עבור לתוכן

Tomasbtb

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    12
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

אודות Tomasbtb

  • יום הולדת 06/04/2001

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    תומר
  • משחקים אהובים
    CS:GO

קישורים חברתיים

  • דף בית
    www.CSGOstrafeHacks.com
  • Steam
    http://steamcommunity.com/id/Tomasbtb/

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Tomasbtb's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

10

כמות מוניטין כללית

  1. שם פרטי :תומר שם המשתמש בסטים :Tomasbtb סטים איידי : STEAM_1:1:71706948 שם האדמין שנתן את הבאן : Console השרת בו ניתן הבאן : Bhop התאריך בו ניתן הבאן : 14/10/17 סיבת הבאן : strafehack הערות : אני מתנצל שהפעלתי סקריפט בשרת ואני מבין שזה היה לא מצחיק ונגד החוקים , אני מבטיח שאני לא אחזור על הטעות הזאת ואשמח אם תתנו לי הזדמנות שנייה.
  2. "למה מה תעשה יא עבריין תבוא לפוצץ לי את הרכב" ועוד דברים כאלה. zaper אמר את זה , אתה לא יכול להמציא דברים עלי , זה שאין לך שום האשמות נגדי חוץ מההקלטה (ושיש לך משהו נגדי)לא אומר שאתה צריך להמציא סיבות
  3. שם מגיש התלונה:Tomasbtb SteamID: STEAM_0:1:71706948 סוג ההרחקה (מיוט\גאג\באן):באן השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה:Bhop האדמין שביצע את ההרחקה:Dmatrix אורך ההרחקה:4 Days סיבת ההרחקה:Stupid(הוא הסביר לחבר שלי בשרת שהוא נתן לי כי אני מעצבן ושמתי הקלטות ושירים) תיאור המקרה:נכנסתי לשרת , דיברתי עם Dmatrix ושיחקנו בערך חצי שעה , שמתי הקלטה של חבר שלי מתעצבן בדיסכורד(הקלטה של 3 שניות) , ודיברתי עם Zaper שהיה בסרבר(עשינו קולות אחד לשני ואף אחד לא התלונן , חלק חשבו שזה היה מצחיק , יצאתי מהשרת וZaper שאל אותי למה הוא קיבל באן , נכנסתי לשרת , וראיתי שגם אני קיבלתי באן) הוכחות ( במקרה ויש)
  4. קיבלתי באן ל4 ימים על "שם שירים , הקלטות ומעצבן" מהאדמין Dmatrix , אני ארצה לדעת למה הבאן מוצדק , ולמה האורך שלו הוא מה שהוא.
  5. שם מגיש התלונה : Tomasbtb steam id: STEAM_0:1:71706948 סוג ההרחקה:באן השרת שבו קיבל את ההרחקה:bhop האדמין שביצע את ההרחקה:console אורך ההרחקה: שבועיים ויומיים סיבת ההרחקה: Duplicated Accounts תיאור המקרה: הקונסול נתן לי באן על Duplicated Accounts למרות שלא היה לי באן בחשבון השני (והבאן שהיה לי לפני כמה שבועות ירד כבר בשבוע שעבר)בנוסף לא היו לי עונשים כמו מיוט או גאג אתם מוזמנים לבדוק ב Sourceban את החשבון השני שלי ולראות שאין לו באן ושלא היה לו באן כאשר קיבלתי באן בחשבון הראשי(קיבלתי באן בחשבון הראשי למרות שלא היה לי כלום במשני) שם מגיש התלונה:איבזלה steam id:STEAM_0:0:128743458 סוג ההרחקה:באן השרת שבו קיבל את ההרחקה:bhop האדמין שביצע את ההרחקה:לא יודע אורך ההרחקה:perment סיבת ההרחקה:אני לא יודע תיאור המקרה
  6. שם מגיש התלונה:Tomasbtb SteamID: http://steamcommunity.com/id/Tomasbtb השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה :bhop אורך ההרחקה : 4 ימים סיבת ההרחקה: Duplicated accounts תיאור המקרה: קיבלתי באן לשבוע ממשתמש אחד שלי , לאחר שנכנסתי מהשני קיבלתי גם בו לשבוע , היום לאחר שירדו לי הבאנים ניסיתי להתחבר לחשבון הראשון , וקיבלתי באן מהקונסולה על Duplicated Accounts , וזה כבר אחרי שירדו לי שני הבאנים , ניסיתי להכנס מהשני וגם בו קיבלתי באן מהקונסולה ל4 ימים עם אותה סיבה , אשמח אם תוכלו להוריד לי את שני הבאנים (חשבון 1 : Dev.il חשבון 2 :Tomasbtb)
  7. קיבלתי באן לשבוע ממשתמש אחד שלי , לאחר שנכנסתי מהשני קיבלתי גם בו לשבוע , היום לאחר שירדו לי הבאנים ניסיתי להתחבר לחשבון הראשון , וקיבלתי באן מהקונסולה על Duplicated Accounts , וזה כבר אחרי שירדו לי שני הבאנים , ניסיתי להכנס מהשני וגם בו קיבלתי באן מהקונסולה ל4 ימים עם אותה סיבה , אשמח אם תוכלו להוריד לי את שני הבאנים (חשבון 1 : Dev.il חשבון 2 : SRSLY?)
×
×
  • צור חדש...