עבור לתוכן

TestServer

משתמשים רשומים
  • הודעות פעילות

    10
  • הצטרפות

  • ביקר לאחרונה

  • ימי זכייה

    1

TestServer זכה בפעם האחרונה ב 28 באוגוסט 2017

לTestServer היה את התוכן עם הכי פופלארי!

1 עוקב

פרטים אישיים ומידע

  • שם פרטי
    Test

מבקרים אחרונים

הצגת המבקרים בפרופילך מנוטרלת, ולא ניתן לראות מי ביקר לאחרונה בפרופיל שלך.

TestServer's Achievements

חדש/ה ב־YourGame

חדש/ה ב־YourGame (1/17)

14

כמות מוניטין כללית

  1. תשמע אחי, אני אוהב אותך והכל אבל פספסת את הנקודה. אני לא מזלזל ובטח שלא מערער על התרומה שלהם בקהילה, אתם פשוט מקדישים יותר מדי תשומת לב לפלאגינים של הקהילה במקום ללב הקהילה. וליבה של הקהילה מתחיל במשתמשים. תכבדו אותנו, אנחנו נכבד אתכם. תזרמו איתנו, אנחנו נזרום איתכם. יחס גורר יחס.
  2. אני אומר דוגרי. אם gilronen היה קצת יותר משקיע בקהילת הCS המצב היה הרבה יותר טוב. שיבוא להציץ מה קורה בשרתים שלו, אז הוא יתפוס תובנה ויבין שאנחנו לא סתם עושים המולה בגלל כל הנושא הזה. אני לא אומר שgilronen אשם ובטח שלא Shekel-Fucker או כל בן אדם אחר. הטעות מתחילה בהוראות הניהול ומשם הלאה, האדמינים לא פועלים על פי דעתם האישית, יש כמה וכמה חברי צוות שמתפעלים אותם בצורה שגויה וממש לא כיפית.
  3. וכמה פעמים צריך לומר שאני התייחסתי לשם שלו? מי הגבר שפה יצטט את המשפט שאמרתי בנוגע לשם שלו. @ijo ו- Wharcing לא מגדילים ראש בשביל לקרוא את האשכול עוד פעם פעמיים. אתם סתם מורידים מהכבוד שלכם ונותנים לעוד ילדים לערער בכם. יש עוד חברי צוות שרוצים להתערב אולי ?
  4. עזוב אחי, אני לא אשקיע מאמץ וזמן למישהו כמוך. בינתיים היחידים שחולקים על האשכול הזה אלו 2 אנשי צוות די קטנים אם יורשה לי לומר. אם הייתי טרולר, הייתי סתם מקלל ולא משקיע באשכול רציני. עוד שבוע שבועיים מחליפים אותך בתפקיד וזה נגמר, תעשה לי טובה אחי.
  5. תודה לכל התומכים וגם לכל השבים. אני אסכם פה בקצרה תשובות למה שאמרתם. לא אמרתי ששקל לא זורם, אמרתי שהשם שלו לא יאות לבן אדם במעמדו בעוד שבשרתים ובפורום אתה רק רושם את המילה Fuck ואתה מושעה לשבוע, שקל הוא אחלה בן אדם. ההנהלה פה לא בסדר, במידה ואתה צודק בתלונה אם תמיד יחפשו דרכים להוציא אותך אשם אלא אם זה פעמים ממש נדירות שהתלונה שלך התקבלה. רוב הפעמים סוגרים תלונות ומתעלמים רק בגלל שפלטת מילה לא ''יאותה'', המילה 'חמוד' יכולה לשבש לכם תלונה שהשקעתם עלייה לא מעט זמן. Wharcing אם תשים לב עירבבת שטויות במיץ בתוך פסקה אחת, וגם אם תעיף עוד מבט בהערה שלי, תבין ש80% מהמשתמשים בעדי ורק בודדים חולקים על כך. ואכן לא מפתיע אותי שאלו חברי צוות, תפנימו את זה, לא תפנימו זה כבר לא עסק שלי, ביי ביי. חפשו אותי בקהילה שכן מתייחסת אליי.
  6. רק לפי השם שלו אפשר להבין איזה בן אדם הוא, Fucker? לי נתנו פעם השעיה על המילה דפוק, ולו אתם נותנים תפקיד. הקהילה שלך לא תתקדם ככה, אתם משאירים אותה במקום במקום לחולל שינוי.
  7. אסכם בקצרה את מצבכם בקהילת הCS:GO. מעטים הם האנשים שנכנסים לשרתים, פרוטקציות הפליות וכד'. אתם חושבים שבכדי להחזיר את הקהילה למה שהיא הייתה פעם צריך לשדרג את הפלאגינים בשרתים, תבינו משהו. אתם רק הורסים את הקהילה יותר ויותר, אם הגעתם למצב שבשם של סגן מנהל הקהילה יהיה Fucker זה כבר עצוב. @Shekel-Fucker היחס של הצוות כלפי השחקנים מעיד על כך, gilronen מתעלם מתלונות ודיווחים רק מפני שיש "דיבור נגוע", לפני כמה ימים הצצתי בתלונות וראיתי שהוא ביטל לא פחות מאשר 5 תלונות רק מפני המילה 'חמוד', תפנימו שהקהילה שלכם לא תשתנה ככה, אתם רק מדרדרים אותה יותר ויותר. השחקנים הישנים והטובים לעולם לא יחזרו לקהילה הזאת אך ורק בגלל הצוות. השינוי מתחיל בכך שתחליפו את הצוות שמדרדר את השרתים, תורידו לכולם את הבאנים ותתנו הזדמנות שנייה שוב. אם הצוות יהיה טוב וזורם כמו פעם, ולא תתנו באן על כל דבר שני. אולי אני יחזור לקהילה ושאר השחקנים שפרשו, תקחו את הדברים ללבכם. @gilronen @Hepi כאן מתחיל השינוי.
×
×
  • צור חדש...