עבור לתוכן
  • חדשות

    שיתוף פעולה בין חברות הגיימינג EA ו-Valve

    שיתוף הפעולה יביא אלינו משחקים חדשים ובלעדיים, משחקים ישנים ואת מנוי הEa Access.

    ענקיות הגיימינג "Electronic Arts" ו-"Valve" הכריזו על שיתוף פעולה חדש. שיתוף הפעולה יביא משחקים של החברה לחנות המשחקים הדיגיטלית Steam. המשחק הראשון שיגיע ל-Steam יהיה "Star Wars™ Jedi: Fallen Order", והוא יגיע אלינו ב-15 לנובמבר. המשחק זמין להזמנה מוקדמת כבר עכשיו, איתה תקבלו חפצים נוספים בתוך המשחק.

     

    image.png.4ad908326139922b4c71bd2a074876f2.png

     

    כמו כן, מינוי ה-EA Access יגיע אלינו באביב הקרוב לחנות המשחקים של Valve, והוא יהיה המינוי היחידי ב-Steam. כותרים מובילים נוספים של חברת EA כמו Sims™ 4 ו-Unravel™ Two יגיעו אלינו בחודשים הקרובים. משחקים מרובי משתתפים כמו Apex Legends™, FIFA 20, ו-Battlefield™ V, יגיעו אלינו במהלך שנת 2020. שחקנים שקנו את המשחקים בחנות המשחקים של Origin יוכלו לשחק ביחד עם שחקנים שיקנו את המשחקים ב-Steam, ורשימות החברים יוכלו להשתלב גם כן.

     

    במידה ותבחרו לקנות את משחקי החברה דרך חנות המשחקים של Steam, תצטרכו להשתמש בחשבון EA, והורדת המשחקים תתבצע באמצעות ה-Origin Launcher של החברה (בדומה להתקנת משחקים של חברות אחרות כמו Uplay). אחרי שתקשרו את חשבון ה-Steam עם חשבון ה-EA, תוכלו לשחק במשחקים דרך Steam.

     

    בנתיים, לא נוכל לשחק במשחקים שקנינו מתוכנת Origin דרך Steam, אך בעתיד זה אולי ישתנה, עם "התפתחות היחסים בין Valve ל-Ea."

    בעתיד נקבל מידע נוסף על שיתוף הפעולה. מה אתם חושבים על שיתוף הפעולה? שתפו אותנו בתגובות.

    Bison

    תחביבים:
    המוטו שלי לחיים:

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    לפני שבוע בערך שאלתי את חבר שלי עם יש פיפא הבאים בסוף בדקנו ואין ועכשיו גיליתי שהם עכשיו עושים שיתופי פעולה זה מעולה הכתבה עזרה לי לדעת על זה 

    שתף תוכן זה


    קישור לתוכן
    שתף באתרים אחרים



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...