עבור לתוכן
  • חדשות

    העונה החדשה למשחק Apex Legends מביאה איתה דמות מפתיעה ושינויים רבים

    העונה החדשה של Apex Legends מצליחה לגרום לנו לרצות לחזור לשחק בעזרת עדכון שמביא לנו דמות חדשה שכוללת סיפור, יכולות מיוחדות, ושינוי לדרך בה נשחק את המשחק

    העונה החדשה Saviors, או עונה 13 לאלו שעדיין עוקבים במספרים, הולכת לצאת בתאריך 10.5.2022 ממש ברגעים אלו ומביאה איתה את הדמות החדשה NewCastle. סיפור הרקע של NewCastle מתקשר לדמות אחרת (Bangalore) עוד בתקופתה של Bangalore כילדה. NewCastle או בשמו האמיתי Jackson Williams הוא אחיה של Bangalore אשר חשבה שמת במלחמה האחרונה שראתה אותו. אך לאחר שנחשב מת על ידי פיצוץ ספינה, ברח והקים משפחה בעיירה קטנה. אך לאחר שמשפחות פשע השתלטו על האזור מישהו היה חייב לשלם להן כופר, וJackson ידע שהוא יכול לעשות את זה רק דרך המשחקים, אז הצטרף, בכך הוא גם שומר על אחותו וגם על המשפחה שהקים.
     
    היכולת הפסיבית של NewCastle היא למשוך אתו את הפצועים (אלו שנמצאים במצב Knockdown) ולהגן עליהם בזמן שהוא מחיה אותם עם מגן ההחייאה שלו (מגן שחוסם כדורים שנועד להגן על הפצועים מירי אויבים). היכולת הרגילה שלו היא “Mobile Shield” שבזריקת המגן הנייד הוא יכול לספק מגן אנרגיה שזז לפי תנועות השחקן, והיכולת האולטימטיבית שלו היא סט מגנים שמורכבים יחדיו על מנת לספק הגנה ומקומות לירי על שחקנים אחרים בו זמנית.
     


    חוץ מדמות חדשה שנותנת לנו יותר מידע על העבר של הדמויות, אנחנו מקבלים גם שינויים למפה, בקליפ שניתן על ידי Respawn, ניתן לראות מפלצת ענק שתוקפת את האי הרגוע “Storm Point” אך מובסת בעזרת כוחותיו של NewCastle ועזרת דמויות אחרות. גופת המפלצת עכשיו חלק מהמפה ושם האזור הוא "Downed Beast". בנוסף לכך, נוספו חדרי נשק סודיים של כוחות הצבא שNewCastle לקח חלק בהם, שמם הוא "IMC Armories". האזורים הקטנים האלו מפוזרים בכל המפה ותצטרכו לשרוד במשך 60 שניות מתקפת רובוטים על מנת לזכות בפריטים הנמצאים בחדר. כמה קל זה? נמסר כי חווית המשחק עדיין הולכת להיות מעניינת וקשה גם באתגרים כאלו, אבל לא צריך להיות שחקן טוב על מנת להצליח במשימה הזו, נוסף להודעה זו ששיפורים קטנים רבים נעשים במפה ויהיה ניתן לשים לב לשינוי כללי במפה בפרטיה הקטנים. 
     


    עם כל השינויים במפה, לאחר דרישות רבות מהשחקנים, נוצר שינוי מלא למערכת הראנקים של המשחק. השינויים מתחילים בניקוד שונה על הריגות לפי כמות השחקנים שנותרו, לכך שכל חברי הקבוצה יקבלו נקודות על הריגה שחבר קבוצה אחר ביצע, וגם המחיר להתחברות למשחק עלה על מנת ליצור יותר לחץ על השחקנים להשגת נקודות ועל הקמת פערים ויחס טוב יותר כלפי שחקנים מוצלחים. לכל פרטי העדכון לחצו כאן - https://www.ea.com/games/apex-legends/news/saviors-ranked-update  . וכמובן שעם כל השינויים הרבים האלו איך אפשר בלי באטל פאס חדש. הבאטל פאס מציג סקינים לדמות החדשה ביחד עם עוד כמה דמויות חדשות וישנות יחדיו, וניתן לרכוש אותו בכ- 950 Apex Coins.  
     

     

    Liel442

    תחביבים: אין.. זאת הסיבה שאני בצוות
    המוטו שלי לחיים: אל תלמדו מ"מוטו" של אנשים אחרים חוץ מעצמכם

    הודעה פרטית כתבות שכתבתי

    עדיין לא נוספו תגובות.



    התחבר או הרשם על מנת להגיב.

    עליך להיות משתמש רשום על מנת להגיב

    צור חשבון

    צור חשבון חדש בקהילה בקלי קלות.

    רישום חשבון חדש

    התחבר

    משתמש קיים? התחבר.

    התחבר עכשיו

×
×
  • צור חדש...