עבור לתוכן

Krunchk

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    23
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Krunchk's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

10

כמות מוניטין כללית

  1. נכון קיבלתי פרי קיל והוא מוצדק, הבאתי שלוש שניות ובתכלס זה היה 2, אמנם אתה ממשיך לאיים עם ה"אתה תקבל עונש להרבה זמן", כבר התלוננתי עליך על זה, לא התלוננתי על הפרי קיל שעשיתי.
  2. שם מגיש התלונה: KrunchK סיבת התלונה:היום כאשר שיחקתי בגייל האדמין Speedy המציא חוק שאי אפשר לשחק כדורגל יותר משלוש דקות, שאלנו אותו אם יש חוק כזה וכאשר הוא ענה הוא אמר שאסור לעכב, משחק זה לא דבר מעכב אלה זה משחק, במקרה הזה זה היה כדורגל, כאשר אמרנו וביקשנו מהאדמין שיעתיק חוק המגבה את דבריו הוא לא ענה ישירות וכאשר הוא הבין שהוא טועה הוא החליט להמשיך עם החוק שהמציא. מתלונן על: Speedy השרת שבו הוא מלונן:Jailbreak אמצעי ידוע הנאשם על הגשת התלונה: סרטון קישור לפרופיל בסטים: http://steamcommunity.com/profiles/76561198125202047/ הוכחה: https://www.youtube.com/watch?v=4rflynbKoQQ&feature=youtu.be הערות נוספות: אין.
  3. שם מגיש התלונה: KrunchK סיבת התלונה: האדמין XPawNek לא מפסיק לאיים בלי סיבה מוצדקת, אתמול התלוננתי עליו בדיוק על אותו דבר, הבנתי ממכם, המנהלים שהוא טופל בעניין אמנם היום כאשר שיחקתי בגייל נתקלתי בכך שהאדמין לא למד את לקחו. מתלונן על: XPawNek השרת שבו הוא מלונן:Jailbreak אמצעי ידוע הנאשם על הגשת התלונה: סרטון קישור לפרופיל בסטים: http://steamcommunity.com/profiles/76561198223682248/ הוכחה: https://www.youtube.com/watch?v=hd-QOmsOEQg&feature=youtu.be הערות נוספות: אין. @moriass
  4. שם מגיש התלונה: KrunchK סיבת התלונה: כאשר שיחקתי היום בשרת הגייל נתקלתי בתופעה משונה שבה XPawNek אדמין בשרת הגייל נותן מיוט T כאשר הטרור לא חופרים בסוף הראונד. אחרי שהייתי צריך לבקש מfallenstar להגיד לו את זה (היה מיוט באותו רגע) הוא התחיל לאיים ולהגיד שאני יקבל מיוט להרבה מאוד זמן רק כי בקשתי ממנו שלא ישתיק את כל הטרור בסוף ראונד בלי סיבה. מתלונן על: XPawNek השרת שבו הוא מלונן:Jailbreak אמצעי ידוע הנאשם על הגשת התלונה: סרטון קישור לפרופיל בסטים: http://steamcommunity.com/profiles/76561198223682248/ הוכחה: https://youtu.be/Rd25TYRWDj4 הערות נוספות: ביקשתי ממנו להירגע מכיוון שזה לא הגיוני שהוא ככה על שום דבר מביא מיוט T בסוף ראונד. @moriass
