עבור לתוכן
  • גיימינג

    המשחק Call of Duty יקבל Anti-Cheat חזק יותר

    חברת "Activision" חשפה פרטים על שדרוג ה־Anti-Cheat במשחק Call of Duty.

    חברת "Activision" אתמול הודיעה שחדשות רעות עומדות להגיע לצ'יטרים במשחק Call of Duty. "הרמאים אינם רצויים", כתבה החברה, "אין סובלנות לרמאים, ובקרוב תדעו למה אנחנו מתכוונים", הוסיפה החברה.
    לפני מספר ימים, בתאריך ה־13/10, החברה קיימה את הבטחתה עם ההכרזה על התוכנה החדשה נגד צ'יטרים שבה ישתמשו, " Ricochet Anti Cheat". מטרתה של התוכנה החדשה ויתרונותיה על הקודמת, היא שהתוכנה החדשה תסייע לזיהוי צ'יטרים, וחיזוק האבטחה הכוללת של השרת.
    "יוזמת הבאת התוכנה Ricochet Anti-Cheat, היא גישה רב צדדית למאבק בצ'יטרים, הכוללת כלים חדשים העוקבים אחר אמצעים לזיהוי צ'יטרים, תהליכים משופרים ומהירים יותר לזיהוי הצ'יטרים ועדכונים לחיזוק תוכנת ה‏־ Anti Cheat", אלו דבריהם של חברת "Activision".

    ה־"Kernel mode anti-cheats", זו גרסה אשר תמיד מופעלת בזמן שהמחשב דלוק, וזו הסיבה שהעניין לפעמים שנוי במחלוקת מבחינת השחקנים שמשחקים במשחק, כלומר התוכנה שמה עין על מה שאתה עושה בזמן שהוא דלוק.
    ליבת ה־"Ricochet kernel" תדרש להתאפשר ברגע שהמשחק דלוק, אך כשמכבים את המחשב, הליבה תסתיים עם הכיבוי. תוכנת "Ricochet Anti Cheat", תהיה זמינה רק במחשבים, אך גם שחקני קונסולה שישתמשו ב"cross-play" יטופלו בהתאם, וזה על פי דבריהם של חברת "Activision".
    בהתחשב לכך שהצ'יטים הפופולריים ביותר הם "Aimbot" ו־"wallhacks", חסימת הצ'יטים האלו תעצור את רוב הצ'יטרים שמשחקים במשחק. "אין פתרון אחר לרמאות, המחויבות של Ricochet נגד צ'יטרים, היא הניסיון הבלתי פוסק להגיע למשחק הוגן, שנלחם נגד הנושא המתוחכם של הצ'יטרים. אנחנו נחושים לפתח את מערכת Ricochet כנגד הצ'יטרים, אנו נלחמים למען הקהילה כנגד אלו שמטרתם לקלקל את חווית המשחק שלהם", בזה סיכמה חברת "Activision" את הנושא.

    Vaknin

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...