עבור לתוכן

Live 4 Kill

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    77
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    רום

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Live 4 Kill's Achievements

YourGame Beginner

YourGame Beginner (2/17)

7

כמות מוניטין כללית

  1. אם תראו לי הוכחה לכך, אפסיק את הוויכוח.
  2. לא!! אני אל פירסמתי שוב דבר כזה!! אם יש לכם הוכחה שאתם יכולים לשלוח לי אני לא תווכח.
  3. שם מגיש התלונה: רום SteamID: STEAM_0:1:165020540 סוג ההרחקה (מיוט\גאג\באן): באן השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה: אין שרת האדמין שביצע את ההרחקה: cappitanpizza אורך ההרחקה: חודש סיבת ההרחקה: האחראי צוות שלכם cappitanpizza בגלל שפתחתי קהילה הוא תמיד מחפש אותי על כלום! התלוננתי כבר כמה פעמים על באנים שאני מקהל *רק ממנו* ואין מענה והבאנים לא מטופלים!! cappitan תמיד מחפש אותי ואין לו על מה! תיאור המקרה: הוכחות ( במקרה ויש): אין מקווה שהמקרים יטופלו ושיורידו את האחראי צוות הזה שמתנכל לאנשים שפותחים קהילה מתחרה!
  4. כבר התלוננתי לא פעם ולא פעמיים על זה שמביאים לי באן ללא סיבה!!! כבר שבועיים כמעט שלא נכנסתי לשרת בכלל ושעכשיו אני מנסה להיכנס אני מקבל באן שלא רשום אפילו בסורס באן!!! כן זה נכון פתחתי קהילה שלא אפרסם פה כלום בקשר אליה אבל זו לא סיבה ככה לחפש אותי על כלום!!!! הבאן האחרון שראיתי שרשום בסורס באן הוא לחצי שעה וזה היה ב 22/7/17!!!!!! אם זאת הדרך שלכם להיתיחס לאנשים שעזבו תקהילה שלכם אז בכיף רק שזה לא יבוא על חשבוני!!!
  5. שם מגיש התלונה: Anonymous SteamID: STEAM_0:1:165020540 סוג ההרחקה (מיוט\גאג\באן): באן השרת שבו הוא קיבל את ההרחקה: Deathrun האדמין שביצע את ההרחקה: cappitanpizza אורך ההרחקה: 1 day סיבת ההרחקה: מפרסם. תיאור המקרה: כול הזמן אני מקבל באנים מאותו בן אדם שזה capitanpizza ועם אותו ריזון שזה מפרסם. אני אף פעם לא פירסמית שום קהילה והבאנים עם אותו ריזון ואותו אורך זמן. לי זה כבר נמאס. אני מבקש לטפל בזה. הוכחות ( במקרה ויש) יש לי את הסורס באן מקווה וזה יעזור אבל אין לי שמץ איך להעביר את הבאן לפה אז אם אתם יכולים אז תסתכלו..
  6. תודה על הפרסום!! מנסה אותו עכשיו, מקווה לאהוב אותו למה שמעתי שזה אחלה משחק
  7. תודה על הפירסוםם :) די עזר לי
  8. אני חולה על ריאל ואני לא חושב שמגיע לברצלונה לזרוח במקומה
  9. אני כבר המון זמן.. השיא שלי זה 15-16 עכשיו אני לא התאמנתי הרבה אז בערך 10-11...
×
×
  • צור חדש...