  5. 1. סרטון של העשר שניות שאני מדבר עליו.2. אני מודע לזה שהוא תמיד עצבני צועק ומקלל, זאת בדיוק אחת הסיבות שהתלוננתי עליו, אתה אומר שאפשר לענות לו בחזרה?, פעם ראית מה הוא עושה למישהו שעונה לו בחזרה שאתה כותב את זה?, אם אתה אומר אחד מהדברים ששלו עושה אתה מקבל ישר באן מיוט וכו, אולי בגלל שאתה חבר שלו ואתה מכיר אותו כבר שנה אז איתך הוא נחמד, איתי ועם שאר השחקנים תאמין לי שהוא לא, אני משחק בצורה אקטיבית בשרת ואני רואה ושומע דברים וזה גם לא פעם ראשונה שמתלוננים עליו על הדבר הזה, גם שמעתי שבעבר שדיברו איתו על האופן שהוא מדבר אל שחקנים ומזלזל בהם ובמיוחד שככה מנהל שרת לא צריך להתנהג. 3.נו אז באזהרה השניה אתה יורד לא?, זה אומר שזה מה שהוריד אותי מהגישות, אחרי שהסרטון הופץ לא היה לי יותר גישות, וגם אם אתה אומר שהורידו אותי ממשהו אחר מגיע לי לדעת מה זה היה לא?, בכל זאת זה לא מצדיק את האופן שבו הוא דיבר והתנהג אליי כשהיינו בטימספיק וכמו שכבר אמרתי ספוקי היה איתנו בחדר ושמע הכל אשמח אם הוא יוכל גם לכתוב משהו בנידון. -בסרטון ששלחתי רואים בצאט שקובי דיבר אליי לא יפה, אני דיברתי אליו בדיוק כמו שמצופה, לא קיללתי, לא אמרתי שום מילות גנאי, במקרה בסרטון הספציפי הזה הSHADOWPLAY לא שמר לי את המיקרופון ואי אפשר לשמוע אותי, אני אפילו לא חושב שזה אפשרי למחוק רק את הקול שלי מהסרטון מכיוון שכהSHADOWPLAY מקליט הוא מחבר בין הסאונד שהוא מקליט את המקרופון שלי לבין הסאונד שבמשחק ובWINDOWS. בנוסף, מה זה משנה אם אני קיללתי אותו, אם הייתי מקלל אותו גם אני הייתי מקבל מיוט על המקום, בסרטון מראים ששלו לא עשה כלום למרות שביקשתי ממנו שיעשה(שזה משהו ששחקן לא צריך לעשות במיוחד כשקובי מספים את הצאט עם אפס וכו). -אני אשמח להראות לך בסקייפ בפרטי את ההקלטה המקורית של הסרטון שאני העלתי לא זה של ה10 שניות.
  6. טוב אז ככה, הרבה זמן רציתי להתלונן על מנהל שרת הגייל, Mr.Satla. היום הוא כבר עבר את הגבול והחלטתי שאני שם לזה סוף. שם מגיש התלונה:KrunchK סיבת התלונה: התנהגות לא הולמת ולא הגיונית כלפי האדמינים ושחקני שרת הגייל, יחס מועדף לשחקנים מסוימים, הורדת גישות שלא בצדק. אז ככה הסיפור שלנו מתחיל לפני חודש כאשר התקבלתי לאדמין בשרת הגייל, מאז אני שם לב שהמנהל השני Mr.Satla או בקיצור שליו מדבר לא יפה כלפי האדמינים ושחקני השרת, כל שחקן ששאלתי אותו מה הוא חושב על שליו אמר שהוא מפחיד והוא תמיד צועק, ונותן יחס מזלזל. גם כשהייתי אדמין הוא תמיד צעק עליי וחשב שאני עובד אצלו, בנוסף הוא גם מדבר אליי ,לשאר האדמינים ולשחקני השרת בצורה מזלזלת ופוגעת, ובטח שבתור מנהל שרת הוא צריך להוות דוגמה. כאשר שליו הוריד אותי מאדמין בשרת הוא הסתמך על סרטון של עשר שניות בלבד המוציא אותי כאדמין שמנצל את גישותיו לרעה בלי לראות את הגרסא המלאה של הסרטון למרות שניסיתי להסביר ולהגיד לו שיראה את הסרטון המלא, לא רק