עבור לתוכן

Afaresk

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    15
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    שחר

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

Afaresk's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

19

כמות מוניטין כללית

  1. אתם רציניים שהעפתם את אושר מאדמין? הוא לפחות האדמין היחידי שבאמת עשה את העבודה שלו כמו שצריך ולא חיפש לתת מיוטים וגאגים. אם אתם רוצים להחזיר את הקהילה למה שהיא הייתה פעם עדיף לכם להחזיר את אושר לאדמין ואפילו להעלות אותו למנהל..
  2. הבעיה שאני לא דיברתי על קהילות אחרות. אני רוצה להפוך את הקהילה הזאת למה שהיא הייתה פעם.
  3. ממש לא צביעות. בקהילה מתחרה יש לי פיבאן זאתי הבעיה.. לא הייתי מעז להיכנס לשרת של יורגיים אם לא היה לי את הפיבאן בקהילה מתחרה
  4. צודק אחי, אני אומר שPARADOX עושה עבודה טובה בתור מיוטים גאגים וכאלה אבל מה שרשמת בסוף באמת נכון.
  5. תודה רבה על התמיכה אחי מסכים עם כל מילה שאמרת
  6. אני לא יודע איך לפתוח את האשכול הזה אז אני פשוט יתחיל ישר בנושא. אני אומר שהקהילה מדרדרת מיום ליום כי אשכרה כבר לא כיף לי לשחק בה, האדמינים רק מחפשים כל היום מתי לתת מיוטים וגאגים כשהתפקיד שלהם זה להגן על השרת מפני ילדים שבאים להרוס את חוויית המשחק שבעצם האדמינים הורסים לנו את החווייה. האדמינים שאני מדבר עליהם הם : Ninjadefuse,Jack_Cros,gu4rdian,cactus ועוד. אני לא אומר שכל האדמינים כאלה. לדוגמא: ,fl0sha,osh3r,rino,whracing,hazan,mordehai.paradox. (אלה מבצעים את התפקיד כראוי) בתקופה למשל שעומרי (Exufox) ניהל את השרת פאן אשכרה היה לי ממש כיף לשחק שם. עומרי לעומת המנהלים שיש עכשיו בקושי עושים איוונטים למשל קרבות ראפ ביטבוקס ודברים כאלה. רוב הפעמים שאני נכנס לפאן בשעות הצהריים או בערב סתם לדוגמא יש למשל 15 אנשים אז יש משהו כמו 7-8 אדמינים אני מציע להוריד את האדמינים שדיברתי עליהם דבר אחרון רוב הפעמים שאני בשרתים של הסיאס אני שומע המון אדמינים מקללים את חברים שלהם ואולי זה בצחוק אבל זה לא כזה מקצועי לאדמינים. מקווה שתיקחו את האשכול הזה ברצינות. תודה.
  7. נכון , לא הייתי בשרת אבל התקשרתי לרינו ושאלתי מה קרה והוא הסביר לי ולפי מה שאתה רשמת אני לא מבין מה הבעיה אח שלי, נכנסת עם נאצי בשם הוא אמר לך לשנות זהו קיבלת באן אחי , תגובה אחרונה שאני רושם לך כנראה : פתחת את האשכול הזה שכולם יכולים להגיב, אל תגיד לי מה לרשום ומה לא.
  8. נכון שאני חבר של רינו אבל הוא לא קרא לי אני ראיתי את הפוסט הזה לבד תעשה טובה אל תתנשא מעל אנשים אם אתה לא מבין בשיט על מה שאתה מדבר
  9. אבל אחי כל עוד אתה נכנס לשרת עם המילה עצמה נאצי אסור לך לעשות את זה..
  10. 23 https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=410709481&token=ELWeMYhT
×
×
  • צור חדש...