עבור לתוכן

Carnage

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    69
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

כל דבר שפורסם על-ידי Carnage

  1. תבוא לפחות לפתיחה מחר תכנס לכמה שעות, תאהב תאהב, לא תאהב לא קרה כלום.
  2. אשמח אם תערוך את ההודעה ותוסיף לינק ישיר לפרופיל שלך, וגם אנשים שיגיבו אחריי אל תשכחו להוסיף קישור לסטים שלכם כדי שאני יוסיף אותכם וביום חמישי בערב נעשה פתיחה חגיגית לשרת.
  3. נכון, התכוונתי ללינק ישיר לפרופיל כמו שרשמתה.
  4. הייתי גם שמח לאיזה חתימה מיוחדת בשבילי, אם במידה ותתפנה ויהיה לך זמן דבר איתי בפרטי.
  5. השרת עובד והכל תקין.
  6. כן אני מודע לזה, לא עדכנתי אותו כי אני בודק אם הוא בטוח לשימוש ושלא ניתן להיעזר בזה בזמן ריידים. אני יעדכן בהמשך פה באשכול.
  7. השרת התעדכן והופעל, כרגע בלי המוד של האוקסייד כי החברה של המוד עוד לא עדכנו אותו עדיין. אני מאמין שעד סוף היום המוד יהיה מעודכן והכל יחזור לקדמותו.
  8. מי שרוצה יבוא וישחק מי שלא, לא חייב לבוא וגם לרשום כאלה תגובות.
  9. אוקי, עדכון בשבילכם: דיברנו וכרגע אין אפשרות להוציא עוד כסף בשביל שרת חדש(יש לנו שרתים אבל המשחק הזה מחייב אותך לקנות מחברות ולא להקים בעצמך). הוצע לי לשלם עליו אבל איני יכול להוציא את הכסף הזה כרגע מסיבות כאלה ואחרות. אני יכול לתרום 50 שקל בשבילכם ב10 לחודש ותאספו אתם את השאר ונרים נסיון לחודש אם ילך טוב נדבר עם ההנהלה שוב ונראה.
  10. פתחתי את האשכול לעוד כמה ימים אולי יגיעו עוד אנשים שרוצים ואחרי זה אני נועל את האשכול שוב.
  11. בינתיים רק 5 ביקשו אז הנושא לא עולה לדיון בכלל כרגע, ברגע שיהיו מספיק אנשים נשקול שוב תודה. ננעל.
  12. אפשר לספור את כמות האנשים שמגיבים בפוסט הזה ורושמים שהם רוצים לשחק בשרת דייזי של הקהילה שלנו. סקר זה גם אפשרות, לבינתיים זה יספיק.
  13. ברגע שיגיבו פה מספיק אנשים שיהיו מוכנים לשחק בשרת, אני יבדוק את האפשרות להחזיר את השרת שהיה לנו מקודם.
  14. אשכול מהשורה הראשונה! כל הכבוד!
  15. נשמע מעניין. הרבה ישראלים משחקים במשחק?
  16. אני במקומו הייתי נותן לך באן מכל השרתים לחודש.
  17. היי חברים, אדמין השרת הקודם פרש ולכן אני פותח הרשמה לאדמין אחד חדש לשרת. המטרה והקרטריונים הם שהבנאדם יהיה בוגר בגיל(עד כמה שאפשר) ובוגר בשכל, שיהיה מאוד אקטיבי בשרת ויוכל לעזור לקדם אותו, לפרסם את השרת, רצוי לתרגם devblogs וכדומה. מי שחושב שמתאים שיגיב לאשכול ויסביר בקצרה למה הוא מתאים.
  18. יש בעיה עם הפלאגין הזה, לא יודע בדיוק למה הוא לא עובד, בדקנו אולי פורטים סגורים אבל זה לא זה. אני ינסה בהמשך לסדר את זה שוב.
  19. טוב אז שמתי לב לזה שאין לנו בקהילה אשכול שבו אפשר להציג אחד את השני ולהכיר את כולם טיפה יותר טוב אז החלטתי לפתוח אחד כזה. כל אחד מוזמן להגיב לספר קצת על עצמו,על הרקע שלו וכל דבר אחר שנראה לו רלוונטי לנושא. אני יתחיל בי, בטוח שישנן אנשים שלא מכירים אותי וראוי שיכירו. שמי יובל, אני בן 27 (כן 27 אני יודע) מאזור המרכז. כרגע אני מסיים שנה שנייה לקראת תואר ראשון במנהל עסקים בהתמחות במחשבים ומערכות מידע, בנוסף עובד כאחמ"ש בנתיב המהיר(שפיר הנדסה), בעבר עבדתי בחברת 012 סמייל כבכיר במחלקת ה Expert של החברה( תפנו אליי בכל בעיה של אינטרנט). ניסיון העבר שלי בעולם הגיימינג: משחק מגיל 14 במחשב, התחלתי את דרכי במשחק ישן בשם tactical ops ( משחק כמו counter strike ) שיחקתי בו 6 שנים וכבר שם התחלתי להתנסות בכל האספקט התחרותי של הגיימינג, הקמתי קלאן והתחרתי בליגה clanbase.com באופן מקצועי, כמו כן פתחתי שרתים וניהלתי טימספיקים וגאטרים ומיקסים ועוד דברים אחרים. משם עברתי למשחקים כמו battlefield ו call of duty שם כבר נכנסתי יותר עמוק מבחינה מקצועית, נסעתי לפתח תקווה וחתמתי על חוזה עם אתר הגיימינג גדול, התחתלתי לנהל שני קהילות שם בנוסף התחרתי ב ESL בתחוריות וניהלתי טורנירים וגאטרים במערכת ה ESL. קצת התבגרתי עם השנים ונהייתי פחות hardcore מפעם משלל סיבות החיים ורק לא מזמן הכרתי את הקהילה פה. אז ככה לסיום נעים להכיר אותכם, ממש כיף לי להעביר את הזמן פה ואל תתביישו לבקש ממני כל עזרה או בקשה או בכלל תפנו אליי חופשי. דרכים ליצור איתי קשר : דרך הטימספיק כמובן. סקייפ : yuval_vilensky אימייל: [email protected]
×
×
  • צור חדש...