את העשר שניות החתוכות האלו (ETX היה בשרת באותו זמן וגם יכול להעיד שלא השתמשתי בגישותי לרעה, ניתן לראות שETX היה מחובר לשרת גם בסרטון של העשר שניות שקובי העלה ליוטיוב). הוא לא היה מוכן לשמוע אותי בטימספיק כאשר אמרתי לו שאני לא יכול להסתמך על מילה של שחקן כי אם הייתי סומך על כל שחקן בשרת אז הייתי מביא עונשים בלי רקורד או הוכחה כלשהי ולכן אני לא יכול לסמוך על מילה של כל שחקן בשרת ואז בכעס רב ובזעם הוא צעק עליי שמילה של קובי שווה פי שלוש ממילה שלי(של אדמין שהוא בעצמו מינה) וביקש מספוקי שיוריד לי את הגישות-הוכחה מספר 2. עכשיו לסיפור אחר , כיום שיחקתי בשרת וכאשר שחקן בשרת שאל למה אין לי גישות אז עניתי לו שמילה של קובי שווה פי שלוש ממילה שלי, קובי התחיל להתעצבן ולהעליב אותי ולדבר לא יפה כלפיי גם במקרופון וגם בצאט, כאשר ביקשתי משליו להביא לו גאג(הוא היה האדמין היחיד בטרור כשהיה HNS) הוא לא היה מוכן ואמר לי שאני ילד קטן וגם כאשר ביקש מקובי להפסיק עם הדיבור הזה קובי המשיך איתו ושליו עדיין לא הביא לו את העונש- הוכחה מספר 1. מתלונן על:Mr.Satla השרת שבו הוא מלונן: Jailbreak אמצעי ידוע הנאשם על הגשת התלונה: סרטון ו@2spooky2me היה עד. קישור לפרופיל בסטים: http://steamcommunity.com/id/OfficialKrunchK/ הוכחה: 1. הסרטון הבא מראה על פרוטקציות ויחס מועדף כלפי שחקן מסוים בשרת : https://www.youtube.com/watch?v=6Eyd-5SCOLs&feature=youtu.be 2. 2spooky2me היה איתנו בחדר הטימספיק ושמע הכל- כאשר Mr.Satla התעצבן וביקש מספוקי להוריד לי את הגישות. הערות נוספות: אם אפשר שמישהו שמפקח על מנהלי שרת ומעליהם בדרגה יטפל בתלונה זו.
  7. תאמין לי שכן, הוא תמיד מנסה לתפוס דווקא אותי, נכון, הוא לא חייב לאהוב אותי כשחקן אבל הוא לא חייב בכוונה להתלבש דווקא עליי ולהשתמש בגישות שלו לרעתי. מבקש שתסביר לו שזה מאוד מעצבן שהוא ככה נוקשה דווקא איתי, תודה.
  8. לחתול סטלה יש אובססיה כלפיי, הוא על כל דבר קטן מחפש להביא לי עונש בכל דרך שהיא בלי סיבה מוצדקת, היום לדוגמא קיבלתי ממנו גאג לרבע שעה על כך שכתבתי 4 ל rtv בצאט והסיבה: ספאם. אחרי זה שחקנים רבים אחרים (עדיין כשהוא היה מחובר) כתבו כל מיני דברים הרבה יותר פעמים ממה שאני כתבתי והם לא קיבלו על זה שום עונש. אני מבקש שתדברו איתו ותבקשו ממנו להפסיק עם האובססיה הזאת כלפי. גם כאשר נבחרתי לסיטי שתי סיטי דיברו ביחד בזמן אל אר בזמן השיא של האל אר לא כשהטרור אומר את החוקים והוא ישר עשה votect גם כשלא היה צריך את השקט או אם זה היה משנה אם שני סיטי ידברו ביחד. גם לפני כמה ימים כאשר עשיתי אל אר איתו הוא פנה אליי ואמר שהוא לא אוהב אותי ועניתי לו שגם אני לא מת עליו. תודה.
×
×
  • צור חדש...