עבור לתוכן

MolteN

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    278
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    14

MolteN זכה בפעם האחרונה ב 18 בדצמבר 2018

לMolteN היה את התוכן עם הכי פופלארי!

אודות MolteN

  • יום הולדת 1 באפריל

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    אסף
  • משחקים אהובים
    Call of Duty
    Minecraft
    CS 1.6
    CS:GO
    Garry's Mod
    GTA V
    ARMA III
    League of Legends
    Pubg
    MapleStory

קישורים חברתיים

  • Steam
    STEAM_0:0:36104043

מבקרים אחרונים

7423 צפיות בפרופיל

MolteN's Achievements

YourGame Advanced

YourGame Advanced (3/17)

346

כמות מוניטין כללית

  1. הבעיה שלכם, בתור שחקנים, היא שיש דברים שאתם לא יודעים עליהם, כי בסופו של דבר יש סיבה להכל, אבל אתם ממשיכים לבוא בתלונות למרות שתשובות כבר קיבלתם. כל נושא השרתים החדשים כבר בתהליך והוא התעכב כי המתכנת שלנו היה בחו"ל. כנ"ל לגבי התוספות, מבחינת רעיונות הכל רשום וכתוב אבל אנחנו צריכים מתכנת נוסף שיוכל לטפל לנו בהם. ושוב, בגלל זה ההתעכבות. לגבי כל נושא הפינג, הפינג כרגע עומד בין 55 ל-80 פלוס מינוס וההבדל הוא מזערי ולא מורגש בכלל. אין פה שום קשר לתקציב, הנושא הרבה יותר מורכב ובגלל זה השרתים עברו איחסון והם עצמם מאוד חזקים ואיכותיים. זה שיש שחקנים שמתלוננים לא בהכרח מחייב שהפינג מורגש, אלא שהמספר עצמו הוא מה שמשנה להם ובגלל זה הם חושבים שיש הבדל. כמובן שלהציע אתם תמיד יכולים בפורום, מומלץ עם סקר כדי שנוכל לראות את הדעה של כולם בנושא. ובהקשר לתגובה שלך, קיבלת את התשובה שלך. בפעם הבאה שתקרא למישהו דפוק בפורום, תקבל הרחקה לחודש. קיבלתם תשובה לכל מה ששאלתם. אם יש לכם עוד שאלות אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בהודעה פרטית בפורום. ננעל.
  2. השרתים לא מתים, הם פחות מלאים ממה שהיו בעבר. כן אמרנו שיתווספו דברים לקהילה והם כן יתווספו, אבל כרגע יש עיכובים כאלה ואחרים שבגללם מה שרצינו שייקרה, עדיין לא קרה.
  3. כמו שרשמו מעליי, יש לך את האופציה של הסורסבאנס, או לחליפין להעתיק את כתובת האייפי ובתוך המשחק עצמו להוסיף את השרת לשרתים המועדפים.
  4. כמו שכבר רשמתי, כן ייפתח שרת טיטיטי. האשכול ננעל כדי למנוע את הספאם המיותר שנוצר פה.
  5. תודה על הדיווח, חבר הצוות הוזהר והדבר לא ייקרה שנית. ננעל.
  6. כשהשרת ייפתח החוקים יפורסמו.
  7. כן. אנחנו עובדים על השרת, יש כמה באגים שצריך לסדר ועוד כמה דברים לעדכן, במידה והכל יסתדר הוא ייפתח בתקופה הקרובה.
  8. תודה על התלונה וסליחה על המענה האיטי. השחקן טופל. ננעל.
  9. בטח שיגידו לך לצאת מהשרתים, במיוחד אנשים שיודעים שיש לך עבר עצום בשימוש עם ציטים, אז אל תיתמם. נכון ששיחקת בריטייקס ונכון שנכנסתי וקיבלת באן, ונכון, גם אני לא מבין למה שמישהו ישים "ציטים" בשרת ריטייקס כי כנראה שהרמה של מי ששם "ציטים" בשרתי ריטייקס לא גבוהה מספיק וגם כנראה שמי ששם "ציטים" בריטייקס יבזבז ערמות של כסף רק כדי לפתוח עוד משתמשים כדי שהוא יוכל להשתמש ב"ציטים" וכנראה שהוא גם ייפתח ערוץ יוטיוב במיוחד בשביל זה וכנראה שהוא עוד יילך לפתוח תלונה במיוחד בפורום וינסה לגרום לאנשים להאמין לו שהוא לא השתמש ב"ציטים. אז כן גם לי זה נראה מוזר מאוד ה"אנשים" האלה ששמים "ציטים" בשרתי ריטייקס. ננעל.
  10. תודה על ההצעות. הרעיון של הקבוצה לא ייקרה מכיוון שבסופו של דבר זה יהפוך לספאם אחד גדול ואדמינים לא צריכים לקבל הודעות כל הזמן כשהם מחוץ לשרת. המפה של חנוכה לא נמצאה וחלק מהמפות ייכנסו לשרת בקרוב. ננעל.
×
×
  • צור חדש...