עבור לתוכן

כתבות אחרונות


קניתי דברים בחנות וחלק מהם לא הגיעו

תגובה מומלצת
צוות האתר אישר תגובה זו וניתן לסמוך על התוכן הנכתב בה.

היי אני יודע שאני פותח את הפוסט הזה דיי מאוחר אך לפי כמה שבועות פתחתם את חנות הנקודות שלכם, כפי שידוע לחלקכם אני הספמתי וקניתי 400 שקל בחנות אך ברגע שביקשתי את המוצרים אמרתם לי שאני לא אקבל אותם כי הספמתי וקיבלתי את זה ביפה, לאחר מכן השגתי כמות מכובדת של 400 נקודות בצורה חוקית וישרה וכשקיבלתי את הנקודות קניתי מכם גיפט קארד של 40 שקל ושל 20 שקל, כעבור כמה ימים ענו לי על הקניה (eyal) והוא אמר לי להוסיף אותו בסטים ולחכות שלושה ימים ואז ששאלתי אותו כמה אני הולך לקבל הוא אמר לי 40 אבל לא בטוח, באותו רגע אני לא זכרתי מה קניתי כי ענו לי טיפה מאוחר (לא שזה מפריע לי) והסכמתי איתו, כעבור שלושה ימים קיבלת את הגיפט קארד אך של 20 שקל בלבד ובאותו רגע אמרתי לעצמי שזכור לי שקניתי יותר ובדקתי את העיניין בצאטים שלי עם חברים שלי על מה שאני הולך לקנות/על החנות וראיתי בהם שקניתי קארד גם של 20 וגם של 40 פניתי לeyal בפרטי על הנושא אך הוא לא ענה לי (כנראה לא שם לב או משהו כזה) אז אני אשמח שתבררו את העיניין ושאני אקבל את מה שמגיע לי.
@gilronen @EyalEZ

נערך על-ידי Nisim

שתף פוסט


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אני זוכר את היום ההוא שהספמת זה היה דיי מגניב לא הולך לשקר 

 

שתף פוסט


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

היי ניסים, כמו שעדכנתי בפרטי, אנחנו בודקים ועושים את ההשוואות בין הספאם שהיה באותו שבוע ובין המוצרים שנרכשו ובוטלו\התקבלו. 

 

אני נועל את הפוסט כי אני לא רואה איך זה רלוונטי לקהילה, אתה יכול להמשיך לדבר איתי ועם צוות החנות בפרטי. 

שתף פוסט


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים
פוסט זה נעול לתגובות חדשות.

×
×
  • צור חדש...