עבור לתוכן
  • גיימינג

    כל מה שאתם צריכים לדעת על המשחק S.T.A.L.K.E.R. 2

    האם המשחק S.T.A.L.K.E.R. 2 יהיה משחק השנה של 2022?

    המשחק S.T.A.L.K.E.R. 2 יצא בתאריך ה־12/08/22 (תאריך היציאה הקודם נדחה בעקבות שדרוג של המשחק). המשחק הולך להופיע בין שלל המשחקים ב־"Xbox Game Pass", מחיר המשחק בחנויות המשחקים (Epic Games/Steam) יהיה בסך הכל כ־₪239. רקע הסיפור מדבר על פיצוץ החווה האדיר שקרה באזור צ'רנוביל בשנת 2006. פיצוץ זה משפיע עד עצם היום הזה(בגלל פיצוץ כוח גרעיני). הפיצוץ הביא עימו מוטציות אלימות ומגוונות, האזור הפך למקום שקשה לשרוד בו, אבל עדיין החפצים בעלי ערך כה יקר נשארו באותו המקום עד הלום. קבוצת הדמויות S.T.A.L.K.E.R.S נכנסו לאזור המסוכן מכיוון שהם רצו לקחת את החפצים היקרים במקום ולמכור אותם בהון עתק. ישנה סיבה נוספת לכניסה והיא שהם נכנסו לאזור היא למצוא למצוא את האמת בלב של צ'רנוביל (לגלות מה קרה שם דרך עיניהם). אך המסע לא יהיה קל בכלל, הקבוצה עומדת לפגוש שם אויבים ולהילחם בהם דרך רובים עם יריות. הקבוצה תפגוש שם גם מוטנטים אגדיים ומגוונים. אבל הקבוצה S.T.A.L.K.E.R.S יעשו הכל בשביל החפצים בעלי הערך הנמצאים שם גם כאשר עיקרון זה ייקח חיי אדם.
     


    אבל מה שקבוצת השחקנים במשחק S.T.A.L.K.E.R.S עדיין לא יודעים שהחפצים היקרים ביותר, נמצאים במקומות מסוכנים ומפחידים .
    הקבוצה לא עושה את כל  המסע הזה בשביל ההון העצום שיש שם, הם רוצים לחקור את האזור שגבה את חייהם של רבים.
    המשחק מגיע לנו עם 30 סוגי נשקים חדשים המאפשרים ליצור מאות שילובים מסוכנים של כלי נשק עם דברים שיהיו קטלניים נגד המוטציות החיות שם.
    תוך כדי חיפוש ההון היקר הקבוצה צריכה גם לחפש מזון, תרופות, ואלכוהול בשביל לשרוד ולסיים את המסע. בסופו של דבר אם הקבוצה תצליח לחזור בחיים מהמקום הם יזכו בכבוד גדול והון עתק.

    image.png.e8c1f796ed4d307bbdf5b8d28098c387.png

    כמו כל מקום מפחיד יהיו קבוצות של אנשים בעלי תופעות לוואי וגורמים משפיעים בגלל המקום, חלקם יהיו חברים למסע, וחלקם לא. אבל עדיין זה לא מה שמפחיד את הקבוצה.
    האזור הוא אזור ענקי בסדר גודל של כ־64 ק"מ, דבר שהופך את החיפושים אחר ההון העצום לקשה יותר. אבל בשביל ההון ובשביל לגלות את האזור לאחר הפיצוץ הקבוצה תעשה את כל יכולתה.
    אבל מוטנטים זה לא הדבר היחידי שיפריע לה, יש גם סוגי מחלות שחלק מהקבוצה יכולה להידבק להזיק לנדבקים ברמה קיצונית.
    הפעם המשחק הולך להיות בסגנון עולם פתוח (Open World), כמובן שיש אופציה לתצפת מגגות הבתים ויש גם סופות ברקים.

    ArieLGN

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...