עבור לתוכן
  • חדשות

    דיסקורד מוצעת למכירה?!

    דיסקורד עלה לשלב חדש לגמרי!

    על פי הדיווחים, דיסקורד שוקלת מכירה, ולדברי "Bloomberg" מיקרוסופט עומדת בתור לרכוש את הפלטפורמה תמורת יותר מ־10 מיליארד דולר. זאת בעקבות דו"ח "VentureBeat" שמוקדם יותר היום טען כי חברת צ'ט המשחקים "בוחנת את האפשרויות שלה" למכירה, וכי "מספר צדדים" מעוניינים בכך. דיסקורד שבסיסה בסן פרנסיסקו ידועה בעיקר בזכות השירות החינמי שלה המאפשר לגיימרים לתקשר באמצעות וידאו, קול וטקסט, ואנשים שנתקעו בבית במהלך המגיפה השתמשו יותר ויותר בטכנולוגיה שלה לקבוצות לימוד, שיעורי ריקוד, מועדוני ספרים וכינוסים וירטואליים אחרים.
    image.png.125f86f2ee123433eb83016f65ceb592.png

    כרגע יש לה יותר ממאה מיליון משתמשים פעילים מדי חודש, והיא פיתחה את כלי התקשורת שלה כדי להפוך אותה ל"מקום לדבר" ולא רק פלטפורמת צ'ט לגיימרים.
    "הרעיון שמיקרוסופט מעוניינת ברכישת דיסקורד הגיוני מאוד מכיוון שמייקרוסופט ממשיכה לעצב מחדש את עסק המשחקים שלה יותר כלפי תוכנה ושירותים", אמר אנליסט המודיעין של בלומברג, מתיו קנטרמן. "יש הזדמנות גדולה לאגד את הצעת הפרימיום של דיסקורד, "Nitro" לשירות "Game Pass" בכדי לקבל יותר מנויים מה- 18 מיליון האחרונים."
     

    בדצמבר הכפילה דיסקורד את הערכת השווי שלה ל־7 מיליארד דולר לאחר שגייסה 100 מיליון דולר בסבב גיוס שהובל בידי חברת ההון סיכון "Greenoaks Capital" שכבר הייתה משקיעה בחברה. בסך הכל, דיסקורד גייסה קרוב ל-480 מיליון דולר, כך על פי נתונים של Crunchbase. המנכ"ל סיטרון אמר שהוא לא חושב בשלב זה על הנפקת החברה בבורסה. האם זה ישפיע על החוויה שלנו כצרכנים? יכול להיות, השרתים של מיקרוסופט הרבה יותר יציבים מהשרתים של דיסקורד, מה אומר שבמידה והרכישה אכן תתבצע כמות באגים תהפוך למזערית.

     

    alex_c

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...