, Orisa stands ready to protect Numbani and her creator at any cost.

 

סיפור החיים של השחקן (עברית)

נבנה מתוך חלקים של אחד נומבאני קצרת טווח של OR15 רובוטים הגנה, אוריסה היא המגן החדש של העיר, אם כי יש לה עדיין הרבה מה ללמוד.

במקור הוכנס לשירות לפני המשבר האומני, את הקו "14" Idina "של רובוטים אבטחה נבנה בנויניום מסיבי הייצור של ניגריה. לאחר המלחמה, הם הוצאו מן הייצור, יחד עם רבים של דגמים אחרים השתמשו במהלך המשבר. עשרים שנה לאחר מכן, Numbani להחיות מחדש את התוכנית OR14 כדי להגן על העיר מפני איומים חיצוניים. אלה OR15s חדשים נפרסו זמן קצר לפני שהם נהרסו בהתקפה על ידי דומפיסט.

בעקבות הפיגוע, התוכנית נמחקה, והממשלה האזרחית מכרה את המלאי הנותר של OR15. חלק מהרכיבים נרכשו על ידי אפי אולדל בן ה -11, ילדה מבריקה, שהישגיה המוקדמים ברובוטיקה ובאינטליגנציה מלאכותית כבר זכו לה במענק הגאון של קרן אדווה.

עם אישור ההבנה שלה והורים פתוחים, אפי הוציאה את חלק מענק המענק שלה כדי לרכוש את אחד הרובוטים של ה- OR15 שהוצאו משימוש. היא האמינה כי נומבאני זקוק למגונן וכי OR15 משודרג יכול לעשות בדיוק את זה. אפי תיקנה והרכיבה מחדש את הרובוט והתקין ליבת אישיות שתכננה.

היא קראה לגיבור החדש של נומבאני אוריסה.

אוריסה הוכיחה שהיא יכולה לשרת את העיר, אבל היא עדיין פועלת למציאת הפרוטוקולים האופטימליים שלה. חוסר הניסיון של האומניות עלול לגרום לה להיות באחריות מדי פעם. למרבה המזל, בין נכונותו של אפי לבצע את השינויים הדרושים לבין האינטליגנציה המלאכותית הסתגלתית של אוריסה, הן הרובוט והן היוצר הצליחו תמיד לתקן את המצב.

כמו אוריסה מתחיל את הקריירה שלה כמו אפוטרופוס, יש לה הרבה מה ללמוד על העולם ועל הפונקציונליות שלה. אבל כל עוד היא מונחית על ידי האופטימיות הבלתי פוסקת של אפי ועל תחושת הכבוד והחובה הגוברת שלה, אוריסה עומדת להגן על נומבאני ועל היוצרת שלה בכל מחיר.

 

סיפורה של אוריסה (סרטון)

 

GamePlay

נערך על ידי RoniDragon
קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 2
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתמשים מובילים באשכול זה

משתמשים מובילים באשכול זה

NinjaDefuse
  • אלכס
  • 16
  • 235 הודעות

וואו מלא דברים שאמרת פה לא ידעתי.

יש מצב שאתה מסקר גם את RoadHog ??

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

  • 3 weeks later...
TaloBetza
  • טל איש המערות
  • 90
  • 1.7k הודעות

דמות מעולה

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

התחבר או הרשם על מנת להגיב.

עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

צור חשבון

צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

רישום חשבון חדש

התחבר

משתמש קיים? התחבר.

התחבר עכשיו

תתי פורומים

בפורום זה אין תתי פורומים

מנהלי הפורום

בפורום זה אין מנהלים

אולי יעניין אותך גם

×
×
  • צור חדש...