עבור לתוכן
  • חדשות

    זה רשמי: Nintendo תשחרר את הקונסולה הבאה שלה עוד לפני 2100

    Nintendo הודיעו על כך שהם עובדים על קונסולה חדשה, ונתנו תאריך משוער - מתישהו במאה שנים הקרובות.

    תקופת החגים, תמיד הייתה ידועה בחשיבותה לעולם הגיימינג. השנה, כפי שרובכם יודעים, בנוסף למשחקים, ייצאו גם קונסולות הדור הבא של Xbox ו - Playstation. אפילו משתמשי ה-PC ייקבלו את כל סדרת כרטיסי המסך החדשה של Nvidia. אך עם כל החגיגות האלו, פלטפורמה אחת נשארה מאחור - Nintendo Switch. למקרה שחששתם, לנינטנדו אין כוונה להפסיק ביצור ובתחרות הקונסולות. כחלק מסיכום החברה החודשי, נודע לנו על כך שנינטנדו עובדת על קונסולה חדשה, שאמורה לצאה עוד לפני סוף המאה, או במילים אחרות, עוד לפני 2099. כן, קראתם נכון - זה טווח התאריכים שהחברה ציינה.

     

    זה מובן מאליו, שהקונסולה תצא עוד הרבה לפני סיום המאה, אולי אפילו בשנים הקרובות. אך באמירה הזאת נינטנדו מבהירה כי היא לא רוצה להתחייב לאף תאריך. לא מזמן נינטנדו הפסיקה את היצור והמכירה של קונסולת ה-Nintendo 3DS, הקונסולה יצאה לראשונה ב2011 ולמרות הזמן הרב שעבר, רק לפני שנה ב-2019, יצא המשחק האחרון לקונסולה: Persona Q2: New Cinema Labyrinth. מה שהפך את הסוייץ' לקונסולה היחידה של נינטנדו שעדיין ביצור (כאשר לא מחשיבים את ה - Lite).

     

    כיום, לאחר שיצאה לאור ב-2017, הסוויץ' מצליחה בענק עם יותר מ-61 מיליון יחידות שנמכרו ברחבי העולם. ישנן שמועות על סוייץ' משופר וחזק יותר, שאמור לצאת בסביבות 2021, ארבע שנים לאחר שחרורה של קונסולת הסוויץ' הראשונה. ניתן להניח שהקונסולה הבאה של נינטנדו תצא בסביבות 2024, מאחר ובעבר היה הפרש של 6-5 שנים בין קונסולה לקונסולה. למרות שמקורות שונים בחברה, מעידים על כך שאולי יעברו את הרף הזה כדי ליהנות יותר מההצלחה המסחררת של הסוייץ'.

     

    באותו סיכום חברה, הוכרז שנינטנדו עברה את רף ה-200 מיליון משתמשים בעלי חשבון נינטנדו. מתוכם רק 26 מיליון משתמשים נהנים משירותי האונליין של הסוייץ'. החברה הודיעה, שהיא מתכוונת לעבוד גם בתחומים שונים מלבד גיימינג. נודע לנו שהחברה עובדת על כמה וכמה סרטים, ביניהם גם סרט מצויר על העולם הקלאסי של הדמות האהובה - מריו, שנעשה בשיתוף פעולה עם Illumination (היוצרים של המיניונים).
     

    ומה אתם חושבים על העתיד של Nintendo? האם אתם מתכננים לקנות את הסוויץ' השנה או לחכות לקונסולה הבאה של נינטנדו? שתפו אותנו בתגובות! 

    BBCtomer

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...