עבור לתוכן
  • גיימינג

    כל מה שאתם צריכים לדעת על Assassin's Creed Mirage

    המשחק החדש של Assassin's Creed מגיע ובגדול!

    הAssassin's Creed החדש מגיע ובגדול לפני שאנחנו ישר נכנסים למידע על המשחק החדש קצת מידע כללי על אססין סקריד: אססין סקריד זה משחק RPG (RPG זה משחק שאתה בכללי משחק לבד אבל יש בו אפשרות לשחק עם מישהו אחר) כפי שפורסם מחברת המשחקים UBISOFT, המשחק הראשון בסדרת המשחקים יצא ב2007, המשחק כולל סוגי לחימה שונים וגם אפשרות סיפור שונה בכול משחק שנותנת הרגשת משחק נהדרת כול פעם מחדש. סדרת המשחקים מדברת על תקופות עתידיות או מהעבר ומראות את החיים שם ואת החוויה שם. הפעם החברה UBISOFT בחרו לעשות את אססין סקייד החדש שקוראים לו אססין סקריד MIRAGE ומדבר על תקופה בשנים 860 עד 870 בספירה בסאמרא (עיר בעירק) מתי שהיה אנרכיה ואיך היה החיים בגדוד שמה. המשחק עומד לצאת ב2023 באפריל, מאי או יוני. המשחק הוא 50 שנה לפני המשחק אססין סקריד הקודם ( שהוא Assassin's Creed Valhalla שיצא ב2020), במשחק עומד להיות הרבה מקומות במשחק חלק מהם במדבר, חלק מהם בממלכות וחלק מהם ליד נהרות. המשחק השנה לוקח השראה מהמשחק הראשון שיצא זה אומר שהם מוציאים כמה אפשרויות מהמשחק שהם: שמדברים עם NPC אין אופציה לבחור תשובות, אין לבחור סוג מין של אותו דמות ואין יותר מערכת של רמות במשחק. המשחק מעוניין גם להוציא SEASON PASS (עונה שבה תוכלו לקבל מתנות על לשחק ולעשות משימות) שיוצא גם עם DLC חדש, אבל הSEASON PASS והDLC יצא כמה חודשיים אחרי שהמשחק יוצא. אין עדיין הכרזה רשמית, אבל מניסיון קודם עם משחקים של יוביספוט אפשר להניח שהמשחק יהיה זמין בכל הפלטפורמות.

    בתאריך העשירי בספטמבר יצא הטריילר הראשון של המשחק המראה על העולם החדש של המשחק. טיפה על הטריילר רואים את הדמות הראשית BASIN (שהיה גם הדמות הראשית במשחק הקודם Assassin's Creed Valhalla), והוא גנב, החיילים רואים את BASIN ומזהים אותו ומנסים לתפוס אותו ואז בא מישהו בחליפה לבנה והורג את החיילים ואז לוקח את BASIN איתו לקבוצה שלו.

    בנוסף יוצא גם בקרוב עוד משחק של Assassin's Creed שנקרא "CODENAME RED" שמדבר על BASIN ביפן ורואים גם שBASIN מתאים את החרבות שלו והבגדים שלו לאופנה ביפן ורואים אותו עם חליפה של בסטייל יפני וKATANA, אין הרבה מידע עדיין אבל המשחק צפוי להגיע בעתיד הרחוק, חוץ מטריילר של 20 שניות אין לנו כמעט כלום על CODENAME RED. כמו שפורט למעלה אין עדיין הכרזה רשמית באיזה פלטפורמות המשחק יהיה זמין או כמה הוא יעלה אבל הוא צפוי להגיע לרוב הפלטפורמות (PC, פלייסטישן וכו..)

    pasiva

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...