בקרוב מאוד, יהיה משחק הגומלין של שמינית הגמר.

באשכול זה, אגיד את ההימורים שלי למשחקים, ומי תעלה, וכמובן שאשמח גם לשמוע את שלכם.

פריז סן גרמן נגד דורטמונד (2-1 לדורטמונד במשחק הראשון) > לאחר התוצאה במשחק הראשון, אני חושב דורטמונד תעלה, לאחר שתנצח בגול אחד או שיהיה תיקו במשחק בפריז.

 

ריאל מדריד נגד מנצסטר סיטי (2-1 למנצסטר סיטי במשחק הראשון) > לאחר שמנצסטר סיטי ניצחה במשחק הראשון, אני מהמר על מהפך של ריאל. ריאל השנה מראה יכולת יפה בליגה, ואני חושב שבהחלט אם הם יגיעו במומנטום טוב, יש להם סיכוי טוב להפוך ולהמשיך במפעל שהם כל כך טובים בו.

הימור: ניצחון של ריאל

 

אטלנטה - ולנסיה (4-1 לאטלנטה במשחק הראשון) > אחד ההימורים היותר קלים, לאחר שאטלנטה הראתה שהיא בהחלט אחת מקבוצות ההתקפה הגדולות ביבשת, עם 4-1 מרשים על וולנסיה, אני בספק אם וולנסיה תצליח לחזור ומהמר שהאיטלקים יעלו.

הימור: עלייה של אטלנטה

 

אתלטיקו מדריד - ליברפול (1-0 לאתלטיקו במשחק הראשון) >לאחר שדייגו סימאונה הצליח לעצור את הקבוצה האנגלית, אני חושב שאנפליד והאוהדים של ליברפול יעשו את שלהם, ויתמכו בקבוצה האנגלית, שלדעתי תמשיך הלאה במפעל.

הימור: עלייה של ליברפול

 

צלסי - באיירן מיכנן (3-0 לבאיירן במשחק הראשון) - לאחר שניצחו 3-0 במשחק חוץ, אני חושב שלבאיירן לא יהיו יותר מדי בעיות, וצפויים לנצח גם את המשחק השני.

הימור: באיירן עולה

 

ליון - יובנטוס (1-0 לליון במשחק הראשון) - לאחר שהפתיעו את יובנטוס, אני חושב שזה לא כוחות, ושיובנטוס תעשה את שלה בבית ותנצח את הצרפתים.

הימור: יובנטוס עולה

 

טוטנהאם - לייפציג (1-0 ללייפציג במשחק הראשון) - לאחר שהגרמנים שנמצאים בעונה חלומית בבונדסליגה, ניצחו את האנגלים, אני חושב שהם ימשיכו בכושר הטוב ויקחו תיקו/ניצחון וימשיכו קדימה.

הימור: לייפציג עולה

 

נאפולי - ברצלונה (1-1 במשחק הראשון) - לאחר שנאפולי סגרה את ברצלונה, ובמזל הספרדים הוציאו 1-1, אני חושב שבכל זה ברצלונה תעלה בבית, עם האווירה הביתית, אך תעשה זאת בצורה לא מרשימה ודחוק.

הימור: ברצלונה עולה.

 

אז לאחר שאני אמרתי את ההימורים שלי, אשמח אם תגידו את דעתכם.

דיון מהנה!

קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים