עבור לתוכן

idank1NGz

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    46
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

idank1NGz's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

10

כמות מוניטין כללית

  1. עוד סרטן מעולה שלו, ממליץ לצפות <strong>[video=youtube;dIKPoca9I84] צפייה מהנה:*
  2. היי כולם, היום אראה לכם מין תוסף חשוב להגיד בטוח מVAC, שלדעתי משפר את צבעי המסך במשחק, כלומר אני רואה עם זה יותר טוב, קל יותר לראות שחקנים, וקל יותר לשחק, אין לי איך לתאר לכם את זה חוץ מבתמונה, אז... רוצים גם? אין שום בעיה, להלן מדריך התקנה <strong>[video=youtube;rhYjOdr5JAo] במידה ואתם לא רוצים לצפות בסרטון להלן ההוראות 1. העתיקו את הקבצים מהWINRAR/ZIP שהורדתם(ההורדה למטה) להתקייה steam/steamapps/common 2. זה אמור להיראות ככה 3.התקייה שלכם אמורה להיראות ככה 3. במידה וזה לא עובד לכם, כנסו ל OPTIONS ואז VIDEO SETTINGS לאחר מכן יש לכם אופציה בשם Multisampling כבו אותה, אמור להיראות ככה 4.במידה וזה לא דלוק לכם, לחצו על המקש SCROLL LOCK התוסף מותר ב: קומפים(mm), סרברים ציבוריים(שרתים של יורגיים לדוגמא), PUGS ו CEVO התוסף אסור ב: ESEA, ESL רוצים להוריד? לחצו כאן! הסריקה היא כאן! במידה ולא הבנתם, או הסברתי לא נכון, מוזמנים לרשום בתגובות למטה.
  3. היי כולם, לכל שחקן מעל עשרה נצחונות יש ראנק, יכול להיות SILVER יכול להיות LE תלוי איך שיחק, להלן רשימת הראנקים במשחק במשחק יש 18 ראנקים כמו שניתן לראות בתמונה. הראנק שלי : מוזמנים לפרסם את שלכם!!
  4. היי כולם, בטח רובכם לא הבינו על מה אני מדבר, קרה לכם שפעם קיבלתם שורות על גבי שורות ואמרו לכם שזה קונפינג? אז כן, זה CONFIG השאלה היא איך להתקין אותו, אז הבא נתחיל יש כאן דוגמא מצויינת, באשכול כאן אז קיבלנו מלא שורות ב PASTEBIN נכון... מה לעשות אתם בטח שואלים.... הבא נעתיק את כל השורות שכתוב שם, לאחר מכן ניכנס לתקייה של הCSGO(נמצאת בתקיית ה Steam/SteamApps) לאחר מכן ניכנס לתקייה ששמה cfg נפתח מסמך טקסט/נשנה את מה שכתוב ב config.cfg ונכתוב מה שכתוב שם. תמונה להמחשה: במידה ולא הבנתם, או שלא הסברתי טוב, רשמו למטה.
  5. היי גולשי הפורום, לכל שחקן יש קונפיג מותאם משלו, לפעמים אנשים(אני :clap:) רוצים להשתמש בקונפינג אחר שאולי יהיה נוח גם להם, אז חשבתי על לעשות מין שיתוף קונפיגים כזה :/ אז כמובן שאני אתחיל אז Pastebin / הורדה הסריקה להורדה כאן מקווה לראות קונפיגים חברים! (מי שלא יודע איך לפרסם את הקונפינג יש פה מדריך איך למצוא את התקייה)
  6. שם : עידן הסדרה : Quantico הסבר : סדרת FBI שיש בה מספר מורדים שיוצאים נגד המדינה, המורדים עובדים ב FBI. זאת ועוד הכשרת סוכנים ל FBI אשר ימצאו את המורדים ויחזירו את ארצות הברית למדינה הטובה והיפה שהיא הייתה.
  7. ירד לי הבאן הכל ויפה הוחכה : ודיווח מהשרת: תודה:*
  8. <p><p><p>שביט מלך</p></p></p>

  9. השני יפה מאוד, כל הכבוד. מושלם לדעתי.
×
×
  • צור חדש...