עבור לתוכן

BlackBird

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    15
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות BlackBird

  • יום הולדת 08/10/2002

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    דניאל
  • משחקים אהובים
    Counter Srike:GO
    GTA V

קישורים חברתיים

  • Steam
    STEAM_0:0:101614777

מבקרים אחרונים

1049 צפיות בפרופיל

BlackBird's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

12

כמות מוניטין כללית

  1. האדמין NinjaDefuse! | #Greek של שרת הFUN נתן לי מיוט על "התגרות" והוא לא מוכן להסביר לי במי או איך התגרתי כי זה לא רשום ב"חוקים" ויש עד שהיה איתי ๖ۣۜFrixX✖Amit שראה ושמע שלא אמרתי כלום שהתגרה באדמין או בשחקן כלשהו בשרת כל מה שעשיתי היה לשאול את האדמין אם הוא יכול להוריד לחבר שלי את המיוט לפחות זמן והוא ענה ישר לא אז אמרתי משהו כמו "אתה ישר אומר לא ואפילו לא חושב על זה" ואז פתאום אני רואה אחרי כמה שניות מיוט. אז שאלתי בצאט כמה פעמים למה קיבלתי מיוט והוא לא ראה אז המשכתי לרשום ואז הוא נתן לי גאג אז רשמתי באדמין צאט והוא אמר אין דבר כזה בחוקים שאני צריך להגיד לך על מה נתתי לך מיוט והמשיך עם הקטע הזה של אין את זה בחוקים ואין את זה ופחדתי גם לשאול באדמין צאט שלא יתן לי באן כי הוא מסוגל ולא כיף לראות אדמינים כאלה בשרת חזרתי אחרי פרישה של מלא זמן מהקהילה הזאת וחבל שאלה האדמינים שמייצגים אותכם :(...
  2. היום הייתי בשרת הפאן עם עוד כמה אנשים והייתה המפה של האנגרי גיימס, אז שאלתי: נראה לכם שאם יפתחו שרת אנגריי גיימס הוא יתפוס ? הם אמרו לי כאן אני אישית ישחק בו ! אז אמרתי אני יעלה אשכול לפורום ויציע את זה כמה אדמינים אמרו לי אתה יכול לנסות יש מצב יקשיבו לך. אז אני בא לפה כדי להציע לכם לפתוח שרת אנגריי גיימס, שהוא כולו אנגריי גיימס ! ובבקשה אל תנעלו את האשכול כמו כל השאר פשוט בשאר רשמתי בטעות להחליף את שרת הKZ בשרת האנגריי גיימס ולא שמתי לב אז שלא תגידו שאני מספים !!! אז אל תנעלו בבקשה ! אז אני מציע שתפתחו סרבר של משחקי האנגרי גיימס כי מלא משרת הפאן חושבים שזה רעיון ! טוב ומלא אמרו לי להעלות את האשכול הזה פה. ואני חושב שהרעיון הזה יתפוס כמו הKZ. אז אני רק ישאיר את זה פה ומי שירצו יכול להגיב את הדעה שלו כמובן ! מה טוב ומה לא טוב או אם אתם רוצים שיפתחו !!! יום טוב ושבת שלום :) מי ששואל השם שלי במשחק זה : ✡๖ۣۜBlǻ¢kBird✖Ðaniel למי שמכיר :)
  3. אני מצי שתפתחו סרבר של משחקי האנגרי גיימס כי מלא משרת הפאן חושבים שזה רעיון טוב ומלא אמרו לי להעלות את האשכול הזה פה וכמה אדמינים לא האמינו שזה ילך אבל אני ועוד כמה כן מאמינים שזה יתפוס ואפילו יותר מהKZ כי אני לא רואה שאף אחד משחק שם אז אני חושב שרק אם בא לכם אתם יכולים לסגור את הKZ ולהחליף אותו בשרתי האנגריי גיימס !!! (רק מציע) אני ישלח את זה לחברים שישלחו לחברים ולחברים שלהם ואני חושב שהרבה יגיבו על האשכול הזה שתפתחו אבל כמובן זה לשיקולכם אז אני רק ישאיר את זה כאן :) מי ששואל השם שלי במשחק זה : ✡๖ۣۜBlǻ¢kBird✖Ðaniel יום טוב :)
  4. אני מצי שתפתחו סרבר של משחקי האנגרי גיימס כי מלא משרת הפאן חושבים שזה רעיון טוב ומלא אמרו לי להעלות את האשכול הזה פה וכמה אדמינים לא האמינו שזה ילך אבל אני ועוד כמה כן מאמינים שזה יתפוס ואפילו יותר מהKZ כי אני לא רואה שאף אחד משחק שם אז אני חושב שרק אם בא לכם אתם יכולים לסגור את הKZ ולהחליף אותו בשרתי האנגריי גיימס !!! (רק מציע) אני ישלח את זה לחברים שישלחו לחברים ולחברים שלהם ואני חושב שהרבה יגיבו על האשכול הזה שתפתחו אבל כמובן זה לשיקולכם אז אני רק ישאיר את זה כאן :) מי ששואל השם שלי במשחק זה : ✡๖ۣۜBlǻ¢kBird✖Ðaniel יום טוב :)
×
×
  • צור חדש...