עבור לתוכן
  • eSports

    העמותה לגיימינג תחרותי: "אליפות 2019 תוכרז בקרוב"

    הארגון שחרר טיזר בעמוד הפייסבוק לקראת אליפות הגיימינג הרשמית

    אירוע הדגל של הספורט האלקטרוני הישראלי, אליפות ישראל, טרם הוכרז השנה אך בעמותה לגיימינג תחרותי שחררו היום (א', 24.2) "טיזר" לקראת ההכרזה לאליפות 2019 באמצעות עמוד הפייסבוק הרשמי:

     

    image.png

     

    ההכרזה הצפויה באשר למיקום האליפות אינה דבר מפתיע, שכן לרוב בתקופה זו של השנה העמותה מכריזה על הפרטים הקשורים לאליפות. מה שכן מעניין - הוא דווקא השאלה האחרונה בפוסט - "באילו כותרים" - מה שמרמז על שינוי אפשרי בזהות המשחקים שבהם יתקיימו תחרויות באליפות לשנת 2019. בשנה שעברה למשל, וכך גם בזו שלפניה, ליגות בכותר League of Legends הוכרזו (ואף החלו) בתקופה זו של השנה לקראת האליפות שהתקיימה בחודש אוגוסט. עם זאת, השנה לא הוכרזה ליגה שכזו.

     

    הכותר League of Legends הוא סימן השאלה המרכזי כאן, שכן לא רק שהתקיימו בו תחרויות במסגרת אליפות ישראל באופן רציף משנת 2012, אלא הוא היווה גם את התחרות המרכזית והנצפית ביותר. עם עלייתם של כותרים בז'אנר הבאטל רויאל כמו Fortnite, PUBG ולאחרונה Apex Legends, נראה כי העניין במשחקי MOBA פחת, וייתכן כי הכותר אף יאבד את הבכורה שלו במסגרת אליפות ישראל. עם זאת חשוב לזכור כי הכותרים בז'אנר הבאטל רויאל הם מורכבים מבחינה טכנית לביצוע תחרויות.

     

    שיקול מכריע בעניין זהות הכותרים כל שנה, הוא זהותם של הכותרים שנבחרו על ידי הפדרציה הבינ"ל לספורט אלקטרוני (IeSF). כזכור, אלופי ישראל השנתיים טסים לייצג את ישראל באליפות הספורט האלקטרוני העולמית לנבחרות. בשנה שעברה הגיעה נבחרת "Playtika" ישראל, בתמיכתן של ענקית החומרה ASUS ומפתחת משחקי המובייל העולמית פלייטיקה (ומכאן גם שם הנבחרת), למקום ה-11 באליפות העולמית. לכן, סביר מאוד להניח שכותרים שיבחרו בתחרות העולמית יופיעו גם בתחרות הישראלית הארצית.

     

    בשנים הקודמות התקיימה אליפות ישראל בהוד השרון, תל אביב, ראשון לציון, בת ים ומודיעין. במרבית הפעמים התקיים גם פסטיבל גיימינג מסביב לאליפות ישראל, אשר משך גיימרים שאינם בהכרח שחקנים תחרותיים מכל הארץ. לרוב הפסטיבל התקיים בשיתוף חברות מסחריות. יתכן שהשנה העמותה תמשיך בקו זה, ואולי אף תארח את הפסטיבל השנה בעצמה. בשנה שעברה התקיימו שני פסטיבלי גיימינג בישראל שמשכו יותר מ-30,000 מבקרים יחד, מה שמראה שיש ביקוש לאירועים מסוג זה.

     

    אנחנו נדאג לעדכן כשיפורסמו פרטים נוספים בעניין האליפות.

     

    מטעם העמותה לגיימינג תחרותי לא נמסרה תגובה לכתבה.

     

     

    Berickon

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...