עבור לתוכן
  • גיימינג

    השחרור המאכזב של Pokémon Scarlet and Violet

    האכזבה המפתיעה של פוקימון

    בתאריך 18 בנובמבר יצא לנינטנדו סוויץ' המשחק Pokémon Scarlet and Violet. כמו רוב משחקי הפוקימון גם האחד הזה הוא עולם פתוח והפעם השלושה פוקימונים ההתחלתיים הם: fuecoco, quaxly, sprigatito. לא תוכלו לטייל בעולם לפני שתשלימו משימה שתקח באזור השעתיים בכדי לפתוח את המפה לגמרי. עוד מאפיין שמזכיר את המשחקים הקודמים היא שאנחנו משחקים סטודנט חדש באקדמיית הפוקימונים ובאופן לא מפתיע המטרה הראשית שלו היא להביס את מנהלי המכון של כל מחוז ולהשיג את התג של כל מכון. הפעם יש עוד משימה ראשית שבה תצטרכו להילחם בחמישה פוקימונים טיטאנים שהם ברמה לגנדרי, כשתעשו את הקווסט זה יוביל אתכם לאזורים שבהם הם נמצאים וכל פעם שתביסו אותם תשיגו יכולות חדשות לקריידון / מריידון (אתם מקבלים אחד מהם בתחילת המשחק,) בהתחלה אין להם הרבה אופציות חוץ מלרכוב עליהם אבל אחרי שתשיגו את היכולות החדשות שלהם תוכלו לרכוב על המים או לעשות גלייד בשמיים אפילו ועוד. בנוסף הפעם יש קווסט שבה תכירו את "טים סטאר" ולא טים רוקט.
    image.thumb.png.d3de25b5d6227d9e2e1c91a468330d68.png

    ועכשיו לחלק הפחות כיף, הגרפיקות של המשחק. המשחק רוב הזמן ירוץ על 30 FPS בנינטנדו סוויץ' וזה לא מפתיע כי הסוויץ' כבר ישן ובן חמש שנים, גם ב 2017 הוא לא היה כל כך חדשני אך בכל זאת הבאגים והבעיות במשחק הם יותר מזה, יש אזורים במשחק שפשוט נראים מגעיל כי הגרפיקה מיושנת. לפעמים ה NPCS נעלמים או נבלעים באדמה או לפעמים הצל של דברים במשחק משתגע ואפילו לפעמים פוקימונים משתגרים או גדלים לגודל מטורף של כל המפה. מבלי להפיל את האשמה על הסוויץ' יש אזורים במשחק שפשוט לא נראים טוב, יש לא מעט אנימציות לא מושקעות, למשל כשאתה מזמין אוכל הדמות שלך תלעס את אמצע המסך ופשוט תשב על האוויר. בכל הבעיות יש לא מעט דברים חדשים, תוכלו לשבת עם הפוקימונים שלכם לפיקניק שזה לא כל כך יעיל אבל חוויה כיפית. הפעם השיפור המיוחד של המשחק הוא ה "terraform" שבה פוקימונים הופכים לקריסטלים, לרוב זה די גרוע אבל על פוקימונים מאלמנטים מסוימים זה יכול לעבוד ממש טוב ולהוסיף להם אלמנט. בנוסף הפעם אין דיבוב, זאת אומרת שלפעמים יהיו קטעים שהדמות שלכם תדבר ותזיז את הפה ולא תשמעו כלום. המשחק עולה 200 שקל וזמין בנינטנדו סוויץ' ועל פי דעת רוב השחקנים הוא לא שווה את הכסף, מומלץ לחכות שהבאגים יתוקנו ואז לקנות את המשחק. 

    staraf

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים: Stay Frosty

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    תודה על הפרסום, את האמת שעל הנינטנדו אולד שברשותי המשחק רץ חלק לגמרי לצערי האיכות שלו לא מושלמת כאילו הם חסכו ממנו קצת אבל בפועל הוא מהנה במיוחד אם יש לכם מישהו לשחק איתו ולהתחרות בו.

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...