עבור לתוכן

HaRemez

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    2133
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    6

HaRemez זכה בפעם האחרונה ב 29 במרץ 2019

לHaRemez היה את התוכן עם הכי פופלארי!

4 עוקבים

אודות HaRemez

  • יום הולדת 11/13/2003

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    שמשון
  • מין
    זכר
  • משחקים אהובים
    Osu!
  • תוכנת דיבור מועדפת
    Discord

קישורים חברתיים

  • Discord
    HaRemez#3634
  • Steam
    STEAM_0:1:58126813

מבקרים אחרונים

7890 צפיות בפרופיל

HaRemez's Achievements

YourGame Semi-Pro

YourGame Semi-Pro (8/17)

358

כמות מוניטין כללית

  1. שון כבר אמרתי לך שאני לא בת -_- סתם אממ אין לנו מקומות קבועים xD אז אני לרוב יושב לבד ולפעמים עם האקסית שלי
  2. הכל בצחוק סתם, האחרון לא
  3. שם באתר+ קישור לפרופיל: NotHaRemez המוצר אותו ארצה לקנות (לדוגמה: יורגיים סטאר'ז): שינוי ניק כמה נקודות המוצר עולה? 200 הערות: השם שארצה לשנות אליו הוא - HaRemez
  4. אוקיי, כל מה שנכתב פה זה שטויות חוץ ממה ששחר וpili כתבו. כעיקרון על הנייר, הפלאפון בסדר גמור אבל השאלה היא איך הוא באמת. במידה ואתה לוקח שיאומי, קח בחשבון שאתה לא אמור לקבל מצלמה ממש טובה כמו של החברות היקרות. שיאומי מעדיפים להתרכז בביצועים של המכשיר ביחס לסוללה ולא במצלמה וכל זה, אפילו שהוסיפו שלוש מצלמות ומצלמה נשפלת שהיא 20MP. לשיאומי יש אחלה של ממשק והוא נוח. פעם ב... עדכונים שמשנים לגמרי את הפלאפון. יש לי את הרדמי נוט 4 שהוא יצא ב-2016 והוא מתפקד לי מצוין. תמיד רציתי טלפונים יקרים אבל כשהגעתי לשיאומי הבנתי שזה מספיק לי. לא להשקיע מעל ל2000 ש"ח בשביל פלאפון. יש אנשים שכן רוצים את הטוב של הטוב אבל אני לא אחד כזה יותר. תעשה את השיקולים שלך ותבחר את הפלאפון שהכי מתאים והכי טוב לטווח המחירים שלך. פלאפון זה לא משהו שבוחרים בשנייה, אתה צריך לבדוק סקירות, ביקורות וכו'. הפלאפון זה משהו שישרת אותך לשנה-שנתיים או אפילו יותר הקרובים אז תבדוק לגמרי.
  5. לא לא. הוא לא משעמם בשום צורה. א. מתחילים להוסיף סטיילים לגלישה. ב. ככל שאתה עובר יותר מפות ככה אתה מקבל נקודות ומקבל דרגה יותר טובה (ככה זה היה פה בקהילה) ג. האיוונטים יותר קלילים. ד. בתכלס בשרת הסארף בקושי יבואו אנשים כדי לעשות בעיות. ה. אני זוכר שפעם כן היה אפשר לשים מוזיקה בגלל שזה לא כמו בגייל או בקומבט שצריך ממש ריכוז. לגבי הוספת מפות? הסיבה שלוקח מלא זמן להעלות מפות זה בגלל כמות המפות שמנסים להעלות בבת אחת. כשהייתי בשיחות בטימספיק, עם המתכנת והמנהלים של השרת, רצו המנהלים להעלות בסביבות ה-300 מפות בבת אחת. ובנוסף לכך, כל מפה שמעלים, צריך לסמן את האיזור של ההתחלה ושל הסוף (במידה ובמפה אין שלבים). במידה ובמפה יש שלבים, צריך לעבור שלב - שלב ולסמן. זה פשוט מעייף לעשות את כל זה. אני זוכר גם שמתי שהייתי בשיחה עם אחד המנהלים של השרת הוא שלח למתכנת 600+- מפות. זה פשוט מדהים. אז בבקשה אל תחשוב שזה סתם ככה שזה קשה להעלות מפות. לכל שרת יש את היתרונות והחסרונות שלו.
  6. בתור אחד ששיחק בסארף טיימר של הקהילה הרבה, היה לי ממש כיף להיות בשרת. האווירה הייתה טובה, האדמינים היו נחמדים, והיה כיף להתחבר אליהם. היה תחושה של surf and chill שזה משהו שאני מתגעגע אליו. בפעמים האחרונות שניסו להחזיר אותו, פשוט ההנהלה של הסיאס הזניחה אותו, ולא נתנה לו יותר מידי קידום. התייחסו יותר לשרתים אחרים, ולא לסארף טיימר. כדי שהסארף טיימר *באמת יצליח* צריך לתת לו פוש ענק. אנשים חושבים שזה מסובך לעשות סארף אבל את האמת שלא. לזכור את החוקים בג׳ייל יותר קשה מללמוד לעשות סארף. לכן, במידה, ויהיה שרת סארף, צריך להשקיע בו מכל הלב ושכן לתת לו את הבמה שלו.
×
×
  • צור חדש...